Hotmail 2 -> 250 MB
- bke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
- Bedankt: 6 keer
Hier ook nog altijd niet, we zullen het maar als "niet werkend" beschouwen zeker?
Ares: (CPU) AMD Ryzen 1800x (RAM) 16GB DDR4 (HDD) Samsung Spinpoint F1 1TB (SSD) Samsung 970 EVO 250 GB (VGA) NVidia GeForce 1050 Ti 4GB (OS) Windows 10 Pro
Apollo: (CPU) AMD FX 8300 (RAM) 8GB DDR3 (HDD) Samsung Spinpoint F1 1TB (SSD) Samsung 850 EVO 256GB (VGA) AMD Radeon HD 5850 (OS) Windows 10 Pro
Apollo: (CPU) AMD FX 8300 (RAM) 8GB DDR3 (HDD) Samsung Spinpoint F1 1TB (SSD) Samsung 850 EVO 256GB (VGA) AMD Radeon HD 5850 (OS) Windows 10 Pro
je kan je account ook 'schrappen' en dan direct terug opnieuw aanmelden, dan heb je direct 25mb in de afwachting van 250mb
Hier ook nog altijd nix verandert...
Normaal gezien wel, ma ge kunt vanuit Messenger uw contactenlijst exportere.
Adresboek op Hotmail is denk ik ook wel te syncronisere met uw Messenger-lijst.
Blacklist-instellinge etc zijt ge sowieso kwijt.
ldegheest schreef:en dan zijt ge ook al uw instellingen kwijt zekerst?
adresboek
msn messenger buddy's
of nie?
Normaal gezien wel, ma ge kunt vanuit Messenger uw contactenlijst exportere.
Adresboek op Hotmail is denk ik ook wel te syncronisere met uw Messenger-lijst.
Blacklist-instellinge etc zijt ge sowieso kwijt.
-
- Premium Member
- Contacteer:
ldegheest schreef:en dan zijt ge ook al uw instellingen kwijt zekerst?
adresboek
msn messenger buddy's
of nie?
Ik heb volgende stappen gevolgd om 25MB ruimte te hebben op mijn bestaande accountje en ben geen adressen ofzo kwijt...
stappenplan:
ga naar hotmail en log je in.
Nu zie je rechts (beetje bovenaan ~ middenin) de tekst "Instellingen | Help". Druk nu op Instellingen.
Klik vervolgens op "Privé" (dit is links, in het menu). Kies dan "Mijn Profiel".
Nu gaan we hier het één en ander in wijzigen.
Land: Verenigde Staten
Staat: Florida
Postcode: 33332 (4X de 3!)
Druk nu op de knop onderaan, om de wijzingen te behouden.
1. je gaat naar deze link http://memberservices.passport.net/...ice.srf?lc%2043
2. je volgt daar de instructies "ik wil iets wijzigen" en klik op " . net account sluiten"
3. druk dan op contact opnemen met hotmail
4. druk paswoord in
5. druk dan op close my account
6. sluit je explorer af.
7. ga dan naar ww.hotmail.com en geef je mail adres op en u paswoord
dan zegt hij dat u account terug is geactiveerd.
8. volg dan de instucties voor gratis account.
Resultaat: 25 mb ruimte en je krijgt later een mail , die zegt dat je 30 dagen moet wachten op de 250 mb.
Greetzzz
Take me for my mind, not for my body, but play with my body and not with my mind...
- sgt
- Plus Member
- Contacteer:
yes het werkt maar in de email die je krijgt staat niets over 250mb die je zou krijgen.
Welkom. We willen je op de hoogte brengen van belangrijke informatie over je nieuwe MSN® Hotmail® account:
Houd er rekening mee dat je je minimaal één keer in de 30 dagen moet aanmelden bij je MSN Hotmail-account. Als je dat niet doet, wordt je account inactief. Zodra een account inactief wordt, worden alle berichten, mappen en contactpersonen gewist. De accountnaam blijft wel gereserveerd. Deze wordt echter ook verwijderd als de account 90 dagen inactief blijft.
Het accountbeleid voor het gebruik van MSN Hotmail wordt uitgebreid beschreven in de online Help.
Als lid van MSN Hotmail ontvang je per maand twee e-mailberichten over technische problemen en nieuwe functies. Deze berichten bevatten ook nieuws over producten en diensten van MSN. Lees voor meer informatie onze privacyverklaring.
Welkom. We willen je op de hoogte brengen van belangrijke informatie over je nieuwe MSN® Hotmail® account:
Houd er rekening mee dat je je minimaal één keer in de 30 dagen moet aanmelden bij je MSN Hotmail-account. Als je dat niet doet, wordt je account inactief. Zodra een account inactief wordt, worden alle berichten, mappen en contactpersonen gewist. De accountnaam blijft wel gereserveerd. Deze wordt echter ook verwijderd als de account 90 dagen inactief blijft.
Het accountbeleid voor het gebruik van MSN Hotmail wordt uitgebreid beschreven in de online Help.
Als lid van MSN Hotmail ontvang je per maand twee e-mailberichten over technische problemen en nieuwe functies. Deze berichten bevatten ook nieuws over producten en diensten van MSN. Lees voor meer informatie onze privacyverklaring.
-
- Premium Member
- Contacteer:
Van mij stond dit er wel in, maar heb hem natuurlijk al weggegooid eh...
Heeft iemand anders nog die bewuste mail ?
Take me for my mind, not for my body, but play with my body and not with my mind...
