iCoyote

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Quid pro quo
Member
Member
Berichten: 99
Lid geworden op: 22 feb 2011, 23:09
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 61 keer

Vanaf vandaag is iCoyote voor iOS, Android en Windows Phone gratis te gebruiken voor klanten met een Dolfijn 20 of Panter abonnement of bepaalde smartphone abonnementen (Dolfijn 20 & 25 smartphone en Panter 35 & 55 smartphone)

https://www.mobistar.be/nl/opties-en-di ... es/icoyote
Gebruikersavatar
Dafke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2755
Lid geworden op: 04 mei 2006, 21:31
Uitgedeelde bedankjes: 181 keer
Bedankt: 142 keer
Contacteer:

Hmmmm...

"Dat is een besparing van maar liefst 11,99 euro per maand! "

Toch altijd ongelooflijke reclame en ik weet niet waar ze het vandaan halen?
iCoyote kost 49.99 per jaar en als je wacht op solden, zo'n 2 of 3x per jaar, dan is het aan 29.99€ voor een heel jaar.
Dat is een besparing van 4,16€ of 3,33€ per maand. Al heel wat minder dan de marketingspraat :)

Desalnieteplus, een heel leuke plus voor die abbo's!
Gebruikersavatar
Zorba
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 847
Lid geworden op: 08 nov 2010, 18:29
Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
Bedankt: 57 keer

Toch logisch dat ze de standaard prijs zeggen en niet promoties van het verleden he...
Gebruikersavatar
Dafke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2755
Lid geworden op: 04 mei 2006, 21:31
Uitgedeelde bedankjes: 181 keer
Bedankt: 142 keer
Contacteer:

Normale prijs is 49.99 voor een jaar.. dus?
Gebruikersavatar
D3bian
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1256
Lid geworden op: 29 jun 2006, 10:43
Locatie: Zemst
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 25 keer

Als je direct voor 6 maand neemt dan is er een promo bij iCoyote, maar als je dus gewoon maandelijks neemt (zoals velen wel doen, voorbeeld als ze op verlof gaan ofzo) is het gewoon de prijs die Mobistar vermeldt.

Trouwens, 11 Euro of 5 Euro per maand, tis toch een leuk extratje :)
Afbeelding
blaatpraat
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1279
Lid geworden op: 10 jan 2014, 12:09
Uitgedeelde bedankjes: 31 keer
Bedankt: 101 keer

Als ik dat eerder geweten had... Had ik geen tweejarig abonnement afgesloten.

Is althans wel een leuk extraatje.
Eens bij m'n vrouw installeren, voor het geval mijn GSM geen batterij meer heeft en ik geen lader in bezit heb op dat moment.
daydreamke
Pro Member
Pro Member
Berichten: 383
Lid geworden op: 05 okt 2012, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 25 keer

Verdorie jammer dat ik dat niet krijg met mijn dolfijn 15 abbo. Wel een leuke acties dat ze doen!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Gautier
Pro Member
Pro Member
Berichten: 286
Lid geworden op: 31 dec 2012, 17:33
Locatie: Frankrijk / VK
Uitgedeelde bedankjes: 42 keer
Bedankt: 94 keer

Ik neem aan dat die dingen dus nog altijd legaal zijn in België? En in NL?

In Frankrijk zijn ze ondertussen al een twee jaar of zo verboden. Nu ja, verboden, 't is weer zo'n Franse oplossing. Ze mogen niet meer de exacte locatie aangeven, maar wel een zone de danger. Komt erop neer dat ze een marge hanteren van ongeveer een kilometer. Je weet dus nooit echt waar de paal/bromsnor echt staat. Anderzijds zijn er uiteraard wel nog altijd bestanden met exacte locaties voor navigatiesystemen beschikbaar in het 'parallelle circuit'.
jantje81
Premium Member
Premium Member
Berichten: 535
Lid geworden op: 18 apr 2009, 02:27
Uitgedeelde bedankjes: 120 keer
Bedankt: 69 keer

Ik vind die 'Franse oplossing' nog niet zo gek. Kan er wel eens toe leiden dat gebruikers minder bruusk naar de toegelaten snelheid vertragen. Beetje zoals flitspalen <> trajectcontroles.
EDPnet VDSL XL (Vectoring zone 2 DLM 100/30)
NL Ziet + VTM Go + VRT Nu
Mobile Vikings prepaid 15 (focus: data)
OVH VOIP + EDPnet VOIP
Gebruikersavatar
Dafke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2755
Lid geworden op: 04 mei 2006, 21:31
Uitgedeelde bedankjes: 181 keer
Bedankt: 142 keer
Contacteer:

En Voila, de 48u van Icoyote gaan in.
Tot 13 mei middernacht een jaarabonnement aan maar 30€.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
mgo72
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 805
Lid geworden op: 30 nov 2011, 11:21
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 37 keer
Contacteer:

Vind het nog altijd hopeloos dat het niet samenwerkt met andere programma's. Ben je verplicht om oude GSM te gebruiken enkel voor coyte.
Gebruikersavatar
Dafke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2755
Lid geworden op: 04 mei 2006, 21:31
Uitgedeelde bedankjes: 181 keer
Bedankt: 142 keer
Contacteer:

Hoe bedoel je?

