Ik heb nieuw speelgoed!

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
selder
Moderator
Moderator
Berichten: 6305
Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 727 keer

Die magic mouse is inderdaad de slechtste muis die ik ooit gehad heb. Niet mee te werken, dat ligt totaal niet goed in je hand, je kan niet met de palm van je hand werken, je moet die muis op tafel laten liggen en dan met je vingers bedienen, totaal onnatuurlijk.

Deze MX Master ... zonder twijfel de beste Logitech ooit :)
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
Gebruikersavatar
solid-killer
Premium Member
Premium Member
Berichten: 599
Lid geworden op: 20 jan 2011, 16:06
Uitgedeelde bedankjes: 52 keer
Bedankt: 48 keer

Afbeelding


Juist ook opgemerkt dat ik ondertussen al een leuke reeks heb :-D

1- samsung 830 128 gb
2 - samsung 840 250 gb
3- samsung 850 pro 512 gb 8) met dank aan Selder
proz
Premium Member
Premium Member
Berichten: 675
Lid geworden op: 05 feb 2005, 00:30
Locatie: BE
Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
Bedankt: 52 keer

selder schreef:Die magic mouse is inderdaad de slechtste muis die ik ooit gehad heb. Niet mee te werken, dat ligt totaal niet goed in je hand, je kan niet met de palm van je hand werken, je moet die muis op tafel laten liggen en dan met je vingers bedienen, totaal onnatuurlijk.
Het is een Apple-product en dus is jouw opmerking niet relevant :lol:. Alles draait daar om de look, niet om de feel.
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3868
Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

Ik vind de Magic Mouse net fantastisch :-) Ma soit ;-)
Gebruikersavatar
beele
Plus Member
Plus Member
Berichten: 158
Lid geworden op: 07 feb 2010, 12:27
Twitter: MrBeele
Locatie: Hoboken
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
Bedankt: 17 keer
Contacteer:

Sinds vorige week woensdag eindelijk mijn nieuw bedrijfsspeelgoed :-D
Rijdt zeer aangenaam.

Afbeelding

Afbeelding

Opties:
- Intense sport (rode afwerking binnen, sportzetels vooraan, xenon lampen, automatische airco, business gps, licht en regen sensors, dimmende spiegel, ...)
- lichtpakket
- sensoren voor en achter
- sensatec zetels met rood stiksel
- getinte ruiten achteraan
- zonneboord vooraan
- middenarmsteun achteraan
Laatst gewijzigd door beele 04 mei 2015, 14:27, in totaal 1 gewijzigd.
Gebruikersavatar
heist_175
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 13045
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
Bedankt: 856 keer

No offence, maar de buitenkant zegt niets.
Een collega had ongeveer gelijktijdig met mij een nieuwe auto besteld.
Ik een Focus break full-option zij een 3berline.

Los van het feit dat ze moest opleggen - ontoereikend budget - bleek dat ze een kale auto had genomen.
We moesten samen naar een training in Parijs en ik vond het nogal dwaas om apart te rijden, dus reden we samen.
Ik kan er nog altijd niet van bij :). Er zat in die auto niets in.
Climaatregeling -> manueel
GPS -> had ze niet, deed ze met haar GSM (roaming in Frankrijk -> €€€)
Sensoren voor/achter -> had ze niet
En nog wat van die spullen.
Ik dacht, dat is toch puur om te showen naar de buren, want "comfort" kan je dat niet noemen.
En dan de koffer: 2 valiezen en een rugzak en gedaan met zingen.

Nu ja, laat dit uw rijplezier niet vergallen.
Maar als ik nu een 3tje naast mij zien staan, denk ik soms toch: wie weet weer iemand die eigenlijk het budget niet heeft :-D
Gebruikersavatar
Dafke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2755
Lid geworden op: 04 mei 2006, 21:31
Uitgedeelde bedankjes: 181 keer
Bedankt: 142 keer
Contacteer:

Ge ziet dat snel aan de NIET XENON lampen.. Da's iemand dat meestal heeft toegevingen moeten doen in het budget.
Gebruikersavatar
beele
Plus Member
Plus Member
Berichten: 158
Lid geworden op: 07 feb 2010, 12:27
Twitter: MrBeele
Locatie: Hoboken
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
Bedankt: 17 keer
Contacteer:

