Apn: iphone.mobistar of andere
Login:
Pass:
Nummer: 0
PAP
Zit er ergens een fout?
[
![Afbeelding](http://userbase.be/forum/images/phone.png)
De wifi ervan is single stream 2.4GHz n. Daar ga je geen potten mee breken. 30-40 is goed te doen als er niet teveel 2.4GHz in de buurt is. In een testopstelling zonder enige interferentie zou 50Mbps ook nog mogelijk moeten zijn. En het is 'maar' een cat 3 LTE mifi.TiTanium schreef:Even een update ivm mijn r210 Mifi:
Type account: Aangepast
APN: iphone.mobistar
Nummer: 0
Beveiliging: PAP
Om de 1 of andere manier kreeg ik accounttype niet veranderd via een android toestel. Nu via de pc zelf gedaan en het staat actief. Morgen moet ik in Sint-Niklaas, Berchem, Wilrijk en Antwerpen City zijn. Dus nu kan er eindelijk getest worden.
EDIT: Ping 30 Down 30 up 22 via R210. Ik veronderstel wel dat die geen 50 of hoger gaat halen?
Excuses om deze oudere BASE gerelateerde post op te rakelen, maar ik vroeg me het volgende af: Het valt me bij BASE op dat als ik mijn toestel vast zet op LTE only ik steeds een stabiele verbinding heb. Onlangs traject Tielt (w-vl) - Antwerpen gedaan met stream + vpn aan en ik heb geen enkele onderbreking ervaren (met de wagen). Zet ik mijn gsm op "Auto" val ik veel sneller terug op H+ en zou ik wel eens een onderbreking ervaren. bij auto krijg ik enkel LTE bij een goeie verbinding, bij iets mindere 4G dekking val ik heel snel terug op H+. Is dat mijn toestel of BASE die dat bepaald? (Nexus 5). LTE Only biedt een heel stabiele connectie en ik heb meestal verbinding, zeker langs de snelwegen, maar ik kan natuurlijk geen telefoonoproepen ontvangen dan...AndRo555 schreef: De enigste mogelijkheid om deftig te kunnen internetten op delen van het traject is als ik mijn gsm op LTE-only zet. Het bereik is dan meestal vrij slecht, maar ik haal nog steeds 2 a 3Mbps en kan deftig surfen. Alleen zijn er een paar stukken met geen LTE dekking.
Dan betaal je wel 22,50 EUR...satsurfer schreef:@JoskeVermeulen: je kan via beltegoed.nl uw belkrediet opbellen en zo een 15 EUR mobistar tempo herlaadkaart in return krijgen. Gaat perfect om IOM op te laden. Zorg dat je bij aanvraag nummer overdracht nog een 2 EUR of zo staan hebt, anders ben je het kwijt.
Sorry, het is m'n dag niet... Ik dacht aan betaallijn.be maar eigenlijk is dit interessanter.Vaganzza schreef:Weet jij een betere manier om meer waar voor je belwaarde te krijgen?? Ik doe het ook zo...
Akkoord. Maar ik gebruik geen Streamingdienst en kijk amper naar films. Maar toch bedankt voor de tip !kurtcockaert schreef:Een film huren via google play movies en google play music abonnement. 100 procent rendement van je belkrediet
[Post made via mobile device ]
Donderdag alles geregeld om mijn nummeroverdracht aan te vragen door mijn resterend belkrediet al weg te halen aangezien mijn bonussen zaterdag verlopen, zal dus niks worden tot maandag.Van zodra jouw aanvraag in ons systeem is verwerkt, zorgen wij ervoor dat je nummer binnen één werkdag wordt overgezet. Welkom bij Mobistar!
Het is prachtig om te zien waar en hoe je overal 4G hebt via Mobistar, ze hebben kei hard geinvesteerd en dat voel je.Garpenlov schreef:Hier heb ik 4g region Aarschot, Heist op den berg, Sint joris winge.
de kleine dorpjes hier zoals Hulshout, booischot, ,herselt, westerlo krijgen we een stabiele 3g verbinding.
Soms durft hij wel is terug op Edge te slagen, Maar in het algemeen erg tevreden over.
Je kan altijd gratis proberen!