[Afbeelding Post made via mobile device ]
mgo72
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 805
Lid geworden op: 30 nov 2011, 11:21
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 37 keer
Contacteer:

Dat spijtig genoeg niet geïntegreerd is met andere programma's.

Moet en TomTom en Coyote hebben.
Gebruikersavatar
Dafke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2755
Lid geworden op: 04 mei 2006, 21:31
Uitgedeelde bedankjes: 181 keer
Bedankt: 142 keer
Contacteer:

Gewoon TomTom app openen en dan ICoyote?
De TomTom app op voorgrond en coyote laten draaien op achtergrond. Hij biept en geeft een strookje bovenaan het scherm wat er nodig is.
Enkel voor bevestigingen zal geswitched moeten worden.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
jnsvr
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1144
Lid geworden op: 29 jun 2014, 11:27
Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
Bedankt: 129 keer

Dafke schreef:En Voila, de 48u van Icoyote gaan in.
Tot 13 mei middernacht een jaarabonnement aan maar 30€.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Waar zie je dat?
Ik vind enkel:
6 MAAND + 6 MAAND gratis 49,99€
12 MAAND + 12 MAAND gratis 89,99€(4)

https://www.coyotesystems.be/nl/shoppin ... -benl.html
Tim.Bracquez
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3202
Lid geworden op: 05 dec 2010, 15:09
Bedankt: 451 keer

Via de iCoyote app kan je die aankopen... Daar staat die gewoon 30 euro voor een jaar (promo)
Afbeelding
jnsvr
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1144
Lid geworden op: 29 jun 2014, 11:27
Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
Bedankt: 129 keer

@Tim.Bracquez
Aha, daar zie ik het nu ook ja. Dacht het gewoon te vinden op de website, maar dat was dus niet het geval.
Bedankt !
daydreamke
Pro Member
Pro Member
Berichten: 383
Lid geworden op: 05 okt 2012, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 25 keer

Tim.Bracquez schreef:Via de iCoyote app kan je die aankopen... Daar staat die gewoon 30 euro voor een jaar (promo)
Afbeelding
Bedankt voor de tip! Jammer dat de app nog niet is geoptimaliseerd voor de iphone 6 plus.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13591
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Kan je betalen met PayPal?

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6018
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 343 keer

Op Windows Phone alvast wel. Toch maar eens gedaan. Alleen om zot van te worden dat op WP alles in het Frans te doen is. Ook schandalig dat een bedrijf als Coyote uw wachtwoord in plain text mailt na het aanmaken van een account...
jnsvr
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1144
Lid geworden op: 29 jun 2014, 11:27
Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
Bedankt: 129 keer

Betalingsmogelijkheden (Android app)
VISA, BancontactMC, MasterCard, Dinners club, PayPal, CBC Online, KBC Online, ING HomePay, Dexia Direct Net.

Ik twijfel om het te doen. Interessante prijs voor een jaar wel.
Ik zit nu nog met 1 maand gratis proef. Voor een vast traject heeft het weinig nut, maar het is natuurlijk voor net die ene keer dat het niet de standaard-route is..
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13591
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Ik heb het alvast gedaan. In combinatie met Waze hoop ik nu ook die ene onoplettendheid te vermijden.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
Gebruikersavatar
Dafke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2755
Lid geworden op: 04 mei 2006, 21:31
Uitgedeelde bedankjes: 181 keer
Bedankt: 142 keer
Contacteer:

Ik zou dan wel graag willen dat jullie actief meewerken en meldingen bevestigen en ook zelf doorgeven.
Ik zie soms dat er een paar "profiteurs" geen enkele melding doen of bevestiging. Zo gaat het natuurlijk niet blijven werken :(

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Gebruikersavatar
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4229
Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 94 keer

Dafke schreef:Ik zou dan wel graag willen dat jullie actief meewerken en meldingen bevestigen en ook zelf doorgeven.
Ik zie soms dat er een paar "profiteurs" geen enkele melding doen of bevestiging. Zo gaat het natuurlijk niet blijven werken :(

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Inderdaad, 40-tal bestuurders in dezelfde richting en ik werd geflitst :-( 15 dagen m'n rijbewijs kwijt en een ferme boete :bang: :cop:
Dat was eind vorig jaar.

Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
Stroper
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1749
Lid geworden op: 24 aug 2011, 10:27
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 140 keer

Dafke schreef:Ik zou dan wel graag willen dat jullie actief meewerken en meldingen bevestigen en ook zelf doorgeven.
Ik zie soms dat er een paar "profiteurs" geen enkele melding doen of bevestiging. Zo gaat het natuurlijk niet blijven werken :(
(terzijde: Ik ben geen fan van Coyote, van mij mag dat verboden worden).

Hoe veilig is het om meldingen te doen als je aan het rijden bent, ik vermoed dat dit niet handsfree kan, en dan zit je toch in dezelfde situatie als bellen achter het stuur?
Gebruikersavatar
Dafke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2755
Lid geworden op: 04 mei 2006, 21:31
Uitgedeelde bedankjes: 181 keer
Bedankt: 142 keer
Contacteer:

Hoe veilig is het als jij geeuwt achter het stuur? Of naar die schoon madam kijkt die aan het joggen is?
In een verkeersonveilige situatie doe je normaal niets van deze dingen, daarom ook dat er een timer opstaat voor meldingen om je voldoende tijd te geven.
Je wordt ook op voorhand verwittigd, want dan weer 10x veiliger kan zijn dan niet verwittigd worden!

Alles heeft voor- en nadelen.

Wat voor jou part voorboden mag worden, mag voor mijn part verplicht worden. Elkaar op de gevaren wijzen. Want ik ben echt niet overtuigd dat de flitsplaatsen nu, voor meer veiligheid is. Want dan zouden ze elke morgen aan elke schoolpoort moeten gaan staan, en .. oei, ja.. daar staan ze bijna NOOIT! :bang:
Stroper
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1749
Lid geworden op: 24 aug 2011, 10:27
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 140 keer

Ik hou mij gewoon aan de maximumsnelheid, das veel veiliger(Tomtom begint automatisch te piepen als ik te snel ga, ongeacht of er een flitspaal staat of niet). :-)
My_download
Plus Member
Plus Member
Berichten: 171
Lid geworden op: 09 apr 2004, 11:43
Locatie: Heusden-Zolder
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 22 keer

Ik heb ook eens een maandje gereden met TomTom HD Traffic + flitspalen op een dedicated toestelletje en een iCoyote proefabo op mijn GSM.
Toen vond ik dat Coyote wat sneller was bij het aanmelden en afmelden van een mobiele controle maar dat er verder niet veel verschil was:
Die éne keer dat ik de agentjes bezig zag met het opstellen van de camera werd die al netjes gemeld door Coyote en wist TomTom nog van niks, en verschillende keren begon TomTom te piepen terwijl de camera ondertussen al weer vertrokken was. Via oa FlitsMeister kon ik dan wel zien dat die ook dachten dat er daar geflitst werd, dus leek het inderdaad eerder te gaan om te laat afmelden dan om een echt "vals alarm".

Toen (zo'n anderhalf jaar geleden) vond ik het niet de moeite om bovenop de TomTom live services ook nog eens geld te gaan geven aan Coyote.
Is dat vandaag anders ? Wat is jullie ervaring?
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6018
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 343 keer

Stroper schreef:Ik hou mij gewoon aan de maximumsnelheid, das veel veiliger(Tomtom begint automatisch te piepen als ik te snel ga, ongeacht of er een flitspaal staat of niet). :-)
Moet je die wel altijd weten natuurlijk, mijn Tomtom slaat daar toch nu en dan de bal mis, en meestal in de foute richting (70 op een 90 baan is minder erg dan omgekeerd). Met die wildgroei aan borden mis je er al eens eentje en dan is het wel handig.

Voorlopig enkel nog maar meldingen gekregen van traag verkeer en van een gestopte wagen (op pechstrook), allemaal netjes bevestigd of afgemeld. Zo meldingen zijn ook handig, zo weet ik nu al als er binnen anderhalve kilometer file aankomt, file die mijn TomTom zelfs nog niet gezien heeft. Dan bereid ik me alvast daarop voor.

Qua flitsers heeft het voor mij niet veel nut, op mijn traject nog maar 1 keer een mobiele paal zien staan aan wegenwerken en ik hou me over het algemeen wel goed aan de snelheid. Of het moet eens zijn op een lege autostrade tegen een uur of 12 en zelfs dan overdrijf ik niet.