Het is zeker geen kale vanbinnen! En ik heb geluk dat ik niets hoef op te leggen :-)

Opties:
- Intense sport (rode afwerking binnen, sportzetels vooraan, xenon lampen, automatische airco, business gps, licht en regen sensors, dimmende spiegel, ...)
- lichtpakket
- sensoren voor en achter
- sensatec zetels met rood stiksel
- getinte ruiten achteraan
- zonneboord vooraan
- middenarmsteun achteraan
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

heist_175 schreef:GPS -> had ze niet, deed ze met haar GSM (roaming in Frankrijk -> €€€)
Ik zag vanmorgen nog een BMW naast me in de file staan... met een TomTom die voor haar bedieningsscherm stond (wat dus vermoedelijk geen GPS had).

Vaak zie je ook nog dure auto's waarbij de bestuurder (vermoedelijk wel privé auto dan) geen carkit heeft... dan denk ik ook wat maakt dat uit op het totale budget :bang:
Dafke schreef:Ge ziet dat snel aan de NIET XENON lampen.. Da's iemand dat meestal heeft toegevingen moeten doen in het budget.
De meeste bedrijven werken met packs waar weinig ruimte is voor extra opties... en dan valt dat er inderdaad snel af.
Stroper
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1749
Lid geworden op: 24 aug 2011, 10:27
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 140 keer

Ik vind een externe GPS(of smartphone met TomtomApp) juist handiger dan zo'n ingebouwde carkit.
Langere (en gemakkelijkere) updates, gebruiksvriendelijker dan die vendorGPSen, en goedkoper om te vervangen.

Ik heb wel alleen ervaring met de ingebouwde GPS van Citroën en Hyundai.
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6018
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 343 keer

Dafke schreef:Ge ziet dat snel aan de NIET XENON lampen.. Da's iemand dat meestal heeft toegevingen moeten doen in het budget.
Bwa, das nu toch een optie waar ik het geld niet aan zou kunnen hangen ze. Geen Xenon zegt dus nog steeds niks voor het interieur.
Maar standaard zijn dat inderdaad zeer kale wagens. Zelfs een comfortabele zetel is een meerprijs.
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5759
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 435 keer

r2504 schreef:Vaak zie je ook nog dure auto's waarbij de bestuurder (vermoedelijk wel privé auto dan) geen carkit heeft... dan denk ik ook wat maakt dat uit op het totale budget :bang:
Daar kan ik dus ook niet bij. Met een premium auto rondrijden maar dan zitten ze wel met een GSM aan hun oren. Echter, of het met budget te maken heeft, weet ik nog niet, want ik heb er ook al zien doen in een Mercedes C waar Bluetooth gewoon standaard in zit (rijd zelf met ene). Overigens kan zoiets wel uitmaken qua budget, omdat in die premium merken de optie-prijslijst ook navenant is.
Tim.Bracquez
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3202
Lid geworden op: 05 dec 2010, 15:09
Bedankt: 451 keer

Moesten ze nu eens waze inbouwen als gps e....
Gebruikersavatar
Dafke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2755
Lid geworden op: 04 mei 2006, 21:31
Uitgedeelde bedankjes: 181 keer
Bedankt: 142 keer
Contacteer:

Maar.. waarover discussiëren we hier? Als iemand nu graag een Bimmer heeft, maar zonder opties.. Wie moet er mee rijden?
Ik doe veel km's, dus ik heb me een degelijke wagen aangeschaft, maar bijna full option. Der zijn een aantal opties waar ik het nut niet van in zie, of die ik TE duur vond. Andere kunnen hiervan ook zeggen: alle waarom zo een auto en niet die optie??
Laten leven, laten rijden..
johcla
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2386
Lid geworden op: 23 maa 2009, 21:08
Uitgedeelde bedankjes: 646 keer
Bedankt: 149 keer

