Als je nu de regiobeperking wil omzeilen moet je aan de slag met je VPN-server, en laat dat nu niet echt bijzonder koosjer zijn. "De beste oplossing voor de VPN-servers is om internationaal hetzelfde aanbod te handhaven, zodat niemand nog de nood voelt om met de VPN-server te rommelen. Zo kunnen we ook eindelijk werken aan het echte probleem: piraterij," aldus CEO Reed Hastings.
Volledig artikel:
http://www.hln.be/hln/nl/14/Nina/articl ... -uit.dhtml
Netflix heft regiobeperking op
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
- Bedankt: 717 keer
MacMini M1 - Vu+ Zero - Fritz!Box 6890LTE + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 483 keer
- Bedankt: 98 keer
- Contacteer:
Wow, leuk nieuws! Wel benieuwd hoe ze dat dan gaan regelen met rechten allerhande, maar dat is niet ons probleem
.
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 136 keer
- Bedankt: 53 keer
Ik had het ook gezien op HLN
Als ik naar meer info/nieuws hierover zoek via Google en andere nieuwssites vind ik echter niets terug
Hopelijk geen gerucht die door HLN als waar wordt aangenomen
Edit: Ok, blijkbaar is het al wat ouder nieuws, vandaar
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Als ik naar meer info/nieuws hierover zoek via Google en andere nieuwssites vind ik echter niets terug
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
Edit: Ok, blijkbaar is het al wat ouder nieuws, vandaar
Laatst gewijzigd door MrBlueSky 19 mei 2015, 13:45, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
- Bedankt: 56 keer
Da's wel goed nieuws! Maar na wat gegoogle toch wel al vrij oud (31/3/15):
http://www.ibtimes.co.uk/netflix-wants- ... ns-1494306
http://www.techtimes.com/articles/43345 ... obally.htm
en of het realiseerbaar is, is nog een andere vraag (quote uit bovenstaand artikel):
http://www.ibtimes.co.uk/netflix-wants- ... ns-1494306
http://www.techtimes.com/articles/43345 ... obally.htm
en of het realiseerbaar is, is nog een andere vraag (quote uit bovenstaand artikel):
What Hastings failed to mention was just how he could negotiate the global rights agreements that this utopian Netflix would require to work. Currently, television companies in every country in the world bid to get the right to broadcast each individual program. To get the entire industry to change this practice looks to be a tall order.
Netflix may at least get some help from the European Union. On March 25, the EU released its plan for a single digital market within all member states. The plan would prohibit an EU country from having its own rules for telecommunications services, copyright, data protection, or the management of radio spectrum. If implemented, the new plan would allow Netflix to sell into 28 European countries with just one agreement.
However, such an agreement is still likely a long way off and, unfortunately for Hastings, there is no global legal authority equivalent to the EU that could implement such a plan worldwide. With that in mind, we may have to wait quite a while before we see a Global Netflix.
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
- Bedankt: 119 keer
Ik denk dat het dit helaas is. Als Netflix echt de beperking gaat opheffen had het al wel lang op sites als Tweakers e.d. gestaan, maar daar is niks terug te vinden. Als het op vlak van technologie en internetzaken aankomt moet je echt niet op HLN zijn. Denk aan het artikel onlangs waarbij het internet binnen x aantal jaar gaat "crashen"Nicopara schreef:Hopelijk geen gerucht die door HLN als waar wordt aangenomen
![Very Happy :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 301 keer
- Bedankt: 267 keer
Een gerucht is het niet, de CEO van Netflix heeft wel degelijk al gezegd dat ze dit willen/van plan zijn. Wanneer het er zal komen is nog maar de vraag, want er zijn veel belangen mee gemoeid over wie waar welke contant mag verdelen.gm123 schreef:Ik denk dat het dit helaas is. Als Netflix echt de beperking gaat opheffen had het al wel lang op sites als Tweakers e.d. gestaan, maar daar is niks terug te vinden. Als het op vlak van technologie en internetzaken aankomt moet je echt niet op HLN zijn. Denk aan het artikel onlangs waarbij het internet binnen x aantal jaar gaat "crashen"Nicopara schreef:Hopelijk geen gerucht die door HLN als waar wordt aangenomen
Ik vond het al vreemd dat dit op HLN stond en er met geen woord gerept wordt op tweakers.net, theverge.com,...
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
- Bedankt: 119 keer
Wel ja, maar nu is het precies alsof ze het per direct gaan opheffen. Ze hebben dus waarschijnlijk een artikel waarin staat dat ze het willen doen uit de context getrokken.AndRo555 schreef:Een gerucht is het niet, de CEO van Netflix heeft wel degelijk al gezegd dat ze dit willen/van plan zijn. Wanneer het er zal komen is nog maar de vraag, want er zijn veel belangen mee gemoeid over wie waar welke contant mag verdelen.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 352 keer
- Bedankt: 222 keer
Nu, eerlijk gezegd, is het aanbod van series en films nu echt zo indrukwekkend groter? Ik vind persoonlijk van niet. Ok ja, een aantal series extra, en van bepaalde series wat meer seizoenen, maar zo verschrikkelijk veel verschil is het nu ook niet, het gaat voornamelijk om oudere series. Wat me wel opgevallen is: de Nederlandse Netflix heeft ook al een licht beter aanbod dan de Belgische.
