Smart+15 data used up

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
wmsyap
Starter
Starter
Berichten: 19
Lid geworden op: 15 mei 2015, 21:36
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 2 keer

How can I purchase extra data when my bundled 1gb data is used up? I can't find the option in MyProximus. I have a Internet + TV + mobile pack.


Hoe kan ik extra data toen mijn gebundeld 1GB data is opgebruikt? Ik kan de optie in MyProximus niet vinden. Ik heb een Internet + TV + Mobile Pack.
Laatst gewijzigd door wmsyap op 29 mei 2015, 21:10, 1 keer totaal gewijzigd.
nickz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1513
Lid geworden op: 09 dec 2011, 17:55
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 217 keer

Extra data zal automatisch worden aangerekend aan € 0,10/MB. Indien u niet toekomt met 1 GB is het aan te raden om over te schakelen op een hoger abonnement.

PS: De voertaal op dit forum is het Nederlands. Indien u in een vreemde taal schrijft, voeg dan steeds een Nederlandse vertaling toe aan uw bericht.
apestaart
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1315
Lid geworden op: 10 jun 2013, 21:23
Locatie: Oostende
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 66 keer

Indien men andere producten van Proximus heeft zoals internet, vaste telefoon en TV dan kan men die smart+15 eveneens in dat pack steken dan moet dan maar € 13/maand betalen in plaats van € 15/maand en als die datavolume van 1 GB opgebruikt kan man dan gebruik maken van de mobiele data volume die inbegrepen is in dat pack zodanig dat men nog niet direct € 0,10/MB moet betalen.
Maar indien men regelmatig die data volume overschrijdt is zoals Nickz zegt interessanter om een zwaardere abonnement te nemen.
stijnkoppelmans
Member
Member
Berichten: 91
Lid geworden op: 02 jun 2014, 22:21
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
Bedankt: 8 keer

Misschien handig als jullie in het Engels antwoorden? ;)

They're saying you're automatically charged 10c/MB, unless you have pack at proximus in which case you should be able to use the mobile data included in your pack. I'm not sure if this has to be configured or not.
If you don't have a pack or if it's still not sufficient, they recommend getting a larger subscription.
Good luck! ;)

PS: oeps. Nickz, ik had uw bericht aan het eind niet gelezen. Sorry! Was niet op de hoogte van de aanbeveling om in het Nederlands te spreken.
Hierbij mijn (grove) vertaling:
Ze zeggen dat je automatisch aangrekend zal worden aan 10c / MB, tenzij je een pack hebt bij Proximus in dat geval moet je in staat zijn om de mobiele data in je pack te gebruiken. Ik weet niet zeker of dit moet niet worden geconfigureerd of niet.
Als je niet een pack hebt of als het is nog steeds niet voldoende is, raden ze het een grotere abonnement aan.
Veel geluk!
Laatst gewijzigd door stijnkoppelmans op 29 mei 2015, 15:35, 1 keer totaal gewijzigd.
nickz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1513
Lid geworden op: 09 dec 2011, 17:55
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 217 keer

stijnkoppelmans schreef:Misschien handig als jullie in het engels antwoorden? ;)
Waarom dan wel? Nederlands is hier de voertaal en als iemand zich hier registreert en berichten plaatst, dan ga ik ervan uit dat hij op z'n minst Nederlands verstaat. Zo niet, dan moet hij maar gebruik maken van een vertaaldienst.
stijnkoppelmans
Member
Member
Berichten: 91
Lid geworden op: 02 jun 2014, 22:21
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
Bedankt: 8 keer

Nee ok. Ik was niet op de hoogte van deze gedachte op userbase. Mijn excuses!
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

nickz schreef:
stijnkoppelmans schreef:Misschien handig als jullie in het engels antwoorden? ;)
Waarom dan wel? Nederlands is hier de voertaal en als iemand zich hier registreert en berichten plaatst, dan ga ik ervan uit dat hij op z'n minst Nederlands verstaat. Zo niet, dan moet hij maar gebruik maken van een vertaaldienst.
Man man man, wat doet dat er nu toe :roll: Moet tof zijn om zo behandeld te worden als je naar Thailand gaat, spreek daar maar eens Thais als je vraagt naar info over een operator.