Inderdaad: Ik heb ook een bedrijfswagen met ingebouwde GPS voor gans Europa, maar verkies nog altijd Waze als gps. De roamingkosten neem ik er dan graag bij.
Verder heb ik ook liever mijn full-option Octavia dan een kale Duitser. Vooral de standverwarming kan ik niet meer missen :)
Tim H.
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 759
Lid geworden op: 29 nov 2011, 22:31
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 38 keer

en bij de Octavia komt er regelmatig een update die gratis te downloaden is.

http://nl.skoda.be/models/nieuwe-octavia/gps-update
Gebruikersavatar
Zorba
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 847
Lid geworden op: 08 nov 2010, 18:29
Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
Bedankt: 57 keer

Bij onze Volvo gelukkig ook, levenslang, elke 6 maand updates. Maar ik gebruik ook liever Waze waar je toch veel sneller herberekening van de route krijgt na een ongeval oid.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Tim H. schreef:en bij de Octavia komt er regelmatig een update die gratis te downloaden is.

http://nl.skoda.be/models/nieuwe-octavia/gps-update
Tja, ik ken iemand met zo'n wagen en die krijgt vaak te horen dat hij op z'n bestemming is terwijl hij nog 50 km moet rijden :lol:

Maar het is inderdaad schandalig dat je enkele duizenden euro's geeft aan een navigatie systeem en men dan nog geen updates krijgt.
Tim H.
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 759
Lid geworden op: 29 nov 2011, 22:31
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 38 keer

bij mijn vorige octavia was het duurder om een CD benelux te kopen dan een nieuwe gps europa...
powaq
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 944
Lid geworden op: 16 sep 2008, 11:43
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 62 keer

Tomby schreef:
r2504 schreef:Vaak zie je ook nog dure auto's waarbij de bestuurder (vermoedelijk wel privé auto dan) geen carkit heeft... dan denk ik ook wat maakt dat uit op het totale budget :bang:
Daar kan ik dus ook niet bij. Met een premium auto rondrijden maar dan zitten ze wel met een GSM aan hun oren. Echter, of het met budget te maken heeft, weet ik nog niet, want ik heb er ook al zien doen in een Mercedes C waar Bluetooth gewoon standaard in zit (rijd zelf met ene). Overigens kan zoiets wel uitmaken qua budget, omdat in die premium merken de optie-prijslijst ook navenant is.
Heeft geen bal met budget te maken, de meeste auto's hebben het wel tegenwoordig, maar eerder met "ik doe wat ik wil", of gewoon geen zin om moeite te doen. GSM aan het oor is veel makkelijker. Ik ken er zo enorm veel.
My_download
Plus Member
Plus Member
Berichten: 171
Lid geworden op: 09 apr 2004, 11:43
Locatie: Heusden-Zolder
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 22 keer

hmm... ik heb ook zo'n Duitse firmawagen met een resem opties waaronder (verplicht) de GPS van het merk.
Zowel bij Audi als Mercedes waren dat twee grote tegenvallers. Dus rij ik ook rond met een TomTom op het dashboard, want die weet tenminste wél waar de files staan (ook op secundaire wegen) en dat hij ook behoorlijk op de hoogte is van de flitsers (vast & mobiel) is ook meegenomen.
gm123
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1106
Lid geworden op: 08 maa 2009, 22:27
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 119 keer

Dus omdat ge met een "dure" auto rijdt, moet ge ook maar direct alle opties er bij nemen ook al hebt ge ze niet nodig? Wat voor zever is dat nu. Een aparte GPS of smartphone werkt vaak zó veel beter dan die ingebouwde prullen.
Gebruikersavatar
AnD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3824
Lid geworden op: 18 okt 2003, 12:29
Locatie: Hasselt
Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
Bedankt: 87 keer

Totaal offtopic, maar is dat nu zo erg om met een externe gps rond te rijden in een dure wagen of niet alle opties te hebben ?
Als dat voor die mensen net aangenaam werkt/is dan is dat toch goed voor hen.
De mensen oordelen veel te snel over andere mensen tegenwoordig. Net een bende viswijven...
Gebruikersavatar
Dafke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2755
Lid geworden op: 04 mei 2006, 21:31
Uitgedeelde bedankjes: 181 keer
Bedankt: 142 keer
Contacteer:

Idd, wat een aantal posts geleden ook al zei..
Waaraan mensen zich toch kunnen ergeren.. :bang: :bang:
AndRo555
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3018
Lid geworden op: 04 aug 2012, 12:48
Uitgedeelde bedankjes: 301 keer
Bedankt: 267 keer

Stroper schreef:Ik vind een externe GPS(of smartphone met TomtomApp) juist handiger dan zo'n ingebouwde carkit.
Langere (en gemakkelijkere) updates, gebruiksvriendelijker dan die vendorGPSen, en goedkoper om te vervangen.

