Google maps of waze
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 8 keer
Volgende maand gaan we 2 weken naar Frankrijk en ik zou mijn gsm als gps gebruiken (heb een sim kaartje gekocht die ik in Frankrijk kan gebruiken).
Nu is mijn vraag, wat zouden jullie gebruiken ?
Google maps heeft de zelfde verkeersinfo als waze als ik het goed heb en heeft rijstrook begeleiding.
Of is er toch een reden om waze te gebruiken ?
Nu is mijn vraag, wat zouden jullie gebruiken ?
Google maps heeft de zelfde verkeersinfo als waze als ik het goed heb en heeft rijstrook begeleiding.
Of is er toch een reden om waze te gebruiken ?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
- Bedankt: 129 keer
Waze heeft daarbovenop ook nog eens meldingen van snelheidscamera's, dat kan wel nuttig zijn.
Ikzelf zou HERE Drive gebruiken in het buitenland. Gratis en bevat offline kaarten (wel eerst even downloaden).
Bevat ook speed alerts. Je kan het altijd combineren met elkaar.
Ikzelf zou HERE Drive gebruiken in het buitenland. Gratis en bevat offline kaarten (wel eerst even downloaden).
Bevat ook speed alerts. Je kan het altijd combineren met elkaar.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 483 keer
- Bedankt: 98 keer
- Contacteer:
Ikzelf gebruik tegenwoordig meestal Waze. Op de interface na vind ik die toch iets handiger omdat je inderdaad ook meldingen krijgt van flitspalen en je zelf ook meldingen kan doorgeven. Waze suggereert bovendien ook andere routes terwijl je aan het rijden bent (geen idee van Google Maps dit ook doet).
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 164 keer
- Bedankt: 618 keer
Opletten, in Frankrijk mag je geen flitspalen op je gps hebben. Zie dus voor een "plausible deniability" zoals een andere route app die je snel kan opzetten ofzo...
[ Post made via mobile device ]
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 164 keer
- Bedankt: 618 keer
Ah, okee dan. Dat is iirc de truc die de meeste gps'en toepassen.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 190 keer
Waze verbruikt naar mijn ervaring ook een pak minder data dan Google Maps. Als je daar ook nog eens de extra functies bekijkt, zoals herberekening routes (volgens mij doet GM dat niet, maar is al tijdje geleden dat ik dat nog gebruikt heb), ALLE meldingen zien (GM toont niet alle meldingen van Waze), flitspalen/zones,... lijkt mij de keuze snel gemaakt. De interface zal nog wel veranderen binnen x aantal tijd, maar daar heb ik zelf nu geen problemen mee. De geruchten van versie 4 klinken toch luider.
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
-
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
Waze heeft ook de 'progress-indicator' van de file waar je in staat. Hoeveel minuten het duurt tot je aan het einde zit.
Daarnaast inderdaad route herberekening tijdens het rijden.
En een net zo belangrijk aspect: je helpt Waze/andere bestuurders door bij te dragen aan snelheids/verkeersinformatie!
Daarnaast inderdaad route herberekening tijdens het rijden.
En een net zo belangrijk aspect: je helpt Waze/andere bestuurders door bij te dragen aan snelheids/verkeersinformatie!
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 41 keer
- Bedankt: 80 keer
Gps mappy free werkt met een gratis kaart in FR (kaart op sd kaart)
Anderzijds is de tomtom app niet meer zo duur en de fileinfo heel goed. Map ook op sd kaarr
Je hebt ook de michelin app maar die werkt online
Anderzijds is de tomtom app niet meer zo duur en de fileinfo heel goed. Map ook op sd kaarr
Je hebt ook de michelin app maar die werkt online
-
- Elite Poster
De Waze community in Frankrijk is pakken groter dan hier. Waarom zou je dan betalen voor een tom tom app? In België is de boom nog maar begonnen en wacht maar tot CarPlay of Android Car standaard in de auto's zit ingebouwd...
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
- Bedankt: 140 keer
Ik betaal voor TomTom omdat:
* Het ook offline werkt.
