Hellofresh

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
punk
Pro Member
Pro Member
Twitter: RikLeys
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 27 keer

Hallo allemaal. Voor wie het kent (of die het opzoeken :-P), ik heb nog drie gratis hellofresh boxen die ik kan uitdelen (je moet er dan in een zogezegd abonnement wel minimum twee gekocht hebben). Ter verduidelijking, ik krijg geen korting door anderen een gratis box te geven in tegenstelling tot het andere systeem van vrienden aanbrengen.
Voor de mensen die eventueel twijfelen is dit toch een zeer aangename korting.

Moest je het willen, PM!
Tim H.
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 38 keer

ik heb daar wel interesse voor ja...

hadden vroeger een paar keer smartmat...

ik snap uw aanbieding wel niet zo goed...box gratis of toch nog iets moeten bijkopen..
punk
Pro Member
Pro Member

Het zit zo dat je een box gratis krijgt indien je een abonnement neemt. Het is echter al mogelijk het abonnement op te zeggen na twee boxen. Vandaar dat ik zei, voor de mensen die toch al twijfelden.
stijnkoppelmans
Member
Member
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
Bedankt: 8 keer

Klopt. Je moet er minimaal twee afnemen. De eerste is dus gratis en de tweede moet je wel zelf betalen, daarna valt het stop te zetten.
Ik had er zelf ook drie om weg te geven, maar heb ze allemaal al verstuurd. Ik weet niet of ze nog eens terugkomen, maar dan zal ik ze hier posten. :)
punk
Pro Member
Pro Member

Ergens in je profiel pagina staat een tabel bij welke hoeveelheid boxen die je al gekocht hebt er weer mag uitdelen.
stijnkoppelmans
Member
Member
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
Bedankt: 8 keer

Ah ja! Ik moet er nog 5 ontvangen voordat ik weer gratis boxen kan weggeven. Dat gaat dus eind juni/begin juli zijn ;)
Dafke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 181 keer
Bedankt: 142 keer
Contacteer:

Wij hebben al een aantal keer SmartMat gekocht en dat was telkens zeer lekker. Het "leek" lekkerder dan HelloFresh :)
Smartmat heeft wel hele goede service. 1 x was de zak waarin het geleverd werd een beetje nat,alsook de menu. Bleek het condenswater te zijn van de koelwagen.
Ze hebben direct de dag erna gereageerd en 10€ korting gegeven. Prima!
punk
Pro Member
Pro Member

Voor ons komt hellofresh goedkoper uit. En vooral de vleesporties bij hellofresh zijn kleiner en groenteporties groter heb ik het gevoel. En tenzij je er niets om geeft is net iets minder vlees eten niet zo slecht :-).

Wetende dat ik volgend jaar een marathon wil lopen was wat gezonder eten geen overbodige factor in de keuze.
Zorba
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
Bedankt: 57 keer

Zelfde hier, de porties van Smartmat zijn echt overdreven voor ons. Wij zitten ook al met een 3-jaar voorraad couscous en bulgur van bij Smartmat...

Nu bij HelloFresh raakt alles op, veel beter. Kwaliteit van de producten lijkt me evenwaardig, wel meer bio bij Smartmat.
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”