Het algemene "Ik erger mij aan..." topic
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 66 keer
Dat is goed van die moeder maar voor hetzelfde geld had ze tegen u gezegd dat je met je zaken moet bemoeien en dat het haar kind is en niet aan u is om te moeien.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
- Bedankt: 717 keer
Wat is er mis met "The Kids" van Ludo Mariman???
[ Post made via mobile device ]
MacMini M1 - Vu+ Zero - Fritz!Box 6890LTE + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
- thomasv
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 52 keer
brubbel schreef:kidsbeul
Hun muziek ken ik niet, maar hun website mogen ze wel eens updaten me dunktJack Daniels schreef:Wat is er mis met "The Kids" van Ludo Mariman???
http://www.thekidspunk.eu/news.htm
Bekijk die source code maar eens!
Code: Selecteer alles
<font face="Verdana" size="2" color="#FFFF00">
The complete recording will be aired on Oct 18 th on radio 1.</font></b><p>
iPhone 12 Pro — iPad (9th Gen) — Apple TV 4K (2nd Gen) — MacBook Pro
-
- Moderator
- Twitter: kriskenbe
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Ah, mijn grootouders spraken wel over "ne boeboe" (aka een hond) en een rookbuis (aka een uitlaat). Ik dacht dat ik gek ging komen (en k was de volle 8 jaar ).
Tja verkleinwoorden zijn ook zo hip inderdaad, nog zo een vreselijk iets.
@voorval met de dochter : tja ze kon zeggen dat jij je moet moeien met je eigen zaken, maar dan had je in elk geval je mening toch gezegd
Tja verkleinwoorden zijn ook zo hip inderdaad, nog zo een vreselijk iets.
@voorval met de dochter : tja ze kon zeggen dat jij je moet moeien met je eigen zaken, maar dan had je in elk geval je mening toch gezegd
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
- Bedankt: 120 keer
Tomby schreef:Allez, LOL, hoe kun je je nu ergeren aan het woord 'kids' ? Ik gebruik dat overigens ook, heeft niets met marginaal of zo te maken. In mijn geval zijn 90% van mijn collega's Amerikanen en die zeggen toch echt ook wel 'kids'...
Sommigen zouden zich toch echt wel wat minder aan futiliteiten moeten ergeren .
EDIT: als ik er zelfs zo over nadenk, is kids zelfs specifieker dan kinderen . Want kinderen ga je ook gebruiken als ze al het huis uit zijn .
Cats have kittens
Doggies have pups
Horses have pretty foals
And sheep have lambs
Cows have calves
And I bet you didn't know
That elephants have calves, too
Lions and leopards have cubs
Which is the proper thing for them to do
Peacocks have chicks
Deer have fawns
Ducks have ducklings
Often paddling round on lawns
Pigs have piglets and in case ya didn't know
I've another fact for you
Goats have kids
Like people have kids
Like me and you!
Maar Vlamingen hebben kinderen, kindjes, baby's, kleuters, peuters, zonen of dochters maar zeker nooit kids !
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 301 keer
- Bedankt: 267 keer
De meest clickbait headlines, en zelfs bij "kwaliteitskranten"
1) rip een populair/sensationeel filmpje (niet eens embedden)
2) verzin aantrekkelijke headline
...
3) en maar pageviews halen
4) profit
http://www.standaard.be/cnt/dmf20150518_01686838
'In deze video zien we hoe hevige dwarswinden ervoor zorgen dat piloten alle moeite hebben van de wereld om hun vliegtuig veilig aan de grond te brengen.'
'Twee piloten moesten de landing zelf op het allerlaatste nippertje afbreken omdat het te gevaarlijk werd.'
Met andere woorden:
Het waaide gisteren vrij hard op (de luchthaven van) Madeira. De piloten deden hun job. Net als op honderd duizenden vluchten op de wereld op die dag.
Zou het niet goedkoper, beter en efficiënter zijn om wat jobstudenten te laten werken voor de Standaard? Zelfs die leveren nog beter werk af.
1) rip een populair/sensationeel filmpje (niet eens embedden)
2) verzin aantrekkelijke headline
...
3) en maar pageviews halen
4) profit
http://www.standaard.be/cnt/dmf20150518_01686838
'In deze video zien we hoe hevige dwarswinden ervoor zorgen dat piloten alle moeite hebben van de wereld om hun vliegtuig veilig aan de grond te brengen.'
'Twee piloten moesten de landing zelf op het allerlaatste nippertje afbreken omdat het te gevaarlijk werd.'
