Bwah, het is eigenlijk een lachertje hun tv overal prog, op pc niet kunnen inloggen, op mobiel niet beshikbaar enfin 1 programaatje heb ik even kunnen bekijken in tv replay, op TV tv replay abrupt afgebroken wanneer dit programma een beetje uitloopt (de ideale wereld gisteren) indien ze niet de rechten hebben van het programma erna...f***
en we betalen hiervoor, testers zouen hiervan nog gefrustreerd geraken
Belgacom TV Replay: een nieuwe manier van televisie kijken
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
- Bedankt: 10 keer
Proximus
Als eerste IT-dienstverlener in België gaat ook Proximus zijn datacenters verbinden met Cisco Intercloud. Proximus wil zo sneller en makkelijker clouddiensten afleveren voor zijn klanten. Het is een van de 14 nieuwe partners in de wereld die vandaag aansluiten bij Intercloud.
Klanten zullen in de toekomst eenvoudiger kunnen uitbreiden naar Proximus’ cloud in geval van piekverbruik in het eigen datacenter, of hun toepassingen repliceren bij Proximus zodat ze eenvoudig kunnen overschakelen in geval van uitval van hun eigen datacenter. Ook laat Intercloud Proximus toe om te evolueren naar een soort makelaar van clouddiensten. Bovendien hebben de klanten, volgens Proximus, de garantie dat hun toepassingen en gegevens in eigen land blijven.
Bron zdnet.be
http://www.zdnet.be/article/161477/prox ... er-wereld/
Als eerste IT-dienstverlener in België gaat ook Proximus zijn datacenters verbinden met Cisco Intercloud. Proximus wil zo sneller en makkelijker clouddiensten afleveren voor zijn klanten. Het is een van de 14 nieuwe partners in de wereld die vandaag aansluiten bij Intercloud.
Klanten zullen in de toekomst eenvoudiger kunnen uitbreiden naar Proximus’ cloud in geval van piekverbruik in het eigen datacenter, of hun toepassingen repliceren bij Proximus zodat ze eenvoudig kunnen overschakelen in geval van uitval van hun eigen datacenter. Ook laat Intercloud Proximus toe om te evolueren naar een soort makelaar van clouddiensten. Bovendien hebben de klanten, volgens Proximus, de garantie dat hun toepassingen en gegevens in eigen land blijven.
Bron zdnet.be
http://www.zdnet.be/article/161477/prox ... er-wereld/
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 15 keer
Ik heb (vannacht?) de update die TV Replay voor iedereen beschikbaar maakt ontvangen.
Er zijn dus abonnees die vanaf nu terug in de tijd kunnen gaan.
Er zijn dus abonnees die vanaf nu terug in de tijd kunnen gaan.
Laatst gewijzigd door conexio 30 mei 2015, 11:07, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
- Bedankt: 25 keer
Hier werkt het ook al op mijn gekochte v4 decoder (postcode 9968).
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
- Pro Member
Waar kan ik dit terug vinden? Ik heb de nieuwe software er op gezet door de voeding van de tv decoder eventjes uit te trekken en terug in te steken.jackho schreef:@daydreamke
welke software versie staat er bij u op?
Tv replay werkt trouwens heel goed!
Hallo,
Hoe moeten wij de update doen voor Tv replay te kunnen gebruiken ? Ik heb op de site van Proximus (*) gezocht maar ik heb niets gevonden?
Kan iemand mij helpen ?
[Mod Edit] link naar commerciële website (van Proximus verdeler) verwijderd.
Hoe moeten wij de update doen voor Tv replay te kunnen gebruiken ? Ik heb op de site van Proximus (*) gezocht maar ik heb niets gevonden?
Kan iemand mij helpen ?
[Mod Edit] link naar commerciële website (van Proximus verdeler) verwijderd.
Laatst gewijzigd door philippe_d 27 okt 2015, 13:03, in totaal 1 gewijzigd.
Reden: zie mod break
Reden: zie mod break
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
- Bedankt: 11 keer
Vindt het ook nergens draai op de laatste software. Er staat wel dat er op deze zender TV replay werkt maar als ik dan bekijk druk dan komt er dat ik €3,00 per maand moet betalen. Dacht dat dit vanaf vandaag mee in het standaard abo Proximus TV zat of heb ik het mis??
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 15 keer
Je kan altijd jouw pack omzetten naar een pack met tv replay, je pack omzetten is gratis maar het abonneegeld kan wel stijgen.Wuter schreef:Vindt het ook nergens draai op de laatste software. Er staat wel dat er op deze zender TV replay werkt maar als ik dan bekijk druk dan komt er dat ik €3,00 per maand moet betalen. Dacht dat dit vanaf vandaag mee in het standaard abo Proximus TV zat of heb ik het mis??
Het is mogelijk dat voor jou je oude pack + Tv replay aan €3 goedkoper is.
Als je toch recht hebt op TV Replay kan je proberen om de update te ontvangen door je decoder zonder stroom te zetten (stekker uittrekken of met de schakelaar aan de achterkant), enkele minuten wachten en hem dan terug inschakelen.
Als hij niet gedownload wordt trek je jouw decoder de komende dagen best niet uit (je mag hem uiteraard wel uitschakelen).
Laatst gewijzigd door conexio 01 jun 2015, 18:22, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
- Bedankt: 11 keer
Was zo als conexio zei de decoder ff zonder stroom zetten en erna terug laten opstarten en nu lukt het wel Als je €2 per maand meer moet betalen voor het basispakket dan moeten de extra's ook marcheren natuurlijk
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
- Bedankt: 277 keer
ik zet de decoder en modem al jaren lang 's nachts uit (spanningsloos) en heb nog nooit langer moeten wachten op een update dan een ander die deze toestellen niet uitzet.
Voor deze die het blijkbaar nog niet weten is de decoder rebooten het zelfde als de spanning even wegnemen
Voor deze die het blijkbaar nog niet weten is de decoder rebooten het zelfde als de spanning even wegnemen
-
- Pro Member
Hallo sorry voor mijn late antwoord. Bij mij staat er bij sw versie: leon-batch2_15.4.3.14.jackho schreef:@daydreamke
welke software versie staat er bij u op?
Groeten
-
- Pro Member
ja klopt werkt trouwens heel goed. Bedankt belgacom!jackho schreef:Bedankt,
Nog altijd veel beter een laat antwoord dan geen antwoord
Groetjes
-
- Pro Member
Iemand die tv replay werkend heeft op Ipad?