@noppes, ik vermoed dat ze bij MSN dit truckje van de Belgen al door hebben.noppes schreef:Van mij stond dit er wel in, maar heb hem natuurlijk al weggegooid eh...
Als men die MSN functie wil hebben (legaal) dan is het tegen betaling. Zolang ik persoonlijk de huidige (free) versie kan gebruiken zal ik daar gebruik van maken. Hoewel het e-mail systeem van Skynet (Belgacom) eigenlijk al volledig volstaat.
(dit af en toe eens moeten openen vind ik geen probleem)
Maar ja, wij Belgen moeten kunnen foefelen dus enigszins illegale zaken proberen.
sgt schreef:yes het werkt maar in de email die je krijgt staat niets over 250mb die je zou krijgen.
als je de taal in het engels zet, en je doet het nog eens opnieuw, krijg je wel die mail dat er een upgrade komt naar 250mb
- sgt
- Plus Member
- Contacteer:
idd je hebt gelijk.
je krijgt ervoor dan ook dit scherm
All for only $19.95 a year!*
No Account Expiration
Sign in to your MSN Hotmail account whenever you want. You'll never have to worry about losing your account, regardless of how often you sign in.
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
2GB Hotmail Inbox
Get virtually unlimited storage space. You'll have plenty of room to store e-mail, photos, files, etc. E-mail without Banner Ads
Enjoy your e-mail free from graphical advertisements.
Larger File Attachments
Share your photos, music, and documents easily with an attachment size of up to 20MB per e-mail. Filters to Organize Your Inbox
Use up to 35 filters to sort incoming e-mail automatically to the folders of your choice.
Or, sign up for FREE E-mail (with a 250 MB storage limit and without the other features).
je tekent dus automatisch in voor de 250mb en dan krijg je dus die mail waarin staat dat je ze 30dagen de tijd moet geven om het in orde te brengen.
je krijgt ervoor dan ook dit scherm
All for only $19.95 a year!*
No Account Expiration
Sign in to your MSN Hotmail account whenever you want. You'll never have to worry about losing your account, regardless of how often you sign in.
2GB Hotmail Inbox
Get virtually unlimited storage space. You'll have plenty of room to store e-mail, photos, files, etc. E-mail without Banner Ads
Enjoy your e-mail free from graphical advertisements.
Larger File Attachments
Share your photos, music, and documents easily with an attachment size of up to 20MB per e-mail. Filters to Organize Your Inbox
Use up to 35 filters to sort incoming e-mail automatically to the folders of your choice.
Or, sign up for FREE E-mail (with a 250 MB storage limit and without the other features).
je tekent dus automatisch in voor de 250mb en dan krijg je dus die mail waarin staat dat je ze 30dagen de tijd moet geven om het in orde te brengen.
You may notice that your storage meter for your e-mail inbox only says 25 MB instead of 250 MB. Please allow us at least 30 days for us to bump up your storage to the complete 250 MB.**** It is important to check your inbox regularly during this time.
Thx alot Was der ook al tamelijk lang op ant w8e.
Peace
1. je gaat naar deze link http://memberservices.passport.net/...ice.srf?lc%2043
Vanaf hier kan ik niet meer volgen
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
http://memberservices.passport.net/ gewoon is ook al goed. Die link geeft inderdaad een foutmelding.
tx meon
das hier altijd super snelle bediening: zalig!
das hier altijd super snelle bediening: zalig!
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 526 keer
- Bedankt: 248 keer
Bij mij is het ondertussen ook gelukt
de koe zegt boe
Ik heb nu toch al 25MB
Toch al een groot verschil met die 2MB
Toch al een groot verschil met die 2MB
Ik heb dit ook bij mijn zus geprobeerd, maar nu staat er dat ze een kids netpassport nodig heeft en daarvoor moeten je ouders toestemming geven(visakaart ingeven). Ik denk dat dit nodig is in de Verenigde Staten maar hier in Europa niet.
-
- Premium Member
- Contacteer:
Bij mij stond er geen enkele mail meer in postvak in, maar wel in concepten en heb deze nog allemaal...
Dus je andere mail zal je ook wel niet kwijt zijn eh !
Dus je andere mail zal je ook wel niet kwijt zijn eh !
meon schreef:Zijt ge met dat laatste trucje in feite uw mails kwijt die in uw hotmail zaten?
Want in feite zegt ge toch uw hotmail op?
je bent niks kwijt
alles blijft staan waar het stond
je bent niks kwijt
alles blijft staan waar het stond
idem hier
- Kwabber
- Pro Member
- Bedankt: 3 keer
Ge zet gewoon uwen account op non-actief. Na 30 (of 60) dagen worden al de gegevens verwijdert en na 90 dagen de account verwijdert (dagen kunnen verkeerd zijn).
Dus geen verlies van gegevens
Dus geen verlies van gegevens
blabla
- Kokki
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 2 keer
Willen jullie nog meer opslag? Ga dan hier eens kijken.
http://unitedemailsystems.com/index.html
What do you get?
Free 3 GB storage - up to 150,000% more than other free e-mail providers!
Free virus scanning for e-mail attachments!
Access from anywhere you have a Web connection!
POP3 / IMAP and WAP Acess!
SMS System / Forum / Interactive Services
Auto Message Responders & Auto Forwarders
Never Have To Delete Again
Veel plezier ermee.
What do you get?
Veel plezier ermee.
Kokki schreef:Willen jullie nog meer opslag? Ga dan hier eens kijken.
What do you get?
Veel plezier ermee.
Het werkt dus wel degelijk. Ik heb het al getest
[mod="Sub Zero"]Ik heb even de caps verwijderd[/mod]