imap pop up heel de tijd
-
- Starter
Hallo, als telenet gebruiker heb ik volgende probleem, outlook 2010 instellingen IMAP.
Probleem constant pop up's dat verbinding niet werkt en de berichten koppen niet kunnen worden bijgewerkt, wat is er fout ben het zo beu dat ik alles inclusief telenet zou buiten smijten.
Draait via WIFI, met smartphone en tablet geen probleem.
Probleem constant pop up's dat verbinding niet werkt en de berichten koppen niet kunnen worden bijgewerkt, wat is er fout ben het zo beu dat ik alles inclusief telenet zou buiten smijten.
Draait via WIFI, met smartphone en tablet geen probleem.
Laatst gewijzigd door americaneagle 29 mei 2015, 20:03, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Starter
Idd, die instellingen gebruik ik.
-
- Starter
Ja hoor, al volledige van nul herbegonnen zelfs stapje voor stapje opgevolgd......
-
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 172 keer
- Bedankt: 167 keer
En als je in de mail instellingen in control panel volledig je profiel verwijdert en er opnieuw een aanmaakt volgens de tutorial ? Soms blijft er het een en het ander achter in dat profiel. Soms is een account verwijderen niet voldoende.americaneagle schreef:Ja hoor, al volledige van nul herbegonnen zelfs stapje voor stapje opgevolgd......
Anders weet ik ook niet direct raad en zal je even op iemand anders moeten wachten.
EDIT: Toevallig geen e-mailscanner staan die de boel saboteert ? Ik heb dit hier al eens voorgehad.
-
- Starter
Ook al gedaan, zelfs format c: gedaan op bepaalde moment.
e-mail scanner wat zou dat zijn?
-
- userbase crew
Een onderdeel van je anti-virus die je e-mails scant op virussen. Soms doen die al eens ambetant waardoor bepaalde dingen niet zo goed werken.americaneagle schreef:Ook al gedaan, zelfs format c: gedaan op bepaalde moment.
Met een format van je C:/ schijf bedoel je dus een re-install van Windows ?
Als je windows opnieuw geïnstalleerd hebt en Office ook, kan ik helaas niet meer helpen. Ben benieuwd naar andere UB-gebruikers.
-
- Starter
idd, volledig nieuwe installatie, zelfs een windows 8.1 gekocht om de oem-versie eraf te hebben.
Als je naar telenet mail of twittert, zijn het steeds stomme atwoorden, probeer dit of probeer dat en zo krijg je nog meer zever en problemen, snap het niet meer iedere maand volle pot betalen en geen service.
Als je naar telenet mail of twittert, zijn het steeds stomme atwoorden, probeer dit of probeer dat en zo krijg je nog meer zever en problemen, snap het niet meer iedere maand volle pot betalen en geen service.
-
- userbase crew
Dan kan ik u helaas niet meer helpen... Hopelijk vindt een andere gebruiker wel een oplossing. Ikzelf werk met een eigen domeinnaam en heb geen ervaring met Telenet. Ik ben ook geen Telenet klant.
- thomasv
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 52 keer
Inderdaad dan vreemd dat het niet werkt.
Heb je de Windows Updates uitgevoerd? Soms lost dat problemen op. Zo heeft Office 2010 al twee service packs (als ik me niet vergis) die bedoelt zijn om allerhande bugs te fixen.
Heb je de Windows Updates uitgevoerd? Soms lost dat problemen op. Zo heeft Office 2010 al twee service packs (als ik me niet vergis) die bedoelt zijn om allerhande bugs te fixen.
iPhone 12 Pro — iPad (9th Gen) — Apple TV 4K (2nd Gen) — MacBook Pro
-
- Starter
ok, hoe kan ik die update doen?
Office is 100% legaal dus....
- thomasv
- Premium Member
Ga naar start en dan begin je gewoon te typen 'update' en je klikt op 'Windows update' en dan zoek je naar updates.americaneagle schreef:ok, hoe kan ik die update doen?
Of configuratiescherm > systeem en beveiliging > Windows Update
-
- Starter
windows updates staan open en komen binnen, dacht dat office aparte updates kreeg.
-
- Starter
Idd, dat staat er en zijn beide aangevinkt.
Volgens mij is het puur een telenet issue
Volgens mij is het puur een telenet issue
- mailracer
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 224 keer
- Bedankt: 318 keer
probleem ontstaat hier ook op onregelmatige tijdstippen. Zonder aan mijn instellingen te komen verdwijnt het probleem dan weer vanzelf. Lijkt me eerder een telenet issue te zijn dat op je computer niet op te lossen is. OF je moet een andere mailclient willen gebruiken en hier mee willen testen.
-
- Starter
idd, de laatste poster hier heeft gelijk is wel heel triestig dat je de volle pot betaald maar maar 20% service krijgt ervoor.
Dat er dingne fout lopen ok gebeurt overal zelfs de luchthaven kan plat als ze zonder stroom zitten, maar dit is een probleem dat al lang bestaat en nog steeds niet opgelost wordt....
Dat er dingne fout lopen ok gebeurt overal zelfs de luchthaven kan plat als ze zonder stroom zitten, maar dit is een probleem dat al lang bestaat en nog steeds niet opgelost wordt....