Ik heb wel alleen ervaring met de ingebouwde GPS van Citroën en Hyundai.
Maar dan heb je dergelijke features niet:
https://youtu.be/EcYLxO2KH_E?t=2m35s
En de traffic info (via internet) is vrij goed, niet het niveau van google maps/waze, maar toch dichtbij.

heist_175 schreef:No offence, maar de buitenkant zegt niets.
Een collega had ongeveer gelijktijdig met mij een nieuwe auto besteld.
Ik een Focus break full-option zij een 3berline.

Los van het feit dat ze moest opleggen - ontoereikend budget - bleek dat ze een kale auto had genomen.
We moesten samen naar een training in Parijs en ik vond het nogal dwaas om apart te rijden, dus reden we samen.
Ik kan er nog altijd niet van bij :). Er zat in die auto niets in.
Climaatregeling -> manueel
GPS -> had ze niet, deed ze met haar GSM (roaming in Frankrijk -> €€€)
Sensoren voor/achter -> had ze niet
En nog wat van die spullen.
Ik dacht, dat is toch puur om te showen naar de buren, want "comfort" kan je dat niet noemen.
En dan de koffer: 2 valiezen en een rugzak en gedaan met zingen.

Nu ja, laat dit uw rijplezier niet vergallen.
Maar als ik nu een 3tje naast mij zien staan, denk ik soms toch: wie weet weer iemand die eigenlijk het budget niet heeft :-D

Heerlijk om mee te rijden, nooit opzij naar een scherm moeten kijken, maar de navi gewoon tussen de rest van de (configureerbare) tellers. Zit standaard in de nieuwe VW Passat (de highline toch).

Hier is ook lang getwijfeld tussen een 3 serie (318d) met wat opties of een Passat 2.0TDI Highline (die standaard vrij goed uitgerust is) met drie opties.
Technisch gezien niet mijn speelgoed, maar ik rijdt er toch wel wat km's mee. (http://i.imgur.com/5JaES3A.jpg)
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Dafke schreef:Waaraan mensen zich toch kunnen ergeren.. :bang: :bang:
Waar ik me misschien een klein beetje aan erger zijn de gevaarlijke toestanden omdat iemand met een wagen van 100.000 euro geen carkit gebruikt.

Aan wat voor GPS iemand gebruikt erger ik me dan weer totaal niet... ik vind de keuze alléén soms "grappig".

Ik ben trouwens ook ex-TomTom gebruiker... maar de ellende van dat ding steeds te moeten demonteren was er al teveel aan voor mij persoonlijk (en van de BMW professional navigatie heb ik niet echt klagen).
Flup
Pro Member
Pro Member
Berichten: 354
Lid geworden op: 05 maa 2004, 19:58
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 52 keer

Afbeelding
Raspberry Pi 2 voor kodi op tv boven.. niet dat het hard nodig is maar te leuk/goedkoop om het niet te doen :)
Hij zal er morgen zijn alleen nog geen tijd om er mee te spelen.
En nog microsd en voeding gaan zoeken (voeding en behuizing is al onderweg uit china.. maar kan nog wel wat weken duren)

