TVReplay op TVOveral
-
- Plus Member
- Berichten: 147
- Lid geworden op: 04 sep 2012, 07:15
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 62 keer
Sinds 1 juni is TVReplay inbegrepen in mijn pack. Op de decoder werkt dit perfect, maar als ik op TVOveral iets probeer te herstarten, krijg ik telkens de melding 'u moet over TVReplay beschikken'. Het werkt op geen enkele variant van TVOveral (tablet, gsm, pc). Zijn er nog mensen met dit probleem?
-
- Elite Poster
- Berichten: 4309
- Lid geworden op: 05 jun 2011, 21:00
- Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
- Bedankt: 277 keer
Inderdaad velen hebben nog dit probleem, omdat Proximus volop bezig is om bij al de klanten,
het gratis abonnement te koppelen aan hun account en dan pas zullen ze TV Replay kunnen gebruiken op TV Overal.
Deze die al een abonnement hadden zullen wel kunnen beroep doen op TV replay via TV Overal, maar nu aan 0€ per maand
TV Replay+ kost nu ook 5€ per maand in plaats van 7€ vroeger.
het gratis abonnement te koppelen aan hun account en dan pas zullen ze TV Replay kunnen gebruiken op TV Overal.
Deze die al een abonnement hadden zullen wel kunnen beroep doen op TV replay via TV Overal, maar nu aan 0€ per maand
TV Replay+ kost nu ook 5€ per maand in plaats van 7€ vroeger.
-
- Elite Poster
- Berichten: 4309
- Lid geworden op: 05 jun 2011, 21:00
- Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
- Bedankt: 277 keer
Dan hebben ze dit nog niet aan je account gekoppeld en is geduld weeral een schone deugd
bij mij werkt dit ook nog niet op TV Overal en ook alleen nog maar op de decoder.
Dit vergt even tijd ( 1milj klanten) ; alle administratie zou in orde moeten komen rond 1 juli
bij mij werkt dit ook nog niet op TV Overal en ook alleen nog maar op de decoder.
Dit vergt even tijd ( 1milj klanten) ; alle administratie zou in orde moeten komen rond 1 juli
- Goztow
- userbase crew
- Berichten: 13588
- Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
- Locatie: Brussel
- Uitgedeelde bedankjes: 1422 keer
- Bedankt: 878 keer
In principes zou dat één query moeten zijn... als hun programmatie een beetje deftig is / zou zijn.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken
-
- Elite Poster
- Berichten: 1584
- Lid geworden op: 23 nov 2008, 20:38
- Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
- Bedankt: 120 keer
Dat is best traag: dat duurt dus 2 volle maanden om voor alle klanten één bit van 0 op 1 te zetten.
't is toch raar als er prijsverhoging komt, de omzetting onmiddellijk kan....
tv-replay werkt op decoder dus waarom zorgt Proximus dan niet dat dit onmiddellijk werkt op TVoveral?
't is toch raar als er prijsverhoging komt, de omzetting onmiddellijk kan....
tv-replay werkt op decoder dus waarom zorgt Proximus dan niet dat dit onmiddellijk werkt op TVoveral?
-
- Plus Member
- Berichten: 147
- Lid geworden op: 04 sep 2012, 07:15
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 62 keer
Op MyProximus stond TVReplay bij de beschikbare TV opties wel al enkele dagen op 'inbegrepen' (ipv 3 euro/mnd). Heb het er op gewaagd en op 'bestellen' geklikt, stond meteen bij de 'actieve' opties (en nog altijd 'inbegrepen'). Enkele uren kreeg ik een bevestingsmail en even later werkte het dan ook op tablet/pc.
Wellicht zal hun script zo'n bestelling simuleren, kwestie van het correct in facturatie te registreren, en die bestelmodule zal gewoon niet veel meer dan 30.000 requests per dag kunnen verwerken. Want ik had de indruk dat mijn 'bestelling' afgelopen weekend wel erg traag verwerkt werd: ik had eerder al eens TVReplay+ besteld (gratis probeerperiode, daarna geannuleerd), en die besteling was quasi onmiddellijk actief, en ook de bevestigings-mail heeft toen geen uren op zich laten wachten.
Wellicht zal hun script zo'n bestelling simuleren, kwestie van het correct in facturatie te registreren, en die bestelmodule zal gewoon niet veel meer dan 30.000 requests per dag kunnen verwerken. Want ik had de indruk dat mijn 'bestelling' afgelopen weekend wel erg traag verwerkt werd: ik had eerder al eens TVReplay+ besteld (gratis probeerperiode, daarna geannuleerd), en die besteling was quasi onmiddellijk actief, en ook de bevestigings-mail heeft toen geen uren op zich laten wachten.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1584
- Lid geworden op: 23 nov 2008, 20:38
- Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
- Bedankt: 120 keer
van @proximus op twitter kreeg ik het antwoord dat tvreplay vanaf 1 juli op tvoveral wordt geactiveerd.
bij proximus moeten ze toch nog altijd leren communiceren... en hun abonnementen niet zo ingewikkeld maken dat het enorm complex is om dergelijke zaken om te zetten.
ik heb het dan ook maar via myproximus besteld - we zien wel...
bij proximus moeten ze toch nog altijd leren communiceren... en hun abonnementen niet zo ingewikkeld maken dat het enorm complex is om dergelijke zaken om te zetten.
ik heb het dan ook maar via myproximus besteld - we zien wel...
-
- Elite Poster
- Berichten: 1584
- Lid geworden op: 23 nov 2008, 20:38
- Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
- Bedankt: 120 keer
replay werkte al op mijn decoder maar niet op tvoveral, na de tip hier over myproximus:
ben ik gisterenavond naar MyProximus geweest en tv-replay geactiveerd (stond als beschikbaar)
deze morgen rond 8 uur werkt tv-replay op de smartphone en laptop.
Ik begrijp eigenlijk niet waarom @proximus op twitter hun klanten niet correct informeert !!
ben ik gisterenavond naar MyProximus geweest en tv-replay geactiveerd (stond als beschikbaar)
deze morgen rond 8 uur werkt tv-replay op de smartphone en laptop.
Ik begrijp eigenlijk niet waarom @proximus op twitter hun klanten niet correct informeert !!