TomTom HD Traffic +, niet tevreden van. Geeft aan dat het 2 minuten file gaat zijn maar dan mag ik daar toch al snel een veelvoud van rekenen. Of ze melden op de radio een ongeval en file, TomTom weet van niks. Of hij krijgt gewoon geen verbinding met de servers. Of geeft file aan waar er geen is, etc... Het zit levenslang op men gps maar het is gewoon een lachwekkende functie helaas.
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6018
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 343 keer

Die app begint al goed, vandaag was hij men account vergeten (sinds daarnet) en ook op de site geraak ik er niet meer op... Hopelijk is hun support wat deftig.
daydreamke
Pro Member
Pro Member
Berichten: 383
Lid geworden op: 05 okt 2012, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 25 keer

Heb vandaag ook iCoyote getest voor het eerst over lange afstand. Werkt goed op achtergrond met Tom Tom op voorgrond. Echter vind ik het jammer dat het niet geïntegreerd is in TomTom.


Sent from my iPhone using Tapatalk
jnsvr
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1144
Lid geworden op: 29 jun 2014, 11:27
Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
Bedankt: 129 keer

MClaeys schreef:Die app begint al goed, vandaag was hij men account vergeten (sinds daarnet) en ook op de site geraak ik er niet meer op... Hopelijk is hun support wat deftig.
Lijkt een geïsoleerd probleem te zijn, hier herkent ie mij gelukkig nog (Android-app) en toont de correce geldigheidsduur.
jnsvr
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1144
Lid geworden op: 29 jun 2014, 11:27
Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
Bedankt: 129 keer

Stroper schreef:Ik hou mij gewoon aan de maximumsnelheid, das veel veiliger(Tomtom begint automatisch te piepen als ik te snel ga, ongeacht of er een flitspaal staat of niet). :-)
Dan moet Alle data die TomTom heeft wel 100% correct zijn, anders kan het nog al eens mislopen ;-)
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6018
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 343 keer

jnsvr schreef:
MClaeys schreef:Die app begint al goed, vandaag was hij men account vergeten (sinds daarnet) en ook op de site geraak ik er niet meer op... Hopelijk is hun support wat deftig.
Lijkt een geïsoleerd probleem te zijn, hier herkent ie mij gelukkig nog (Android-app) en toont de correce geldigheidsduur.
Klopt, eindelijk antwoord gekregen. Blijkbaar een storing op de Windows Phone app. Er is geen update van geweest, dus volgens mij hebben ze serverside gewoon iets aangepast en zo de app onklaar gemaakt. Wachten dus op een update of tot ze de aanpassing fixen.
Dan maar teruggevallen op Flitsnav vandaag.
MARTINEDEHOUCK
Starter
Starter
Berichten: 5
Lid geworden op: 29 mei 2015, 16:46
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Heb icoyote via mobistar. MAAR krijg geen geluidsmelding in de wagen. Via mijn iphone bel ik handenvrij en blijkbaar lukt het niet om, en telefoon en icoyote, samen te laten werken :oops:
IEMAND EEN OPLOSSING AUB ??
Gebruikersavatar
Dafke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2755
Lid geworden op: 04 mei 2006, 21:31
Uitgedeelde bedankjes: 181 keer
Bedankt: 142 keer
Contacteer:

Ja ik heb ook even gezocht op de Iphone vroeger.

Als ik instap, dan kan ik handenvrij bellen, maar geluid kwam ook niet door. Enkel wanneer ik voor "media" kies en dan muziek afspeel via mijn iphone (streamen) lukte dat wel.
Maar, ik moet dus gewoon omhoog swipen in het beginscherm van de iphone, en ipv de audio overdracht naar de "auto" te doen, gewoon voor Iphone kiezen.
Hij geeft nu het geluid gewoon via de iphone, radio kan blijven spelen via boxen van auto, en telefoons gaan automatisch via de boxen van auto. Je moet dat wel telkens doen als je de auto instapt.
MARTINEDEHOUCK
Starter
Starter
Berichten: 5
Lid geworden op: 29 mei 2015, 16:46
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Dank voor de uitleg maar ik begrijp het niet goed.
Als ik mijn scherm naar boven scroll krijg ik het icoon "vliegtuigmodus", "wifi", bleutooth", "slaapstand" en "vergrendelen.
Daar zit ik dus als vast!!
Kan je mij verder helpen aub?
Alvast bedankt, Martine
Gebruikersavatar
Dafke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2755
Lid geworden op: 04 mei 2006, 21:31
Uitgedeelde bedankjes: 181 keer
Bedankt: 142 keer
Contacteer:

En onderaan in het midden alleen AirDrop contacten normaal als je niet via BT geconnecteerd bent.
Indien je verbonden bent met je auto staat daar iets anders..?

[Afbeelding Post made via mobile device ]
proz
Premium Member
Premium Member
Berichten: 675
Lid geworden op: 05 feb 2005, 00:30
Locatie: BE
Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
Bedankt: 52 keer

Even off-topic

Gebruikt er hier iemand nog een Wikango One, mijn schoonbroer gebruikt dit en hij zegt dat dit beter werkt dan Coyote.
Plaats reactie

Terug naar “Orange (Mobistar)”