* Het ook werkt voor fiets-/wandelroutes.
* Het een waarschuwing kan geven als je te snel rijdt, ook als er geen flitsers staan.
* Je de flitserswaarschuwingen kan uitschakelen(ik ben ertegen en wil er dan ook geen gebruik van maken).
* Het ook offline werkt.
* Het ook werkt voor fiets-/wandelroutes.
* Het een waarschuwing kan geven als je te snel rijdt, ook als er geen flitsers staan.
* Je de flitserswaarschuwingen kan uitschakelen(ik ben ertegen en wil er dan ook geen gebruik van maken).
-
- Elite Poster
Ik ben ook geen voorstander van mobiele flitsers op de kaart, vaste camera's vind ik wat anders. Dat is vaak heel gevaarlijk als je die te laat opmerkt aan een verkeerslicht! Waze kan je ook offline gebruiken als je bij de start van je route even aan de wifi hangt bv, wel geen real-time verkeersinfo meer uiteraard (werkt bij TT die real-time verkeersinfo nog via de app of gebruikt die ook dataverkeer daarvoor?)
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 352 keer
- Bedankt: 222 keer
Hangt af van je versie... De toestellen met HD traffic die wat duurder zijn hebben een eigen sim aan boord die de info opvragen, de goedkopere toestellen hebben een dataconnectie nodig via de gsm en bluetooth.
- thomasv
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 52 keer
Waze all the way. Zelfs voor ritten die ik vaak doe en waar ik de weg ken; ik weet immers nooit of er op die weg files zijn, werken, mobiele controles, een auto in panne op de baan, ... en ga zo maar verder. Veel veiliger en efficienter allemaal
Uiteindelijk help jij anderen door Waze te gebruiken en jij maakt dan weer gebruik van alle anderen. Dus: bedankt aan iedereen die Waze gebruikt
Uiteindelijk help jij anderen door Waze te gebruiken en jij maakt dan weer gebruik van alle anderen. Dus: bedankt aan iedereen die Waze gebruikt
iPhone 12 Pro — iPad (9th Gen) — Apple TV 4K (2nd Gen) — MacBook Pro
- sirWard
- Erelid
- Twitter: sirWard
- Uitgedeelde bedankjes: 75 keer
- Bedankt: 87 keer
Waze gebruiker hier... En net zoals wel meer mensen wordt Waze hier ook op de dagdagelijkse of gekende routes gebruikt. Wat is het fijn om op voorhand ook verwittigd te worden over een obstakel op de weg. Deze namiddag toevallig geen Waze gebruikt tijdens een korte rit naar huis (nieuw werk, tijdelijke wagen en dus minder praktisch om de smartphone te bekijken wegens gebrek aan passende houder) en me rot geschrokken toen er wachtbuis op rol tussen het tweede en derde rijvak lag te zonnen op de E17. Het hielp ook niet dat inhalende vrachtwagens het zicht belemmerden.
En als ik kijk hoeveel mensen er op op- en afritten de bocht afkorten door over de volle lijn te gaan rijden... Wel zo fijn om beter te kunnen anticiperen als je weet dat net achter de bocht iets op de pechstrook staat.
Het zijn maar twee eenvoudige voorbeelden die het rijden rustiger maakt. Ik meld zelf graag iets maar enkel als het verkeer dit toelaat of laat dit over aan de passagier/vriendin, overigens.
Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk
En als ik kijk hoeveel mensen er op op- en afritten de bocht afkorten door over de volle lijn te gaan rijden... Wel zo fijn om beter te kunnen anticiperen als je weet dat net achter de bocht iets op de pechstrook staat.
Het zijn maar twee eenvoudige voorbeelden die het rijden rustiger maakt. Ik meld zelf graag iets maar enkel als het verkeer dit toelaat of laat dit over aan de passagier/vriendin, overigens.
Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 646 keer
- Bedankt: 149 keer
Hier nog een Wazer. Als mijn smartphone connectie maakt met de carkit, start een Tasker-script automatisch Waze op.
