Nu ga ik eens iets vragen
Namelijk, of er hier iemand is die iet of wat met Maple kan werken (ik bedoel dan basisprogrammeren en niet gewoon een vgl oplossen )
Vrij dringend trouwens
Maple
http://www.bl.physik.tu-muenchen.de/rechner/maple/program/program.html
wat google toch allemaal niet kan ...
wat google toch allemaal niet kan ...
-
- Administrator
- Berichten: 4143
- Lid geworden op: 15 sep 2002, 09:08
- Locatie: Belgium, Haacht
- Contacteer:
- Witchez
- Member
- Berichten: 57
- Lid geworden op: 03 nov 2002, 10:52
- Locatie: Waarloos, België
- Contacteer:
Dus jullie weten ongeveer hoe je hier aan moet beginnen. =)
Een 4 bij 4 schuifpuzzel, met vijftien genummerde schuifvlakjes en rechtsonderaan een leeg vakje.
Daarvoor een algoritme schrijven dat de oplossingsmethode geeft (schuiven naar boven, onder, links of rechts) van een willekeurige puzzel.
Een 4 bij 4 schuifpuzzel, met vijftien genummerde schuifvlakjes en rechtsonderaan een leeg vakje.
Daarvoor een algoritme schrijven dat de oplossingsmethode geeft (schuiven naar boven, onder, links of rechts) van een willekeurige puzzel.
I never argue with idiots because they drag you to their own level and beat you with experience
-
- Administrator
- Berichten: 4143
- Lid geworden op: 15 sep 2002, 09:08
- Locatie: Belgium, Haacht
- Contacteer:
- Witchez
- Member
- Berichten: 57
- Lid geworden op: 03 nov 2002, 10:52
- Locatie: Waarloos, België
- Contacteer:
Ja, ik heb ook geen ervaring, maar je kan die alleen vergaren door veel te oefenen is bij ons het motto het gaat dus zwaar de mist in
Misschien heeft Snakehit een ideetje?
Misschien heeft Snakehit een ideetje?
I never argue with idiots because they drag you to their own level and beat you with experience
-
- Administrator
- Berichten: 4143
- Lid geworden op: 15 sep 2002, 09:08
- Locatie: Belgium, Haacht
- Contacteer:
-
- Elite Poster
- Berichten: 1676
- Lid geworden op: 23 mei 2003, 23:13
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Witchez schreef:Dus jullie weten ongeveer hoe je hier aan moet beginnen. =)
Een 4 bij 4 schuifpuzzel, met vijftien genummerde schuifvlakjes en rechtsonderaan een leeg vakje.
Daarvoor een algoritme schrijven dat de oplossingsmethode geeft (schuiven naar boven, onder, links of rechts) van een willekeurige puzzel.
Ik heb zo'n algoritme 11 jaar geleden moeten schrijven in C, als onderdeel van het "eindexamen".... goeie herinneringen aan
Maar, dat helpt je niet vooruit zekers ? Sorry daarvoor.
If you can't beat them, confuse them.