Met andere woorden:
Het waaide gisteren vrij hard op (de luchthaven van) Madeira. De piloten deden hun job. Net als op honderd duizenden vluchten op de wereld op die dag.
Zou het niet goedkoper, beter en efficiënter zijn om wat jobstudenten te laten werken voor de Standaard? Zelfs die leveren nog beter werk af.
- Kenw00t
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 346 keer
- Bedankt: 250 keer
Gewoon korte metten mee maken en die rioolgazetten niet meer bezoeken. Het is toch een tijdsverspilling en echt professionele onderzoeksjournalistiek heb ik al jaren niet meer gezien.
Desnoods installeer je LeechBlock om je gewoonte af te leren.
Desnoods installeer je LeechBlock om je gewoonte af te leren.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
- Bedankt: 343 keer
Een tijdje geleden ook gestopt met alle kranten te lezen. Enkel De Redactie open ik nog zo nu en dan, de andere kranten alleen als hier op het forum iemand een artikel aanraad. De kwaliteit is intussen gewoon zo slecht, kopie van kopie inclusief domme spel- en taalfouten (een fout kan al eens, maar sommige artikels zijn gewoon te erg). Best jammer eigenlijk, want vroeger las ik het nieuws nog wel graag.
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 121 keer
- Bedankt: 72 keer
- Contacteer:
if the kids are united , they will never be divided
https://www.youtube.com/watch?v=2GQMIXGRjaw
https://www.youtube.com/watch?v=2GQMIXGRjaw
"The Internet is allergic to truth, reason and humour."
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 314 keer
- Bedankt: 143 keer
- Contacteer:
Wie zegt dat dat geen jobstudenten zijn die op die website berichtjes plaatsen ... ? En wat dan nog ?AndRo555 schreef:De meest clickbait headlines, en zelfs bij "kwaliteitskranten"
Met andere woorden:
En het is al zo vaak gezegd, er is een groot verschil tussen de krant 'de Standaard' en de website. Op de website kan je de krant ook vinden (enkel als betalende abonnee uiteraard).
Maar uw citaat komt uit het open gedeelte van de website en dat heeft helemaal niets met de krant te maken.
Veel mensen zijn te lui om nog echte krantenartikels te lezen. De zaken zijn te ingewikkeld, de waarheid komt soms hard aan etc.
In de plaats daarvan surfen ze naar het open gedeelte van krantensites, die vol staan van roddelberichtjes. En die lezers schrijven dan dat de krant 'niet veel meer voorstelt' (terwijl ze dus de krant niet eens gelezen hebben )
Dat de open website vol staat met roddelrubriekjes is het gevolg van de wetten van de economie. De echte krant kost handenvol geld, met het geld van de abonnee betaal je nog geen 2/10 van die krant. De rest moet komen van reclame in de krant en op de website en van nieuwe klanten.
Omwille van die reclame (en ook om nieuwe abonnees te vinden) moet zo veel mogelijk volk naar de website komen. En je weet ook wel al dat roddelrubriekjes meest gelezen worden op een website ... Bezoekercijfers hoog = adverteerders tevreden.
Uiteraard zit er een addertje onder het gras voor wat nieuwe klanten betreft: die trekken op basis van de berichten op de open website de conclusie dat de krant toch niet zoveel voorstelt ...
EDPNET VDSL XS' - Fritzbox 7360v1 - Voip EDPNET in en Megavoip uit - One+ - Roku3 - PS4Pro
- Joe de Mannen
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
- Bedankt: 556 keer
Als je een krant als 'de standaard' runt, richt je je tot een bepaald publiek.
Als je dan een open website maakt, dan zou je toch verwachten dat die zich tot hetzelfde publiek richt ?
Of ga je ook madammen met blote tetten op de buitenkant van de kerk zetten om volk binnen te lokken ?
J.
Als je dan een open website maakt, dan zou je toch verwachten dat die zich tot hetzelfde publiek richt ?
Of ga je ook madammen met blote tetten op de buitenkant van de kerk zetten om volk binnen te lokken ?
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
- Dafke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 181 keer
- Bedankt: 142 keer
- Contacteer:
Mensen die nog altijd het principe ritsen niet doorhebben.. En dat geldt aan beide zijden van de witte stippellijn:
Zij die er niemand willen tussen laten en zij die per 2 er tussen willen.