Dus Waze staat altijd op. Alleen in echt onbekende gebieden zet ik de ingebouwde gps op zonder geluid. Die gebruik ik dan voor de max snelheid en rijstrook-assistentie.
Maar als Waze bij een splitsing naar links zegt, en de andere gps zegt naar rechts, dan zal ik steeds naar Waze luisteren
Dus Waze staat altijd op. Alleen in echt onbekende gebieden zet ik de ingebouwde gps op zonder geluid. Die gebruik ik dan voor de max snelheid en rijstrook-assistentie.
Maar als Waze bij een splitsing naar links zegt, en de andere gps zegt naar rechts, dan zal ik steeds naar Waze luisteren
- Goztow
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
Momenteel gebruik ik Waze trouwens in combinatie met iCoyote. Maar iCoyote heeft relatief weinig meerwaarde.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken
-
- Elite Poster
Ook Waze gebruiker in combinatie met iCoyote. Ik zie de meerwaarde van ze beiden te gebruiken toch echt wel. Waze waarschuwt goed qua verkeershinder, maar de meldigen van iCoyote voor de snelheidscamera's werkt wel perfect voor mij. Alerting tot ik de correcte snelheid heb (als ik te snel zou rijden natuurlijk )
Het is al snel gebeurd dat het gewoon weten dat ik toch net die paar km/u sneller dan ikzelf dacht het de app de kostprijs waard maakt.
Onlangs zelfs een melding van een ongeval gehad nog voor dat het op Waze te zien was (Nadat ik er voorbij was stond die uiteraard wél ook op Waze).
Het is al snel gebeurd dat het gewoon weten dat ik toch net die paar km/u sneller dan ikzelf dacht het de app de kostprijs waard maakt.
Onlangs zelfs een melding van een ongeval gehad nog voor dat het op Waze te zien was (Nadat ik er voorbij was stond die uiteraard wél ook op Waze).
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 42 keer
- Bedankt: 94 keer
Ik gebruik Waze weinig of nooit, maar ik weet wel dat sinds vorig jaar (rond versie 3.7.8 ) de exacte plaats van radars in Frankrijk niet meer weergegeven wordt.Liber! schreef:Waze in Frankrijk werkt met "gevaarlijke zones", in zo'n zone kan je controles of vaste flitspalen verwachten. Dit is normaal gezien legaal.
Hier is echter een hack voor. In de folder waar Waze geïnstalleerd is, moeten de volgende parameters in het bestand "preference" gewijzigd worden :
- GeoConfig.Ignore server config -> yes
- Alerts.Enable Enforcement Alerts -> yes
- Alerts.Enable Enforcement Police -> yes
Zelf gebruik ik vaker Tomtom, waar ik de lijst van vaste radars als POI op geïnstalleerd heb (dus niet de zones de danger, maar de exacte locaties). Als daar interesse voor is, kan ik de laatste versie van die bestanden wel ergens uploaden.
-
- Elite Poster
Nog nooit van gehoord Eens opzoeken.silencer schreef:Gebruikt er iemand avertinoo (op Android) ?
*Gekeken naar de screenshots lijkt de app al in geen tijden meer een visuele update gehad te hebben. Weet niet hoe betrouwbaar de info de is door hun 'meerkatten'.. Wat is jouw ervaring?
Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 120 keer
- Bedankt: 69 keer
Ik heb Waze en Maps gebruikt maar ben nu toch naar de app van TomTom overgegaan. TomTom heeft gedownloadde kaarten, een veel overzichtelijker interface en maximumsnelheden. Je betaalt er wel een paar euro per jaar voor maar dat is het mij zeker waard.
Zelf begrijp ik al dat enthousiasme over Waze niet. Ik heb een Samsung Galaxy S6 dus mijn scherm is redelijk groot maar toch vind ik alles zo klein weergegeven dat het gevaarlijk is om dit als bestuurder te gebruiken. De verkeersinformatie is ook vaak veel gedoe om niks. Zo krijg ik op snelwegen bijvoorbeeld voortdurend meldingen over stilstaande auto's maar die staan dan gewoonlijk op de pechstrook of er is helemaal niets (meer) te zien.