@dure auto's zonder opties..
Ga mij hier niet moeien maar hoge bomen vangen veel wind. Waarmee ik wil zeggen.. als je je auto als statussymbool wil/gaat gebruiken moet je daar ook tegen kunnen. De meeste van die bakken zijn toch firmawagens?
Is het dan verboden om meer respect te hebben voor iemand met een top uitgeruste middenklasser van een gewoon merk (of zelfs meer budget zals skoda/seat) dan voor iemand die het premium merk kiest? Volgens mij heeft die eerste prijs/kwaliteit de betere keuze gemaakt hoor.
VoIP: OVH , Scarlet(amper gebruikt), betamaxklonen
Provider: Scarlet trio (50/4 mbps down/up ,cap). Synch 100/10
Modem/Router: Fritz!Box 7360 int, (full vectoring support)
TV:Living HTPC (xbmc,bhaalu) en decoder V3b, Slaapkamer decoder V4 + Pi2
Mobiel: MV
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2929
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 190 keer

De eerste Mac hier is een feit. Vandaag mijn Mac Mini binnengekregen:

i5 2,8Ghz
16GB ram
2,12TB fusion drive

dan toch ook maar een toetsenbord en muis van Apple bijgenomen. Nu kan het wennen beginnen :)
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
Gebruikersavatar
Kenw00t
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1778
Lid geworden op: 28 dec 2008, 19:38
Uitgedeelde bedankjes: 346 keer
Bedankt: 250 keer

beele schreef:Sinds vorige week woensdag eindelijk mijn nieuw bedrijfsspeelgoed :-D
Rijdt zeer aangenaam.
Mooi! En wat ligt er juist onder de motorkap? Heb je Steptronic?
Overmorgen komt normaal meer informatie online over de F30 LCI (3-reeks facelift), die eind deze maand dan gelanceerd zou worden. Ik hoop voor jou dat er niet teveel veranderingen zijn, anders gaat de jouwe snel gedateerd lijken.
heist_175 schreef:Maar als ik nu een 3tje naast mij zien staan, denk ik soms toch: wie weet weer iemand die eigenlijk het budget niet heeft :-D
Ik heb net een 1-reeks besteld en was eigenlijk eerst totaal niet van plan om naar BMW te kijken omdat ik graag goed uitgeruste wagens heb, en weet dat ze dan wel eens duur uitvallen bij BMW. Wat bleek: bij onze leasing waren ze BY FAR de interessantste, ook al ben ik meer een VW mens. Bij VW vallen de CO2-waarden tegenwoordig gewoon tegen (toch bij de Golf). En euh, langs buiten gaat de mijne er niet bepaald speciaal uitzien, aangezien het algemeen geweten is dat leasingwagens en dikke velgen niet echt rijmen. Een inch groter zorgt voor een enorme maandelijkse meerkost waarvoor je anders een berg opties in de plaats hebt. De keuze is bij de meeste mensen dus snel gemaakt. Braaf vanbuiten, goed uitgerust vanbinnen.
Dafke schreef:Ge ziet dat snel aan de NIET XENON lampen.. Da's iemand dat meestal heeft toegevingen moeten doen in het budget.
Haha, idd! Hier wat verder staat een 530d GT, met... halogeentjes :lol: :bang:
r2504 schreef:Vaak zie je ook nog dure auto's waarbij de bestuurder (vermoedelijk wel privé auto dan) geen carkit heeft... dan denk ik ook wat maakt dat uit op het totale budget :bang:
Je bedoelt de k*kmadammen die een Range Rover Evoque rijden? Ik denk dat die gewoon niet weten hoe ze dat moeten koppelen met Bluetooth, dat kan niet anders...
Tim.Bracquez schreef:Moesten ze nu eens waze inbouwen als gps e....
+1! Maar er is hoop. Bij o.a. VW hebben ze nu een pakket genaamd App Connect, wat een verzamelnaam is voor MirrorLink, Android Auto en Apple CarPlay. Je kan daarmee je smartphone spiegelen op het scherm van je GPS, maar ze werken voorlopig wel met een whitelist van toegelaten apps. Het is dus wachten tot iemand dit omzeild heeft om Waze op dat scherm te krijgen (lijkt me simpel klusje).

