Outage bij Mobistar Mobile?

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
SW1
Starter
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: 15 mei 2015, 09:49
Bedankt: 1 keer

Kan me iemand dit bevestigen?
Ik heb meer dan 3 Mobistar Mobile nummers die niet bereikbaar zijn vanop belgacom en vanop een ander netwerk
Thx
Laatst gewijzigd door SW1 26 jun 2015, 10:01, in totaal 1 gewijzigd.
iRockabizzydilly
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2654
Lid geworden op: 27 jun 2013, 21:07
Uitgedeelde bedankjes: 592 keer
Bedankt: 172 keer

Hier werken alle Mobistar nummers perfect, en zowel bereikbaar vanop een Proximus vaste lijn/mobiel als vanop een Telenet vaste lijn.

Ook hier niks te merken:
https://allestoringen.be/problemen/mobistar
Laatst gewijzigd door iRockabizzydilly 15 mei 2015, 10:20, in totaal 1 gewijzigd.
SW1
Starter
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: 15 mei 2015, 09:49
Bedankt: 1 keer

Ja kheb ook net gekeken. Ik heb nog maar net de melding gekregen en bij testen te doen naar verschillende nummers blijken deze allemaal mobistar mobile te zijn en ik kan geen enkele vanop de belgacom of van bij ons bereiken. (belgacom geeft de melding van "...bel 1207 om uw corresp....")
Laatst gewijzigd door SW1 15 mei 2015, 10:23, in totaal 1 gewijzigd.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

En waarom wordt hiervoor een negatief duimpje gegeven? Hij vraag naar info... :roll:

SW1: heb je al eens proberen bellen naar de helpdesk? Met een andere provider dan.
SW1
Starter
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: 15 mei 2015, 09:49
Bedankt: 1 keer

nee, nog niet. Als het probleem tegen 11u30 nog is ga ik contact opnemen met Mobistar. Ik ben van de helpdesk van een andere provider maar het ligt niet aan ons netwerk aangezien we ook vanop de testlijn van belgacom die nummers niet kunnen bereiken..
Gebruikersavatar
D3bian
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1256
Lid geworden op: 29 jun 2006, 10:43
Locatie: Zemst
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 25 keer

SW1, best voor alle drie de nummers een ticketje laten aanmaken zodat men kan nakijken wat er gaande is :) Kheb even bij m'n contacten gecheckt en die melden dat alles gewoon werkt zoals het hoort :)
Afbeelding
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5891
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
Bedankt: 253 keer

Lord Utopia schreef:En waarom wordt hiervoor een negatief duimpje gegeven? Hij vraag naar info... :roll:

SW1: heb je al eens proberen bellen naar de helpdesk? Met een andere provider dan.
misschien om mogelijk "troll" gedrag zo vlug mogelijk in de kiem te smoren!?
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
SW1
Starter
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: 15 mei 2015, 09:49
Bedankt: 1 keer

wied schreef:
Lord Utopia schreef:En waarom wordt hiervoor een negatief duimpje gegeven? Hij vraag naar info... :roll:

SW1: heb je al eens proberen bellen naar de helpdesk? Met een andere provider dan.
misschien om mogelijk "troll" gedrag zo vlug mogelijk in de kiem te smoren!?
Het was gewoon een simpele vraag...


Probleem is sinds enkele minuten van de baan met de geimpacteerde nummers.
Thx voor de feedback.
Plaats reactie

Terug naar “Orange (Mobistar)”