'n hele berg
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Bij Scarlet bijvoorbeeld al 2 die klagen dat er te weinig tv-zenders zijn...mac_donaldo schreef:Dan moet het toch 'n hele grote bende zijn.
De locaties waar de klacht van komt staat er telkens bij,als je verder gaat op elk bericht
Kost alleen maar meer.wied schreef:al deze HD zenders kunt ge gratis (FTA) bekijken via satelliet! Met uitzondering van de NPO zenders...
Idd, nog zo een zeververhaaltjeapestaart schreef:En dan een klacht bij De Lijn van een Buzzy Pass die zogezegd niet geldig zou zijn op de kusttram, daar geloof ik niks van, naar mijn weten is een Buzzy Pass net als de Omni Pass geldig op alle bussen en trams van De Lijn en dat in gans Vlaanderen behalve bij de snelbussen in Limburg.
Ik had ook al eens verder gekeken en die naam tegengekomen. Echter kon ik die niet meteen thuis brengen. Maar je hebt gelijk!Kenw00t schreef:Blijkbaar opgericht door dezelfde gast die de communicatie verzorgde voor Bhaalu: Yuri Hellyn met z'n bedrijfje Suri: http://www.suri.be/
De wereld is klein.
Heel toevallig, identiek hetzelfde aan de hand gehad bij 'den Aldi'.krisken schreef: Dit is nog zo een grappige : http://www.ontevredenklanten.be/klacht/ ... ling/20899
Dagelijkse klachten over meerdere Telecom aanbieders.Sylvester schreef: Wat is eigenlijk de bedoeling van dit topic ???
Daar zijn we hier minder mee.Wat nochtans voorkomt.Sylvester schreef:Denk je niet dat er ook dagelijks wordt geklaagd over McDonalds, Dash, schoenmaker Berendsen, files en het weer en....?
Het zijn dagelijkse(problemen) klachten.Sylvester schreef:Iemand die geen problemen heeft, gaat dat niet op internet verkondigen. Daarom dat het lijkt alsof er 'velen' klagen.
[/size]
Als dat zo is,waarom dan nog 'n nieuwe topic starten,met een klacht dat regelmatig voorkomt.Wat voor nut heeft dat dan nog.Uiteindelijk zal je toch zelf de provider moeten contacteren,wil je het probleem opgelost hebben.Sylvester schreef: Dus eigenlijk is dit een nietszeggend topic.
Inderdaad, dat is zo. Waarom zou je een topic starten met een verwijzing naar een site waar schijnbaar véél klachten staan?mac_donaldo schreef:Als dat zo is,waarom dan nog 'n nieuwe topic starten,met een klacht dat regelmatig voorkomt.Wat voor nut heeft dat dan nog.Uiteindelijk zal je toch zelf de provider moeten contacteren,wil je het probleem opgelost hebben.Sylvester schreef: Dus eigenlijk is dit een nietszeggend topic.
Dan moeten ze ook niet posten dat het internet is uitgevallen,waar dat ook zo is op dat moment,merken dat zelf wel.
Tenslotte kan je dan beter de provider bellen,wat er loos is.
En de helft van die klachten is er niks van waar, zoals die Puzzy Pazz die zogezegd niet geldig zou zijn op de kusttram, klinklare nonsens, want zowel Buzzy Pazzen als Omni Passen zijn geldig op alle trams en bussen van De Lijn en dat in heel Vlaanderen behalve op de snelbussen in Limburg.Sylvester schreef:Inderdaad, dat is zo. Waarom zou je een topic starten met een verwijzing naar een site waar schijnbaar véél klachten staan?mac_donaldo schreef:Als dat zo is,waarom dan nog 'n nieuwe topic starten,met een klacht dat regelmatig voorkomt.Wat voor nut heeft dat dan nog.Uiteindelijk zal je toch zelf de provider moeten contacteren,wil je het probleem opgelost hebben.Sylvester schreef: Dus eigenlijk is dit een nietszeggend topic.
Dan moeten ze ook niet posten dat het internet is uitgevallen,waar dat ook zo is op dat moment,merken dat zelf wel.
Tenslotte kan je dan beter de provider bellen,wat er loos is.
Vraag aan de topic starter : wat wil je er eigenlijk mee zeggen?
Kom eens een keer af met statistieken. Als bepaalde problemen in een gebied veel meer voorkomen, of als er meer klachten zijn dan het jaar ervoor, daar kan je al iets mee doen.
Maar hier verwijzen naar zo'n pagina heeft geen zin. Dat is vergelijkbaar met sensatiegerichte massahysterie, en is misschien wel de bedoeling van de maker van die site.
De site zegt niets.
Het contacteren van de provider is het eerste dat je inderdaad moet doen. Lukt het na een aantal keren niet om iets opgelost te krijgen, contacteer dan de ombudsman.
Maar begrijp me niet verkeerd, men mag dit gerust op internet posten, dit neemt niet weg dat je misschien toch een antwoord gaat vinden onder lotgenoten.
Wat ik eerder al zei : het enige dat me op die site intrigeert is het veel hogere aantal klachten bij Proximus t.o.v. Telenet. Nochtans vermoed ik dat beiden evenveel en gelijkaardige problemen hebben. Toch eens leuk om over na te denken.