Anderzijds op momenten dat er weinig verkeer is valt het hele systeem ook stil. Enkele maanden geleden was de Brusselse ring een keer helemaal dicht door een ongeval rond 3u 's nachts. Werd een uur voor ik vertrok al gemeld op Twitter door officiële instanties maar op Waze was er in het geheel niets van te zien, waardoor een vriend die Waze gebruikt recht de miserie en een enorme omweg inreed.
Zelf begrijp ik al dat enthousiasme over Waze niet. Ik heb een Samsung Galaxy S6 dus mijn scherm is redelijk groot maar toch vind ik alles zo klein weergegeven dat het gevaarlijk is om dit als bestuurder te gebruiken. De verkeersinformatie is ook vaak veel gedoe om niks. Zo krijg ik op snelwegen bijvoorbeeld voortdurend meldingen over stilstaande auto's maar die staan dan gewoonlijk op de pechstrook of er is helemaal niets (meer) te zien.
Anderzijds op momenten dat er weinig verkeer is valt het hele systeem ook stil. Enkele maanden geleden was de Brusselse ring een keer helemaal dicht door een ongeval rond 3u 's nachts. Werd een uur voor ik vertrok al gemeld op Twitter door officiële instanties maar op Waze was er in het geheel niets van te zien, waardoor een vriend die Waze gebruikt recht de miserie en een enorme omweg inreed.
EDPnet VDSL XL (Vectoring zone 2 DLM 100/30)
NL Ziet + VTM Go + VRT Nu
Mobile Vikings prepaid 15 (focus: data)
OVH VOIP + EDPnet VOIP
NL Ziet + VTM Go + VRT Nu
Mobile Vikings prepaid 15 (focus: data)
OVH VOIP + EDPnet VOIP
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 646 keer
- Bedankt: 149 keer
Waze weet inderdaad enkel van een file af als er een Wazer instaat. Voor elke "Wazewin" is er dus een andere de dupe. Meestal profiteer jij, soms ben jij de dupe en profiteren anderen van jouw fileleed.
Dit weekend was er een omleiding op de snelweg tussen Turnhout en Antwerpen. Met gevolg dat de gewestwegen potvast zaten. Tomtom wist dat het hele weekend, Waze maar enkele keren. Meestal gebruik ik Waze omwille van betere integratie met carkit. Dit weekend moest ik met mijn zoon naar de spoeddienst in Turnhout, ik heb dan ook TomTom opgezet omdat ik me die keer niet kon verloorloven om de "dupe" te zijn.
Vorige week ben ik van Brussel Centrum naar Aarschot gereden, met enkel Waze aan. Ik was in Aarschot, toen een collega die gelijk vertrokken was nog in de Wetstraat stond.
Dit weekend was er een omleiding op de snelweg tussen Turnhout en Antwerpen. Met gevolg dat de gewestwegen potvast zaten. Tomtom wist dat het hele weekend, Waze maar enkele keren. Meestal gebruik ik Waze omwille van betere integratie met carkit. Dit weekend moest ik met mijn zoon naar de spoeddienst in Turnhout, ik heb dan ook TomTom opgezet omdat ik me die keer niet kon verloorloven om de "dupe" te zijn.
Vorige week ben ik van Brussel Centrum naar Aarschot gereden, met enkel Waze aan. Ik was in Aarschot, toen een collega die gelijk vertrokken was nog in de Wetstraat stond.
- Kenw00t
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 346 keer
- Bedankt: 250 keer
De grafische schil is inderdaad een veel gehoord kritiekpunt. Men is al even bezig aan een grote release die dit zou moeten verbeteren. Ik heb een redelijk kleine smartphone (zie handtekening), maar die hangt wel op ooghoogte naast m'n stuur. Misschien is je smartphone niet optimaal geplaatst?jantje81 schreef:Ik heb een Samsung Galaxy S6 dus mijn scherm is redelijk groot maar toch vind ik alles zo klein weergegeven dat het gevaarlijk is om dit als bestuurder te gebruiken.
