+1 Die music.163.com is echt wel goed. Groot aanbod, 320 kbps en offline mogelijkheid. Bedankt voor de tip ! Trouwens op reddit heb ik een Engelse versie van de Android app gevonden. Juist jammer dat de IOS app niet beschikbaar is in de Belgische app store...silencer schreef:Zelfs die 15d krijg je tegenwoordig niet meer, zeer veel beperkingen tov vroeger (behalve via de website).BertG3 schreef:Dat is normaal. Bij het aanmaken van een account krijg je 15 dagen proef. Daarna word je overgeschakeld op Free.Vaganzza schreef:Ik ben eigenlijk best tevreden nu van Deezer, heb de gratis versie maar ik heb nog niets van reclame gehoord sinds die dikke 2 weken dat ik het gebruik
music.163.com is nog wel een mooi alternatief, utumbler(YouTube based).
Streamingdiensten België
-
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 172 keer
- Bedankt: 167 keer
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
- Bedankt: 100 keer
Gebruik je deze?
http://www.reddit.com/user/theBinaryCounter
Meer info:
Http://forum.xda-developers.com/android ... st60928327
Meer info:
-
- userbase crew
Inderdaad. Ben echt heel content van music.163.com . Zelfs veel Belgische/Vlaamse artisten kun je erop terugvinden.silencer schreef:Gebruik je deze?
Meer info:
1 nadeel: Niet beschikbaar in de Belgische App Store. Iemand misschien een idee hoe je best een Chinese Apple ID aanmaakt ? Heb het al verschillende malen geprobeerd maar ik geraak er niet aan uit... Of iemand eventueel een ander idee om de app op een iPad te krijgen ?
-
- Elite Poster
Deze vind ik nog beter (gebruikt de originele chinese app incl updates icm xposed framework & AndroTraductor-module):
superdevs.weebly.com/netease-cloud-music.html
Sommige nummers laden enorm traag/haperen soms, er is op dat moment dan ook amper netwerktraffiek.
superdevs.weebly.com/netease-cloud-music.html
Quick tutorial for registering: There are 3 log-in options for the service, Phone Number, Sina Weibo, and NetEase. You should register for NetEase, with the red, jellyfish-like kanji logo. Go to this registration page. First box is for your email, 2nd for password, 3rd for same password, 4th for captcha. They send a verification mail to your address, you click it and that's it. When logging in, you use your email address. The first time you enter, a popup asks you to choose a nickname.
Sommige nummers laden enorm traag/haperen soms, er is op dat moment dan ook amper netwerktraffiek.
-
- userbase crew
Wel frapant is dat met de Engelse versie (XDA) er in offline mogelijkheid gewoon MP3tjes achter zitten... Deze kun je dus in feite via de bestandsmanager gewoon kopiëren naar een harde schijf.
[ Post made via mobile device ]
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
- Bedankt: 56 keer
Google lanceert gratis versie van Google Play Music (voorlopig enkel US):
http://androidworld.nl/muziek/google-la ... lay-music/
http://androidworld.nl/muziek/google-la ... lay-music/
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
-
- Elite Poster
Met de officiële versie kun je dit ook (ik gebruik de Chinese versie met xposed module: enkel Android 5+)BertG3 schreef:Wel frapant is dat met de Engelse versie (XDA) er in offline mogelijkheid gewoon MP3tjes achter zitten... Deze kun je dus in feite via de bestandsmanager gewoon kopiëren naar een harde schijf.
Maar soms is de verbinding echt traag, mss afhankelijk van waar sommige nummers gehosted zijn ?
Behalve de soms tragere snelheid is deze app echt top, ook de herken een nummer feature werkt bijzonder goed (je hoort een nummer op TV/film en dan kan de app dat nr heel snel herkennen).
-
- Elite Poster
Tuneblast is een Russisch alternatief, volledig gratis (interface op Android is in het Engels), geen beperkingen.
Bestanden offline als mp3 opslaan...