- crosserke
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 29 keer
- Bedankt: 5 keer
Probeer eens met de mail app van win8, deze voldoet heel goed voor mij.
Windows 10--- WIGO 9GB--- Wireless modem 3.0 all in one CH6643E--- Google Chrome Browser--- Avira Antivir--- Honda VFR 1200X.
-
- Starter
nog zoiets, dit zijn de speedtest resultaten, net gedaan........en ik heb het full pakket van telenet.
download 46.41mpbs volgens mij de helft te weing.
upload 11.60mpbs
ping 15 s
draai wel draadloos, wegens problemen met printer op wifi en pc op kabel...
upload 11.60mpbs
ping 15 s
-
- Starter
Sorry, Crosserke voor mij niet heb absoluut outlook nodig voor synchroniseren agenda's.
- iceke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 226 keer
- Bedankt: 611 keer
Per ongeluk een Apple product in huis die dat mail adres ook syncroniseerd ?
Ik had hier van de week iemand waar het ook in de soep liep omdat Apple andere mappen aanmaakte voor spam/verzonden items enz..
Ik had hier van de week iemand waar het ook in de soep liep omdat Apple andere mappen aanmaakte voor spam/verzonden items enz..
- mailracer
- Elite Poster
Dat je die snelheden draadloos haalt lijkt me maar normaal, daar zou ik me niet druk in maken. De volle snelheid haal je enkel met bekabeld netwerk van 1Gbit.americaneagle schreef:nog zoiets, dit zijn de speedtest resultaten, net gedaan........en ik heb het full pakket van telenet.
upload 11.60mpbs
ping 15 s
Overigens biedt telenet geen ondersteuning aan particulieren klanten op gebied van mail. Wil je full support, dan kies je best een business formule. Maar als je de stappen volgt om je mailsoftware in te stellen, dan is dit meer dan voldoende support lijkt me.
-
- Starter
Nope hier komt niks van Apple binnen.iceke schreef:Per ongeluk een Apple product in huis die dat mail adres ook syncroniseerd ?
-
- Starter
mailracer schreef:Dat je die snelheden draadloos haalt lijkt me maar normaal, daar zou ik me niet druk in maken. De volle snelheid haal je enkel met bekabeld netwerk van 1Gbit.americaneagle schreef:nog zoiets, dit zijn de speedtest resultaten, net gedaan........en ik heb het full pakket van telenet.
upload 11.60mpbs
ping 15 s
Overigens biedt telenet geen ondersteuning aan particulieren klanten op gebied van mail. Wil je full support, dan kies je best een business formule. Maar als je de stappen volgt om je mailsoftware in te stellen, dan is dit meer dan voldoende support lijkt me.
Raar want U zelf hebt het 3 dubbele aan snelheid?
Mag ik vragen of U met kabel of wifi surft, of die 1Gbit ?
- thomasv
- Premium Member
Dat kan via een Telenet Business lijn, bijvoorbeeld.americaneagle schreef:Raar want U zelf hebt het 3 dubbele aan snelheid?
En een e-mailadres bij Telenet is een extra, verwacht daar zeker geen wonderen van. Mijn ervaring met gratis e-mailadressen bij ISP's is: wegblijven en kies voor een @gmail of @outlook bijvoorbeeld.
- mailracer
- Elite Poster
Je hebt geen businesslijn nodig om snel te surfen, wel een gigabit bekabeld netwerk om je maximale surfsnelheid, die telenet je aanbied, te benuttenthomasv schreef:Dat kan via een Telenet Business lijn, bijvoorbeeld.americaneagle schreef:Raar want U zelf hebt het 3 dubbele aan snelheid?
Het is hier overigens al meermaals aangehaald dat de snelheid van een draadloos netwerk afhankelijk is van veel factoren.
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Ik begrijp dat het een beetje frustrerend is... maar aangezien je Smartphone prima werkt zou dit best een Windows probleem kunnen zijn, of zelfs het wireless gedeelte van je laptop (en verwacht je dan ook dat Telenet dit oplost ?)americaneagle schreef:Als je naar telenet mail of twittert, zijn het steeds stomme atwoorden, probeer dit of probeer dat en zo krijg je nog meer zever en problemen, snap het niet meer iedere maand volle pot betalen en geen service.
Sluit je PC eens wired aan en probeer het zo een tijdje...
-
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
Je zit hier Telenet af te breken, en je weet niet eens zeker of het het Telenet issue is ...americaneagle schreef:idd, volledig nieuwe installatie, zelfs een windows 8.1 gekocht om de oem-versie eraf te hebben.
Ik gebruik ook Outlook, mijn ISP is Proximus, en mijn imap provider is Hotmail.
Ik heb ook heel regelmatig de uiterst irriterende "imap pop up" dat de verbinding met de server onderbroken is.
Het probleem doet zich niet voor met mijn Outlook mail App (Android), noch met mijn iPad.
Jouw (en mijn) probleem lijkt me toch een Microsoft Outlook issue hoor, en heeft dus niets met Telenet te maken ...
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Mist de juiste foutmelding en 5 minuutjes Google'n... http://www.wikihow.com/Fix-Error-Code-0 ... MAP-Server