Als er teveel meldingen verschijnen kan je altijd instellen welk soort meldingen je wel of niet wil krijgen. In dit geval valt dit onder de categorie "Gevaren", en die kan je afvinken in Instellingen > Beeldinstellingen > Op de kaart tonen. Als een melding niet meer klopt, bijvoorbeeld omdat de stilstaande wagen terug is vertrokken, kan je steeds op het knopje "Niet daar" tikken, ipv op het duimpje (indien die er wel staat en je het nuttig vindt).jantje81 schreef:De verkeersinformatie is ook vaak veel gedoe om niks. Zo krijg ik op snelwegen bijvoorbeeld voortdurend meldingen over stilstaande auto's maar die staan dan gewoonlijk op de pechstrook of er is helemaal niets (meer) te zien.
Dit hoef je uiteraard niet te doen als je het te gevaarlijk vindt, maar een van de redenen dat dit soort meldingen verschijnen, is omdat sommige wagens echt gevaarlijk dicht tegen de rijbaan staan als ze zich op de pechstrook bevinden, en soms staan er zelfs mensen op de volle witte lijn die zot genoeg zijn om daar een wiel ofzo te vervangen. Persoonlijk vind ik het dus best wel nuttig.
-
- Moderator
- Twitter: kriskenbe
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Goh ik heb nog een vaste tomtom in de wagen maar gebruik nu ook meer en meer waze. Dit weekend naar Vresse sur Semois gegaan en in het terug rijden beiden gebruikt. Gevolg : TomTom en Waze lieten me beiden de autosnelweg op gaan. Enkele km's verder zei Waze me de autosnelweg te verlaten. Heb dat advies gevolgd. 20 minuten later zat ik terug op de autostrade en heeft het hele traject 2u10min gekost om te rijden. Met TomTom (hij "zag" ver file wel, maar liet me gewoon aanschuiven) zou dit tegen de 4u geweest zijn!
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
- Goztow
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
Dit weekend naar mijn ouders geweest (ik Brussel, zij kanten van Waregem). Ik wist van de werken o de E40 in Wetteren. Waze gevolgd:
* heen: door de Stad, daar E40 op, wsl een probleem op de Ring
* terug: gewoon geniaal, langs Eine, Zwalm, naar kanten van Aalst om net na de werken E40 op te gaan. Kwartiertje langer dan gewoonlijk maar geen moment stil gestaan
* heen: door de Stad, daar E40 op, wsl een probleem op de Ring
* terug: gewoon geniaal, langs Eine, Zwalm, naar kanten van Aalst om net na de werken E40 op te gaan. Kwartiertje langer dan gewoonlijk maar geen moment stil gestaan
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 37 keer
- Contacteer:
Heb tegenwoordig raar probleem met Waze. Denk sinds de upgrade van mijn 1+1 naar Lollipop.
Als ik hen in landscape modus draai, gaat scherm heel donker, precies slaapstand. Bij terugdraaien, gaat die weer heel helder.
Als ik hen in landscape modus draai, gaat scherm heel donker, precies slaapstand. Bij terugdraaien, gaat die weer heel helder.
-
- Elite Poster
Ik heb ook een OnePlus One en ervaar niet wat jij beschrijft. Staat je brightness op automatisch of manueel? Zet die eens op manueel..mgo72 schreef:Heb tegenwoordig raar probleem met Waze. Denk sinds de upgrade van mijn 1+1 naar Lollipop.