-
- Elite Poster
Dat komt voornamelijk omdat chauffeurs totaal niet weten hoe ze moeten ritsen. Als er geritst moet worden, dan voegt het overgrote deel van de bestuurders in, helemaal aan het begin van de rits strook. Bij ritsen is het de bedoeling dat je zo lang mogelijk op de linkerstrook blijft rijden en pas op het einde invoegt. Nee, hier gaan ze doodleuk tussenvoegen van zodra ze een gat vinden tussen 2 auto's. Bij deze erger ik mij aan de ruim 95% van stupide chauffeurs dieDafke schreef:Mensen die nog altijd het principe ritsen niet doorhebben.. En dat geldt aan beide zijden van de witte stippellijn:
a) nog steeds niet het principe van ritsen kennen
b) op een kruispunt met verkeerslichten gewoon aanschuiven op hun voorligger en het hele kruispunt blokkeren als voor hen de lichten op rood springen en het verkeer uit de zijstraten mag doorrijden maar niet kan doorrijden omdat een of andere klojo het hoognodig acht om niet voor de lichten te blijven wachten tot het kruispunt voor hem vrij is en hij kan aansluiten
c) staan aan te schuiven aan verkeerslichten maar het ook weer nodig achten om lekker zijstraten te blokkeren zodat verkeer uit die straten gewoon niet in of uit kan.
d) chauffeurs die niet kunnen wachten tot de overweg voor hen vrij is om hem dan in 1 keer over te kunnen steken waardoor de NMBS dan maar beslist heeft om halve slagbomen overal te lande in te gaan voeren waardoor we om de haverklap geconfronteerd worden met dodelijke ongelukken als gevolg van mensen die tussen de halve slagbomen gaan slalommen.
- heist_175
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
- Bedankt: 856 keer
Het geld van de abbonnees is voldoende om de krant te betalen,Joe de Mannen schreef:Als je een krant als 'de standaard' runt, richt je je tot een bepaald publiek.
maar de website in de lucht houden kost handenvolg geld. Een deel is voor betalende gebruikers, maar ook veel gratis lezers komen naar de website. Daar hebben ze dan reclame voor om de kosten te helpen dragen. Het is al meermaals bewezen dat je volk trekt met allerlei prul berichten: Paris Hilton, lifestyle gezever, ...
Als betalende lezer heb je daar echter geen last van.
In DS staat wel degelijk onderzoeksjournalistiek -> kinderarbeid-kasseien is iets dat DS in het licht gebracht heeft. Idem ziekenhuisrapport, discriminatiedossier, ...
Ook ingewikkeldere politieke thema's komen diepgravend aan bod.
Maar enkel voor betalende lezers. Waarom zou je anders nog betalen .
Als je wil weten wat DeStandaard te bieden heeft:
- installeer de app op uw smartphone of tablet, de krant van vandaag is dan gratis te downloaden (zo kan je ook testen of het aangenaam leest enzo)
- koop de krant een keer
Ik heb een digitaal abonnement, elke ochtend download ik de krant op mijn tablet.
Ik ben er heel tevreden van.
- Joe de Mannen
- Elite Poster
Ik betwijfel niet dat je er content over bent, ik vind het gewoon een rare marketingstrategie om mensen naar je website te lokken met berichten die niet stroken met het doelpubliek van de krant.
Da's gelijk een café opendoen en op de deuren en ramen reclame van biermerken hangen en binnen alleen water schenken.
J.
Da's gelijk een café opendoen en op de deuren en ramen reclame van biermerken hangen en binnen alleen water schenken.
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
- heist_175
- Elite Poster
Ik denk dat je overdrijft.
Als je website van DS opent, krijg je toch de grote artikels te zien? Een kortere samenvatting van wat in de echte krant ook staat?
Aan de zijkant zie je wat de betalende krant te bieden heeft.
De brolberichten staan veel lager: "Beroemd en Bizar", "Life&Style", "Vroom.be"
Als je website van DS opent, krijg je toch de grote artikels te zien? Een kortere samenvatting van wat in de echte krant ook staat?
Aan de zijkant zie je wat de betalende krant te bieden heeft.
