Playstation 2 en Xbox verlagen in prijs

Voor de gamers. Hier kan je met al je opmerkingen, vragen, problemen terecht.
Plaats reactie
Blue-Sky
Erelid
Erelid

Tijdens het najaar doet de gamesindustrie zoals vanouds gouden zaken. Zowel Sony als Microsoft doen er een schepje bovenop. Beide spelers kondigen een forse prijsverlaging aan.
Vanaf vrijdag 27 augustus zal de Xbox nog 149,99 euro kosten. Met deze actie tracht Microsoft de komende grote releases kracht bij te zetten. Dit najaar worden er een pak nieuwe games gelanceerd, waaronder Halo 2, Forza Motorsport en Fable. Andere grote titels waar veel van verwacht wordt én die exclusief voor Microsofts console uitkomen zijn: Star Wars: Knights of the Old Republic 2, Outrun 2, Tom Clancy's Splinter Cell: Chaos Theory en Doom 3.

Kort nadat Microsoft de prijsverlaging van de Xbox bekendmaakte, kondigde ook Sony een prijsverlaging aan en vertelde er meteen bij dat de prijsverlaging naar 149,95 euro onmiddellijk ingaat. Ook Sony's Playstation 2 staat een boeiend najaar te wachten met releases van onder meer GTA San Andreas, Gran Turismo 4, Jak III en Killzone.

Bron: Skynet Computer actuality van 19-08-2004
Spock
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

C-Phest
Premium Member
Premium Member

Ik vraag mij altijd af hoe de winkels hiermee moeten omgaan ... krijgen die dan dat verlies terugbetaald door Sony/Microsoft/Nintendo?
Hey ... everybody makes mistakes! That's why they put erasers on pencils. [Lenny]
Pollement
Starter
Starter
Contacteer:

De winkels doen geen verlies stel: de PS kost uit de fabriek neem nu 25€ maar die verkopen ze aan 50€ aan de winkel en de winkel verkoopt die dan aan 100€ maar PS zegt shit we willen der weer veel verkopen dus ...
ze verkope nze aan 40€ waardoor ze nog winst hebben en MEER mensen kopen --> ze doen gewoon winst vanwege de verdubbeling van de verkoop !!!

De Commerciele Handel is niet dom --> SLIM SLIM

Pollement, Greetz
Gaming Freak --> cs, dod, ...
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

C-Phest schreef:Ik vraag mij altijd af hoe de winkels hiermee moeten omgaan ... krijgen die dan dat verlies terugbetaald door Sony/Microsoft/Nintendo?

Vandaag de dag hebben winkels zo weinig mogelijk voorraad... kwestie van dergelijke problemen te vermijden.
Sand

en de marge op ne PS2 is echt geen 50€ tussen groothandel/kleinhandel...
Die is BELACHELIJK laag.
Plaats reactie

Terug naar “Games”