Kan me iemand dit bevestigen?
Ik heb meer dan 3 Mobistar Mobile nummers die niet bereikbaar zijn vanop belgacom en vanop een ander netwerk
Thx
Outage bij Mobistar Mobile?
-
- Elite Poster
- Berichten: 2654
- Lid geworden op: 27 jun 2013, 21:07
- Uitgedeelde bedankjes: 592 keer
- Bedankt: 172 keer
Hier werken alle Mobistar nummers perfect, en zowel bereikbaar vanop een Proximus vaste lijn/mobiel als vanop een Telenet vaste lijn.
Ook hier niks te merken:
https://allestoringen.be/problemen/mobistar
Ook hier niks te merken:
https://allestoringen.be/problemen/mobistar
Laatst gewijzigd door iRockabizzydilly 15 mei 2015, 10:20, in totaal 1 gewijzigd.
Ja kheb ook net gekeken. Ik heb nog maar net de melding gekregen en bij testen te doen naar verschillende nummers blijken deze allemaal mobistar mobile te zijn en ik kan geen enkele vanop de belgacom of van bij ons bereiken. (belgacom geeft de melding van "...bel 1207 om uw corresp....")
Laatst gewijzigd door SW1 15 mei 2015, 10:23, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Erelid
- Berichten: 7819
- Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
En waarom wordt hiervoor een negatief duimpje gegeven? Hij vraag naar info...
SW1: heb je al eens proberen bellen naar de helpdesk? Met een andere provider dan.
SW1: heb je al eens proberen bellen naar de helpdesk? Met een andere provider dan.
nee, nog niet. Als het probleem tegen 11u30 nog is ga ik contact opnemen met Mobistar. Ik ben van de helpdesk van een andere provider maar het ligt niet aan ons netwerk aangezien we ook vanop de testlijn van belgacom die nummers niet kunnen bereiken..
- D3bian
- Elite Poster
- Berichten: 1256
- Lid geworden op: 29 jun 2006, 10:43
- Locatie: Zemst
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 25 keer
SW1, best voor alle drie de nummers een ticketje laten aanmaken zodat men kan nakijken wat er gaande is Kheb even bij m'n contacten gecheckt en die melden dat alles gewoon werkt zoals het hoort
-
- Elite Poster
- Berichten: 5891
- Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
- Locatie: 'tstad
- Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
- Bedankt: 253 keer
misschien om mogelijk "troll" gedrag zo vlug mogelijk in de kiem te smoren!?Lord Utopia schreef:En waarom wordt hiervoor een negatief duimpje gegeven? Hij vraag naar info...
SW1: heb je al eens proberen bellen naar de helpdesk? Met een andere provider dan.
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
Het was gewoon een simpele vraag...wied schreef:misschien om mogelijk "troll" gedrag zo vlug mogelijk in de kiem te smoren!?Lord Utopia schreef:En waarom wordt hiervoor een negatief duimpje gegeven? Hij vraag naar info...
SW1: heb je al eens proberen bellen naar de helpdesk? Met een andere provider dan.
Probleem is sinds enkele minuten van de baan met de geimpacteerde nummers.
Thx voor de feedback.