-
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
- Bedankt: 15 keer
Blijkbaar heeft Hastings die uitspraak gedaan in Australie tijdens een persconferentie:
http://www.digitalspy.co.uk/tv/news/a63 ... OZTBvOpMAt
En als ik goed kan lezen, staat hij "open" voor het afschaffen, dit om de vpn's en piraterij weerwerk te bieden.
Nergens staat er dat ze het wel degelijk gaan afschaffen, alleen een "mogelijke" oplossing.
Dus ja, weeral uit de context getrokken door HLN
.
Edit: zou dus een 1 April grap kunnen zijn zoals sommige posters ginder opmerken...
http://www.digitalspy.co.uk/tv/news/a63 ... OZTBvOpMAt
En als ik goed kan lezen, staat hij "open" voor het afschaffen, dit om de vpn's en piraterij weerwerk te bieden.
Nergens staat er dat ze het wel degelijk gaan afschaffen, alleen een "mogelijke" oplossing.
Dus ja, weeral uit de context getrokken door HLN
![Nono :nono:](./images/smilies/icon_nono.gif)
Edit: zou dus een 1 April grap kunnen zijn zoals sommige posters ginder opmerken...
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 27 keer
Er is steeds heel veel verweer uit verschillende hoeken wanneer content te makkelijk beschikbaar dreigt te worden. Het zou me écht verbazen moest dit lukken binnen dit en enkele jaren.
Los daarvan, het zou wel een hele stap vooruit zijn in het aanbod.
Los daarvan, het zou wel een hele stap vooruit zijn in het aanbod.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 24 keer
- Bedankt: 103 keer
- Contacteer:
http://app.getresponse.com/archive/alex ... ?e=&u=7ao8
....staat blijkbaar op de nieuwsbrief van Netflix Belgie ook te lezen...
....staat blijkbaar op de nieuwsbrief van Netflix Belgie ook te lezen...
Internet: Orange vast+4G+Telenet Basic + EDPNET SLA VDSL2 (85/20)
Telefonie: VOIP: EDPNET + Weepee + Cheapconnect + Internetcalls
GSM: Orange Arend60
Tablet: Ipad2/Android
TV: Orange Digt tv-Tv Vlaanderen-Canaal Digitaal-Stievie
Netwerk: Giga Orange/Telenet IPV4-Giga EDPNET SLA IPV4/IPV6-Giga FON-netwerk NanobridgeM5
radiometeor.be
Telefonie: VOIP: EDPNET + Weepee + Cheapconnect + Internetcalls
GSM: Orange Arend60
Tablet: Ipad2/Android
TV: Orange Digt tv-Tv Vlaanderen-Canaal Digitaal-Stievie
Netwerk: Giga Orange/Telenet IPV4-Giga EDPNET SLA IPV4/IPV6-Giga FON-netwerk NanobridgeM5
radiometeor.be
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
- Bedankt: 435 keer
"Netflix in België- officieuze fan en informatiesite"
Dus helemaal geen nieuws van Netflix zelf, en dus ook even (on)betrouwbaar als het HLN nieuws. Als je overigens wat verder doorklikt kom je hier terecht : http://netflixinbelgie.be/netflix-overw ... e-trekken/ . Bemerk vooral de update van vandaag. Zoals hierboven door sommigen dus ook al verondersteld, is het absoluut nog niet voor binnenkort.
Dus helemaal geen nieuws van Netflix zelf, en dus ook even (on)betrouwbaar als het HLN nieuws. Als je overigens wat verder doorklikt kom je hier terecht : http://netflixinbelgie.be/netflix-overw ... e-trekken/ . Bemerk vooral de update van vandaag. Zoals hierboven door sommigen dus ook al verondersteld, is het absoluut nog niet voor binnenkort.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 70 keer
Er is een verschil tussen willen en kunnen.
Misleidende titel naar mijn mening.
Misleidende titel naar mijn mening.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 314 keer
- Bedankt: 143 keer
- Contacteer:
Ik vind het verschil net erg groot voor vrij recente films en series. Films Turist, the Homesman zijn te vinden op netflix maar niet BE. Ook een Franse serie die toch al een jaar of 3 oud is, Les revenants is wel te vinden op netflix maar nog steeds niet op netflix be.Slafes schreef:Nu, eerlijk gezegd, is het aanbod van series en films nu echt zo indrukwekkend groter? Ik vind persoonlijk van niet. Ok ja, een aantal series extra, en van bepaalde series wat meer seizoenen, maar zo verschrikkelijk veel verschil is het nu ook niet, het gaat voornamelijk om oudere series. Wat me wel opgevallen is: de Nederlandse Netflix heeft ook al een licht beter aanbod dan de Belgische.
@boranblok: inderdaad een misleidende topic titel hier
EDPNET VDSL XS' - Fritzbox 7360v1 - Voip EDPNET in en Megavoip uit - One+ - Roku3 - PS4Pro