Sinds gisteren heb ik wat problemen met mijn internet.
Ik heb een small abonnement bij adsl2fit ( 4mbps ).
Maar sinds gisteren ondervond ik wat problemen.
Ik word steeds gedisconnect en reconnect 10 seconden later terug maar in de plaats dat mijn verbinding een 4mbps is, is hij bv. maar een 1.3 mbps connectie meer .... zo heb ik al een 800 kbps , 864 kbps 564 kbps , noem maar op connectie gehad. Ik geraak steeds terug op het net maar nog niet aan de helf van mijn snelheid.
Ik dacht ik laat dit rusten, het is vast "weer" een probleem bij adsl2fit zelf.
De volgende dag zag ik dat het weer opgelost was, of dat dacht ik toen ik na een uur surfen weer het zelfde probleem ondervond.
Toen had ik mijn telefoon genomen en naar de klantendienst van adsl2fit gebeld, waar ze mij zeiden dat ik een virus had.
Maar waneer ik mijn antivirus ( norton 2005 volledig up-to-date ) liet mijn computer scannen vond hij niets ...
Heeft iemand anders nog dit probleem?
zo niet, hoe kan ik dit oplossen, ik kan niet meer gamen zonder gedisconnect to worden of door hoge pings.
Alle hulp is welkom, alvast bedankt.
Nick.
Disconnects en verlaagde snelheid!
- Sasuke
- userbase crew
- Berichten: 5719
- Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
- Locatie: Vlaanderen
- Uitgedeelde bedankjes: 248 keer
- Bedankt: 544 keer
Beste,
Hetgene jij voorhebt lijkt op een "synch" probleem en heeft niks met je PC te maken. Dit ligt ofwel aan een slechte binnenbekabeling (adsl/telefoon kabel tussen modem en belgacomaansluiting) of aan een probleem in de buitenbekabeling of de lokale LEX (belgacom verdeelkast voor ADSL etc..)
In ieder geval kan je dus best even kijken naar je binnenbekabeling, ben je zeker dat die OK is, bel dan terug naar A2F en zeg dat ze een ticket bij belgacom moeten openen.
Mvg,
Sasuke
Hetgene jij voorhebt lijkt op een "synch" probleem en heeft niks met je PC te maken. Dit ligt ofwel aan een slechte binnenbekabeling (adsl/telefoon kabel tussen modem en belgacomaansluiting) of aan een probleem in de buitenbekabeling of de lokale LEX (belgacom verdeelkast voor ADSL etc..)
In ieder geval kan je dus best even kijken naar je binnenbekabeling, ben je zeker dat die OK is, bel dan terug naar A2F en zeg dat ze een ticket bij belgacom moeten openen.
Mvg,
Sasuke
nu, een scan met een antivirus, wil nog niet zeggen dat je pc vollediug in orde is he, ik ondervind meer problemen met ad / spy / mal/ Crap ware die eventueel ook je verbinding verbreken en slecht maken. bepaalde dialers bv...
laat ook zeker eens adaware SE en spybot lopen? Dat zal iig geen kwaad kunnen.
Algemene connectieproblemen met A2F heb ik de laatste maanden iig niet meer gemerkt.
laat ook zeker eens adaware SE en spybot lopen? Dat zal iig geen kwaad kunnen.
Algemene connectieproblemen met A2F heb ik de laatste maanden iig niet meer gemerkt.
Mogen wij de oplossing ook weten?
Kan interessant zijn voor andere mensen...
Kan interessant zijn voor andere mensen...