Else: Gebeurt dit enkel bij Waze? Zo wel, de app al eens er af gesmeten en terug geïnstalleerd? Zo niet, Factory reset je toestel.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 41 keer
- Bedankt: 80 keer
Een kleine 2j heeft TT zijn kijkvenster teruggebracht tot max 60km. Indien je traject langer is dan ziet je GPS niet alle verkeersinfo meer en krijg je niet de keus uit alle mogelijke routes. De helpdesk wist me te vertellen dat dit voor alle gebruikers was en ze dit voor mij niet konden aanpassen (dagelijks traject vanuit W-VL naar andere kant BXL 150km enkele rit, via Gent-Aalst of via Kortrijk-Doornik-Halle)krisken schreef:Goh ik heb nog een vaste tomtom in de wagen maar gebruik nu ook meer en meer waze. Dit weekend naar Vresse sur Semois gegaan en in het terug rijden beiden gebruikt. Gevolg : TomTom en Waze lieten me beiden de autosnelweg op gaan. Enkele km's verder zei Waze me de autosnelweg te verlaten. Heb dat advies gevolgd. 20 minuten later zat ik terug op de autostrade en heeft het hele traject 2u10min gekost om te rijden. Met TomTom (hij "zag" ver file wel, maar liet me gewoon aanschuiven) zou dit tegen de 4u geweest zijn!
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 26 keer
- Bedankt: 22 keer
Als jullie dergelijke #WazeWin hebben mag je dat altijd even delen op social media hé (@WazeBelgium)... of aan mij doorsturen via [email protected]
-
- Moderator
- Contacteer:
@steven : bestaat er GPS systemen van Waze als stand-alone (zonder smartphone/tablet)?
Telefonie = EDPnet + OVH
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 26 keer
- Bedankt: 22 keer
Kort en bondig : nee...
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
- Bedankt: 100 keer
Weinig gebruikers ivm coyote (90 coyote tov. 15 avertinoo op E40 richting kust).jnsvr schreef:Nog nooit van gehoord Eens opzoeken.silencer schreef:Gebruikt er iemand avertinoo (op Android) ?
*Gekeken naar de screenshots lijkt de app al in geen tijden meer een visuele update gehad te hebben. Weet niet hoe betrouwbaar de info de is door hun 'meerkatten'.. Wat is jouw ervaring?
Erg weinig Icoyote gebruikers in Frankrijk.
-
- Moderator
- Contacteer:
Jammer. De moeder van de vriendin vond het een schitterend iets toen ze zag hoe het werkte en wou dit onmiddellijk ook hebben voor in haar auto (nu heeft ze ... niks ). Alleen vind ze een smartphone niks voor haar en wilt ze dus iets standalone.::steven:: schreef:Kort en bondig : nee...
Telefonie = EDPnet + OVH
-
- Moderator
- Contacteer:
Dan kan ze evengoed een TomTom of iets in die aard kopen (voor dezelfde prijs). Gezien haar leeftijd mag het scherm zeker niet te klein zijn, dus dan zit je meteen in een andere prijsklasse.
Telefonie = EDPnet + OVH
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Zo doe ik het nu, op mijn oude smartphone waze en niet veel anders en dan een Frans simkaartje erin en zo 2 weken naar FrankrijkDima_2005 schreef:Gewoon smartphone en dan enkel waze erop. Zonder anedere apps. Zal zeker goedkoper zijn....
- thomasv
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 52 keer
Dat is een melding kan inderdaad storen, zeker op warme dagen als er veel auto's langs de kant van de baan staan door panne.jantje81 schreef:Zo krijg ik op snelwegen bijvoorbeeld voortdurend meldingen over stilstaande auto's maar die staan dan gewoonlijk op de pechstrook of er is helemaal niets (meer) te zien.
Maar, die melding is er ook omdat dit mogelijke flitsers zijn, bijvoorbeeld.
I, for one, ben liever een keertje te veel gewaarschuwd dan te weinig.
iPhone 12 Pro — iPad (9th Gen) — Apple TV 4K (2nd Gen) — MacBook Pro
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 37 keer
- Contacteer:
OK Bill, I will restart my Win-95 phonejnsvr schreef:Ik heb ook een OnePlus One en ervaar niet wat jij beschrijft. Staat je brightness op automatisch of manueel? Zet die eens op manueel..mgo72 schreef:Heb tegenwoordig raar probleem met Waze. Denk sinds de upgrade van mijn 1+1 naar Lollipop.
Else: Gebeurt dit enkel bij Waze? Zo wel, de app al eens er af gesmeten en terug geïnstalleerd? Zo niet, Factory reset je toestel.
Enkel waze.