Tijdens het najaar doet de gamesindustrie zoals vanouds gouden zaken. Zowel Sony als Microsoft doen er een schepje bovenop. Beide spelers kondigen een forse prijsverlaging aan.
Vanaf vrijdag 27 augustus zal de Xbox nog 149,99 euro kosten. Met deze actie tracht Microsoft de komende grote releases kracht bij te zetten. Dit najaar worden er een pak nieuwe games gelanceerd, waaronder Halo 2, Forza Motorsport en Fable. Andere grote titels waar veel van verwacht wordt én die exclusief voor Microsofts console uitkomen zijn: Star Wars: Knights of the Old Republic 2, Outrun 2, Tom Clancy's Splinter Cell: Chaos Theory en Doom 3.
Kort nadat Microsoft de prijsverlaging van de Xbox bekendmaakte, kondigde ook Sony een prijsverlaging aan en vertelde er meteen bij dat de prijsverlaging naar 149,95 euro onmiddellijk ingaat. Ook Sony's Playstation 2 staat een boeiend najaar te wachten met releases van onder meer GTA San Andreas, Gran Turismo 4, Jak III en Killzone.
Bron: Skynet Computer actuality van 19-08-2004
Playstation 2 en Xbox verlagen in prijs
Ik vraag mij altijd af hoe de winkels hiermee moeten omgaan ... krijgen die dan dat verlies terugbetaald door Sony/Microsoft/Nintendo?
Hey ... everybody makes mistakes! That's why they put erasers on pencils. [Lenny]
- Pollement
- Starter
- Contacteer:
De winkels doen geen verlies stel: de PS kost uit de fabriek neem nu 25€ maar die verkopen ze aan 50€ aan de winkel en de winkel verkoopt die dan aan 100€ maar PS zegt shit we willen der weer veel verkopen dus ...
ze verkope nze aan 40€ waardoor ze nog winst hebben en MEER mensen kopen --> ze doen gewoon winst vanwege de verdubbeling van de verkoop !!!
De Commerciele Handel is niet dom --> SLIM SLIM
Pollement, Greetz
ze verkope nze aan 40€ waardoor ze nog winst hebben en MEER mensen kopen --> ze doen gewoon winst vanwege de verdubbeling van de verkoop !!!
De Commerciele Handel is niet dom --> SLIM SLIM
Pollement, Greetz
Gaming Freak --> cs, dod, ...
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
C-Phest schreef:Ik vraag mij altijd af hoe de winkels hiermee moeten omgaan ... krijgen die dan dat verlies terugbetaald door Sony/Microsoft/Nintendo?
Vandaag de dag hebben winkels zo weinig mogelijk voorraad... kwestie van dergelijke problemen te vermijden.
en de marge op ne PS2 is echt geen 50€ tussen groothandel/kleinhandel...
Die is BELACHELIJK laag.
Die is BELACHELIJK laag.