-
- userbase crew
Bedankt. Ik hou het bij Netease Music (163). Beste tip uit 2015 !!! Bedankt Userbase !!!silencer schreef:Tuneblast is een Russisch alternatief, volledig gratis (interface op Android is in het Engels), geen beperkingen.
EDIT: Links en rechts nog wat tips gekregen => Startpost is aangepast met meerdere services
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 39 keer
Voor chromecast eigenaars : nieuwe aanbiedingen beschikbaar op https://cast.google.com/chromecast/offers/
Ik werd 90 dagen Deezer premium+ aangeboden. Mooi aanbod, het proberen waard.
Ik werd 90 dagen Deezer premium+ aangeboden. Mooi aanbod, het proberen waard.
-
- Moderator
- Twitter: kriskenbe
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Handige link, ik kan die niet zien wegens geen Chrome
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 39 keer
Ah juist, die link is enkel te bereiken via je chromecast.
Had wel eerder een 90-dagen aanbod op Google Play Music All Access verwacht, maar Deezer wil ik ook wel eens proberen.
andere link :
https://www.google.com/chrome/devices/c ... st/offers/
Had wel eerder een 90-dagen aanbod op Google Play Music All Access verwacht, maar Deezer wil ik ook wel eens proberen.
andere link :
https://www.google.com/chrome/devices/c ... st/offers/
-
- Elite Poster
Netease heeft de meeste muziek geblokkeerd, kent iemand een alternatief die ook 320kbps (met de mogelijkheid om mp3's over te zetten op een mp3 speler)?
- Fallschirmjaeger
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
- Bedankt: 90 keer
Prime is de eerste maand gratis. Neem dus een account bij Prime en als het niet lukt, zeg het gewoon terug op.
Kan u wel al zeggen dat Prime bij Amazon.de nutteloos is voor Belgen. Had het vorige genomen voor de cyber monday deals een half uur vroeger te kunnen krijgen (waarbij hetgeen ik wou dan nog op minder dan een seconde uitverkocht was, tot 3x toe) en eens de rest willen proberen. Video, music, kindle => land wordt niet ondersteund. Prime bij Amazon.de is ook niet geldig voor de andere Amazon stores, bij Amazon.com werd het niet herkend bij mij. Heb dan maar de verlenging na de proefperiode snel stopgezet.
Kan u wel al zeggen dat Prime bij Amazon.de nutteloos is voor Belgen. Had het vorige genomen voor de cyber monday deals een half uur vroeger te kunnen krijgen (waarbij hetgeen ik wou dan nog op minder dan een seconde uitverkocht was, tot 3x toe) en eens de rest willen proberen. Video, music, kindle => land wordt niet ondersteund. Prime bij Amazon.de is ook niet geldig voor de andere Amazon stores, bij Amazon.com werd het niet herkend bij mij. Heb dan maar de verlenging na de proefperiode snel stopgezet.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 190 keer
Ik ben sinds eergisteren begonnen met de proefperiode van Apple Music. Volgens mij is dit de enige dienst waarbij je kan screamen in combinatie met je eigen nummers in 1 bibliotheek. Vandaar dat ik het per se wou testen.
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
- Fallschirmjaeger
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
- Bedankt: 90 keer
Die functie bestaat als sinds het begin bij Google Play Music.
-
- Elite Poster
Daar kan je inderdaad, nu je het zegt, ook zelf nummers uploaden (ik wist dat wel, maar uit het oog verloren). Kan je daar ook met sterren een rating geven? Of enkel met een hartje, zoals bij Deezer en spotify?
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Yep, 50.000 liedjes die je kan uploaden.Fallschirmjaeger schreef:Die functie bestaat als sinds het begin bij Google Play Music.
't Is nen thumbs up of thumbs down.Vaganzza schreef:Kan je daar ook met sterren een rating geven? Of enkel met een hartje, zoals bij Deezer en spotify?
