Kan niet verbinden met Mobistar LTE

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
Lord_Palethorn
Starter
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: 17 jun 2015, 08:38

Hoi,

Ik heb mij een Alcatel OneTouch L850 aangekocht (http://www.alcatelonetouch.com/global-e ... YEZh0ZtBT8).
Het toestel ondersteund zowel de 1800 Mhz band als de 800 Mhz band.

Ik kan echter verbinden via 3G, maar niet via LTE (hij ziet wel degelijk het LTE netwerk, zit ook in centrum Leuven).
APN settings stonden standaard al op de sim, maar ik heb nog een profiel bij aangemaakt met volgende gegevens:

nummer *99#
APN: mworld.be
geen user / pass
PAP

Als ik verbinden klik probeert hij dit voor enkele seconden maar hij geraakt niet verbonden. Sim kaart is van 2010 en zou 4G compatible moeten zijn.

Nog enige opties?

Thanks!
Gebruikersavatar
D3bian
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1256
Lid geworden op: 29 jun 2006, 10:43
Locatie: Zemst
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 25 keer

Kan je de kaart eventueel in een ander 4G toestel testen? Gewoon om zeker te zijn dat de kaart OK is.
Afbeelding
Lord_Palethorn
Starter
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: 17 jun 2015, 08:38

Ik heb niemand in de buurt die een Full-sized SIM heeft, en een 4G compatibel toestel heeft nee, ik heb wel iemand zijn Proximus SIM geleend en daarmee werkt het wel, het ligt dus zeker niet aan de dongle.
Gebruikersavatar
MobistarWebcare
Official
Official
Berichten: 7
Lid geworden op: 17 feb 2012, 09:12

Hallo Lord_Palethorn,

je mag ons altijd contacteren via Facebook, Twitter of ons forum zodat we dit kunnen nakijken voor jou.

Groetjes,
Davy

https://www.mobistar.be/nl/forum
deman3417
Member
Member
Berichten: 62
Lid geworden op: 28 aug 2013, 20:31
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 4 keer

Kijk je abbo even na.
Ik heb een pro abbo met maar 200MB download. Dan krijg je geen 4G. Enkel vanaf een download van 1GB.
Dus de reclame voor iedereen 4G is larie en apekool.
Lord_Palethorn
Starter
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: 17 jun 2015, 08:38

SIM kaart is verandert, 4G was reeds geactiveerd op mijn abo, maar het werkt nog niet.
Enfin, heb zoals hierboven gevraagd mobistar gecontacteerd via facebook. :)
Plaats reactie

Terug naar “Orange (Mobistar)”