Hi wmsyap,

What stijnkoppelmans communicated is correct:
They're saying you're automatically charged 10c/MB, unless you have pack at proximus in which case you should be able to use the mobile data included in your pack. I'm not sure if this has to be configured or not.
If you don't have a pack or if it's still not sufficient, they recommend getting a larger subscription.
Good luck! ;)
with the addition that your Pack has to be one from after april 2012 (so the old packs do not give a discount on mobiles, nor give a shared allowance)
Gebruikersavatar
Fallschirmjaeger
Premium Member
Premium Member
Berichten: 724
Lid geworden op: 07 mei 2011, 14:46
Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
Bedankt: 90 keer

nickz schreef:
stijnkoppelmans schreef:Misschien handig als jullie in het engels antwoorden? ;)
Waarom dan wel? Nederlands is hier de voertaal en als iemand zich hier registreert en berichten plaatst, dan ga ik ervan uit dat hij op z'n minst Nederlands verstaat. Zo niet, dan moet hij maar gebruik maken van een vertaaldienst.
Zijn eerste zin via Google Translate: Hoe kan ik extra data toen mijn gebundeld 1GB data is opgebruikt?
Erg duidelijk zo'n vertaaldienst.
wmsyap schreef:How can I purchase extra data when my bundled 1gb data is used up? I can't find the option in MyProximus. I have a Internet + TV + mobile pack.
Upgrade your Smart 15 to a Smart 25 or upgrade your pack.

Voor de mensen die dit niet verstaan, hier is de Google vertaling:
een upgrade van uw Smart 15 naar een Smart 25 of upgrade je rugzak.
nickz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1513
Lid geworden op: 09 dec 2011, 17:55
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 217 keer

Lord Utopia schreef:Man man man, wat doet dat er nu toe :roll: Moet tof zijn om zo behandeld te worden als je naar Thailand gaat, spreek daar maar eens Thais als je vraagt naar info over een operator.
De Nederlandse taal wordt al genoeg verdrukt. Zomaar een bericht in het Engels plaatsen op een Nederlandstalig forum en er automatisch vanuit gaan dat wij dat verstaan en in het Engels zullen antwoorden is vrij arrogant en getuigt van weinig respect voor onze taal. Als ik info nodig heb over een Thaise operator, dan zal ik dat niet doen op een Thais forum (en indien toch, dan zou ik op z'n minst een Thaise vertaling toevoegen aan mijn bericht). De TS is trouwens niet iemand die ons land even bezoekt, maar iemand die hier woont, anders zou hij geen pack hebben met een vaste aansluiting.

Indien we dit gaan toelaten, dan moeten we zeker ook topics in het Frans en Duits toelaten, welke in tegenstelling tot het Engels wél officiële landstalen zijn. Als we dan toch zo beginnen, waarom dan niet meteen ook Chinees, misschien zijn er hier wel leden die in het Chinees kunnen antwoorden? Leuk voor mensen die hetzelfde probleem hebben, maar de antwoorden niet begrijpen omdat ze de taal niet machtig zijn (en neen, niet iedereen in Vlaanderen spreekt Engels). De regel op de meeste fora is dat je steeds een vertaling moet toevoegen aan je bericht als het in een vreemde taal is geschreven, tenzij er een apart subforum is voor die taal.

Ik zou trouwens wel eens willen zien zien of men op een Frans of Duits forum ook zoals u zou reageren als iemand daar zomaar een topic opent in het Engels. Ik vermoed van niet. Daar is men nog trots op de eigen taal en moet je niet met Engels afkomen.
apestaart
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1315
Lid geworden op: 10 jun 2013, 21:23
Locatie: Oostende
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 66 keer

TS is waarschijnlijk een EU ambtenaar die hier in België woont. :mrgreen:
Maar voor de rest heeft Nickz gelijk, op een Nederlandstalig forum hoort men zaken in het Nederlands te posten, ik zou tenslotte op een Franstalig forum niet moeten proberen om zaken in het Nederlands te posten, het zou kunnen gebeuren dat mijn berichten verwijderd worden met de opmerking: "Parlez Français s.v.p.".
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”