-
- Elite Poster
Ja, ik vind zo'n hartjes of duimpjes systeem ook maar niets. Ik geef graag gradaties aan een rating... Ik ben blij dat dit met Apple Music wel nog volledig kan. Die nummers zitten gewoon zoals andere nummers in je muziekbibliotheek.
-
- userbase crew
Top ! Is deze ook compatibel met Chromecast (Audio) ?silencer schreef:Musicall 1.0.32 is het beste alternatief waarbij je muziek kan opslaan in mcl formaat.
-
- Elite Poster
Je kan toch evengoed een OrangePi van 13€ kopen en Android erop zetten en deze streamen op je tv ? Heb zelf geen chromecast.
Netease had toch ook geen Chroecast ondersteuning of toch ?
-
- userbase crew
Akkoord, maar ik wil 'm aan m'n versterker aansluiten en dan had de chromecast audio wel interessant geweest.silencer schreef:Je kan toch evengoed een OrangePi van 13€ kopen en Android erop zetten en deze streamen op je tv ? Heb zelf geen chromecast.
Orange Pi aan versterker kan ook maar dan moet ik 'm wel nog kunnen bedienen...
-
- Elite Poster
Ik had het nog niet gelezen, maar blijkbaar gaat nu ook Spotify het "Deezer" principe toepassen dat artiesten kunnen bepalen dat je premium klant moet zijn om hun muziek nog te kunnen beluisteren...
http://www.hln.be/hln/nl/4125/Internet/ ... -uit.dhtml
Ondertussen is het ook duidelijk dat Apple begonnen is met het gefaseerd invoeren van de 100k limiet om eigen muziek te kunnen uploaden:
http://tweakers.net/nieuws/106699/apple ... 00000.html
Ik veronderstel dat Google binnenkort hun limiet ook wel zal bijstellen dan.
Ondertussen is het ook duidelijk dat Apple begonnen is met het gefaseerd invoeren van de 100k limiet om eigen muziek te kunnen uploaden:
http://tweakers.net/nieuws/106699/apple ... 00000.html
Ik veronderstel dat Google binnenkort hun limiet ook wel zal bijstellen dan.
-
- userbase crew
Niemand die hier het antwoord op weet ? Met AirPlay kan dit wel maar ik zal geen Chromecast audio kopen en dan zien dat dit niet mogelijk is... Bedankt.BertG3 schreef:Maar je kunt dus niet alle audio streamen naar een chromecast audio...
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
- Bedankt: 435 keer
Als betalende gebruiker vind ik het niet slecht dat er wat meer onderscheid komt. Ik was me al aan het afvragen waarom ik nog zou betalen, gezien de kleine verschillen.Vaganzza schreef:Ik had het nog niet gelezen, maar blijkbaar gaat nu ook Spotify het "Deezer" principe toepassen dat artiesten kunnen bepalen dat je premium klant moet zijn om hun muziek nog te kunnen beluisteren...
Wel vind ik het raar dat een artiest zich hierin zou moeien. Zolang die maar betaald wordt voor de plays, heeft hij daar toch geen zaken mee ? Of 't zou moeten zijn dat de niet-betalende gebruikers ook effectief geen uitbetaling naar de artiesten teweeg brengen, maar dat kan ik nauwelijks geloven.
-
- Elite Poster
Nieuws van vandaag, ook binnenkort familie abonnement van 15euro op Google Play Music en Youtube Red mogelijk:
http://tweakers.net/nieuws/106759/googl ... e-red.html
http://tweakers.net/nieuws/106759/googl ... e-red.html
- cloink
- Elite Poster
- Twitter: cloink
- Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
- Bedankt: 137 keer
- Contacteer:
Jah... Nu zit ik natuurlijk gewrongen... 15€ is ne goeie deal, maar heb nu het 7,99€ abo, als early adopter. Dat forfeit ik wel als ik overstap en ik gebruik nu gewoon mijn account ook voor de familie (onder hetzelfde dak), aangezien het zelden gebeurt dat we tegelijkertijd iets verschillend opzetten. Choices, choices...
ooh. shiny.