De brolberichten staan veel lager: "Beroemd en Bizar", "Life&Style", "Vroom.be"
- Dafke
- Elite Poster
- Contacteer:
Klopt volledig!Jack Daniels schreef:Dat komt voornamelijk omdat chauffeurs totaal niet weten hoe ze moeten ritsen. Als er geritst moet worden, dan voegt het overgrote deel van de bestuurders in, helemaal aan het begin van de rits strook. Bij ritsen is het de bedoeling dat je zo lang mogelijk op de linkerstrook blijft rijden en pas op het einde invoegt. Nee, hier gaan ze doodleuk tussenvoegen van zodra ze een gat vinden tussen 2 auto's. Bij deze erger ik mij aan de ruim 95% van stupide chauffeurs dieDafke schreef:Mensen die nog altijd het principe ritsen niet doorhebben.. En dat geldt aan beide zijden van de witte stippellijn:
a) nog steeds niet het principe van ritsen kennen
b) op een kruispunt met verkeerslichten gewoon aanschuiven op hun voorligger en het hele kruispunt blokkeren als voor hen de lichten op rood springen en het verkeer uit de zijstraten mag doorrijden maar niet kan doorrijden omdat een of andere klojo het hoognodig acht om niet voor de lichten te blijven wachten tot het kruispunt voor hem vrij is en hij kan aansluiten
c) staan aan te schuiven aan verkeerslichten maar het ook weer nodig achten om lekker zijstraten te blokkeren zodat verkeer uit die straten gewoon niet in of uit kan.
d) chauffeurs die niet kunnen wachten tot de overweg voor hen vrij is om hem dan in 1 keer over te kunnen steken waardoor de NMBS dan maar beslist heeft om halve slagbomen overal te lande in te gaan voeren waardoor we om de haverklap geconfronteerd worden met dodelijke ongelukken als gevolg van mensen die tussen de halve slagbomen gaan slalommen.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 314 keer
- Bedankt: 143 keer
- Contacteer:
Jij twijfelt daar aan, maar de marketeers duidelijk niet. Vandaag verkoop je je produkt op de meest gekke wijzen, dat is nu net marketing. Zelf erger ik me daar soms vreselijk aan ...Joe de Mannen schreef:Ik betwijfel niet dat je er content over bent, ik vind het gewoon een rare marketingstrategie om mensen naar je website te lokken met berichten die niet stroken met het doelpubliek van de krant.J.
Voila, daarmee zitten we weer netjes on topic !
EDPNET VDSL XS' - Fritzbox 7360v1 - Voip EDPNET in en Megavoip uit - One+ - Roku3 - PS4Pro
- Joe de Mannen
- Elite Poster
het bestaat toch echt hoor, dat lange ei:
Al weet ik niet wat daar ergerlijk aan is, de smaak zalwel hetzelfde zijn
J.
Al weet ik niet wat daar ergerlijk aan is, de smaak zalwel hetzelfde zijn
J.
-
- Elite Poster
De ene ergert zich aan DE lange ei, de andere komt met HET lange ei.
- mailracer
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 224 keer
- Bedankt: 318 keer
Dat dat door het spelling controleerding van mijn iPad goedgekeurd werd .tb0ne schreef:Ik erger mei aan de lange ei!mailracer schreef:...wijgerde...
Laatst gewijzigd door mailracer 19 mei 2015, 19:32, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
- Bedankt: 331 keer
Goh, ik heb er genoeg "stoten" meegemaakt toen we er op vakantie waren, soms ons geërgerd maar meestal was het een "cultural thing". Nooit zo veel plezier gehad op verlof als dat jaar.mailracer schreef:Wat ben ik blij dat ik bijgedragen heb tot de cultuurkennis van de japanse keuken.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
- honda4life
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
- Bedankt: 315 keer
Wij domme apen, de Belg die al jaren meedoet aan het Eurovisiesongfestival.
Wij zijn één groot lachertje.
En wat voor een wedstrijd is dat nu? Als je wint kan je volgend jaar ervoor opdraaien.
En wat voor een wedstrijd is dat nu? Als je wint kan je volgend jaar ervoor opdraaien.
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
- Bedankt: 331 keer
Je ziet dat wij nog niet zo'n domme apen zijn,hé. We hebben ons maar één keer mispakt.honda4life schreef:Wij domme apen, de Belg die al jaren meedoet aan het Eurovisiesongfestival.
Bye, Maurice
- honda4life
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
- Bedankt: 315 keer
j'aime la vie 't geld uitgeven van een ander is gemakkelijk
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
- TiTanium
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
- Bedankt: 469 keer
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland ... -mij.dhtml
Dat deze madam na 25 jaar haar papegaai moet afgeven ergert mij enorm...
Dat deze madam na 25 jaar haar papegaai moet afgeven ergert mij enorm...
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
- Dafke
- Elite Poster
- Contacteer:
Ik erger mij dus al aan het nieuwe ciculatieplan in Brussel..
Waarom moet een belangrijke verkeersas eraan geloven en al de rest maar in de soep laten draaien, voor 5 voetgangers en een muis, een promenade waar NIETS te zien is..