Ik heb de rekening voor mezelf gemaakt:
- Kleine GPS bij BMW vond ik niks speciaal.
- Grote GPS is goed, maar dan heb je nog steeds die RTTI Services nodig om (hopelijk) het niveau van Waze te bereiken.
- Grote GPS wordt o.a. in Duitsland geviseerd door rondtrekkende dievenbendes die deze stelen in een handomdraai (ja, dat is daar een serieuze plaag). De verzekeringen weten dit ondertussen -> prijs gaat omhoog.
- Door combinatie van bovenstaande wordt het plaatje wel heel erg duur, waardoor ik ervoor gekozen heb om het budget in andere dingen te steken.
Afbeelding
Uzzi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1565
Lid geworden op: 24 maa 2006, 11:12
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 32 keer

Ik heb de Professional GPS en moet zeggen dat ik onder de indruk ben van de nauwkeurigheid en snelheid van de RTTI. Nu ja, kan moeilijk anders ... met mijn vorige auto was ik vaak al meer dan een half uur onderweg (en stond ik vaak al in de file) vooraleer er eindelijk verkeersinformatie doorkwam.

Een ingebouwde GPS blijft hoe dan ook een zeer dure optie ...
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2929
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 190 keer

Misschien hier beter terug on topic komen en in dit topic verder gaan? GPS in auto
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
Gebruikersavatar
beele
Plus Member
Plus Member
Berichten: 158
Lid geworden op: 07 feb 2010, 12:27
Twitter: MrBeele
Locatie: Hoboken
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
Bedankt: 17 keer
Contacteer:

Kenw00t schreef:
beele schreef:Sinds vorige week woensdag eindelijk mijn nieuw bedrijfsspeelgoed :-D
Rijdt zeer aangenaam.
Mooi! En wat ligt er juist onder de motorkap? Heb je Steptronic?
Overmorgen komt normaal meer informatie online over de F30 LCI (3-reeks facelift), die eind deze maand dan gelanceerd zou worden. Ik hoop voor jou dat er niet teveel veranderingen zijn, anders gaat de jouwe snel gedateerd lijken.
Het is een 318D met manuele transmissie, goed genoeg voor mij :wink:
Ben ook wel benieuwd naar de refresh, maar kon niet meer wachten met bestellen, ik ben er ook niet rouwig om :-)
SpecialK
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1374
Lid geworden op: 22 mei 2013, 09:04
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 105 keer

Meer opties/meer auto moet idd ieder voor zich uitmaken, it's a free world :)
Wij moeten verplicht Mercedes nemen, ik heb collega's die met een full option C180 CDI rijden, en anderen die een vrij basic C250 hebben genomen. Ikzelf was trouwens meer onder de indruk van die laatste (0-100 in 6,6 seconden; toch al vrij behoorlijk voor een middenklasse diesel)
Ramaht
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1278
Lid geworden op: 05 jul 2008, 10:36
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 150 keer

Omdat een mens soms eens een half uurtje rust moet hebben:

Afbeelding


Nu zitten ze graag in hun park :)
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2929
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 190 keer

Lol, ga ik ook eens doen 8) :lol:
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
Gebruikersavatar
Dafke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2755
Lid geworden op: 04 mei 2006, 21:31
Uitgedeelde bedankjes: 181 keer
Bedankt: 142 keer
Contacteer:

Wat een FANTASTISCH idee :) Waar heb je die ballen gehaald?
Gebruikersavatar
heist_175
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 13045
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
Bedankt: 856 keer

Hoe lang blijven de ballen erin :)?

Ik twijfel tussen deze ballen en deze ballen :angel: .
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2929
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 190 keer

Ook een snookerfan, heist?? :)
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
jorisx
Premium Member
Premium Member
Berichten: 480
Lid geworden op: 31 okt 2010, 11:30
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 40 keer

thamar schreef:Nu zitten ze graag in hun park :)
hebben wij vroeger ook gedaan bij onze kids, vinden ze inderdaad plezant. Hebben na een verjaardagsfeest ook het park eens volgestouwd met ballonnen.
Dafke schreef:Waar heb je die ballen gehaald?
hebben ze normaal in de speelgoedwinkel
heist_175 schreef:Hoe lang blijven de ballen erin :)?
bij ons viel dat heel goed mee
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3515
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

Dafke schreef:Wat een FANTASTISCH idee :) Waar heb je die ballen gehaald?
Via Amazon best goedkoop. :)
ooh. shiny.
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”