Dat noem ik al geen democratie meer, want het is een minderheid die denk ik voor meer file zal kiezen..
Bon, kort filmpje gemaakt toen ik vertrok op het werk..
Waarom moet een belangrijke verkeersas eraan geloven en al de rest maar in de soep laten draaien, voor 5 voetgangers en een muis, een promenade waar NIETS te zien is..
Dat noem ik al geen democratie meer, want het is een minderheid die denk ik voor meer file zal kiezen..
Bon, kort filmpje gemaakt toen ik vertrok op het werk..
-
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 445 keer
- Bedankt: 215 keer
Ik erger me aan mensen die bewust (zware) verkeersovertredingen begaan en zo bijdragen aan die 'ramp' van de nieuwe verkeerscirculatie.
Legio voorbeelden in het bovenstaande filmpje...
Legio voorbeelden in het bovenstaande filmpje...
Laatst gewijzigd door axs 30 jun 2015, 06:40, in totaal 2 gewijzigd.
- selder
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
- Bedankt: 727 keer
Ik heb er gisteren maar een klein uurtje over gedaan om van binnen de kleine ring een vriendin af te zetten, en daarna naar de E40 richting Luik te rijden. Echt ge-wel-dig. Lijkt mij weer een geval à la "oei ja, daar hadden we niet aan gedacht". Het wegennet is te fijnmazig, pas je iets aan op 1 plaats, dan heeft dat gevolgen voor alle straten binnen een straal van 10 kilometer of iets dergelijks.
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 105 keer
Idd:
http://www.standaard.be/cnt/dmf20150629_01754046
"De nieuwe situatie zal een impact hebben op de werking van de MIVB: de reistijd van de buslijnen zal naargelang het traject met 5 tot 10 minuten stijgen".
Toch even in perspectief plaatsen: voor iemand die elke dag met het openbaar vervoer naar zijn werk gaat betekent dit (best case!) 220 * 2 * 5 minuten = 2200 minuten = 4,5 werkdagen van 8u. Deze nieuwe situatie kost de openbaar vervoer-pendelaar dus 4,5 verlofdagen per jaar aan extra reistijd. Blij dat ik niet in Brussel werk
http://www.standaard.be/cnt/dmf20150629_01754046
"De nieuwe situatie zal een impact hebben op de werking van de MIVB: de reistijd van de buslijnen zal naargelang het traject met 5 tot 10 minuten stijgen".
Toch even in perspectief plaatsen: voor iemand die elke dag met het openbaar vervoer naar zijn werk gaat betekent dit (best case!) 220 * 2 * 5 minuten = 2200 minuten = 4,5 werkdagen van 8u. Deze nieuwe situatie kost de openbaar vervoer-pendelaar dus 4,5 verlofdagen per jaar aan extra reistijd. Blij dat ik niet in Brussel werk
- heist_175
- Elite Poster
Met dat verschil dat jij niet kan stemmen in Brussel, omdat je vermoedelijk ergens anders woont.Dafke schreef:Ik erger mij dus al aan het nieuwe ciculatieplan in Brussel.
Dat noem ik al geen democratie meer, want
Het zijn de bewoners die stemmen en die het beleid kiezen en niet de bezoekers.
Als dagelijkse bezoeker van Brussel vraag ik me ook af waarom er zoveel auto's in Brussel moeten zijn.
Doorgaand verkeer: gebruik R0, R20, R21, R22
Bestemmingsverkeer: gebruik de parkings of de trein/metro/...
Maar misschien mis ik iets
@buslijnen: zou er veel gependeld worden met de bus, is dat niet eerder lokale bevolking?
Pendelen denk ik eerder aan metro + trein (eventueel tram).
En mocht het zo zijn: en wat dan nog.
Als ze morgen op de Brusselse ring plots een maximumsnelheid leggen van 100km/h, dan stijft de reistijd ook. En dus wat:)?
- Goztow
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
Ik denk dat de reistijd op de Ring in dat geval niet zou stijgen, integendeel. Toch niet tijdens de spits.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
- Bedankt: 14 keer
Ge moet van het werk nog snel langs de beenhouwer, wie staat daar voor u? inderdaad "de bejaarden", soms 1tje, in het slechte geval 4 of 5... Denk ik toch altijd, kunnen die nu niet tussen 09:00 en 15:00u gaan, winkelen...
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Nope... want die mensen "zien" graag vanalles... voor hun is het sociaal om andere mensen in de weg te lopenjohand schreef:kunnen die nu niet tussen 09:00 en 15:00u gaan, winkelen...