Ik heb nieuw speelgoed!
- heist_175
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
- Bedankt: 856 keer
In de nieuwe Focus zit toch wel een 8" scherm.
Volgende keer de duurdere GPS nemen
http://www.nl.ford.be/Personenwagens/Fo ... rimaryTabs
Blijkbaar kan je die in de C-Max (nog?) niet krijgen.
Bizar.
In 2012 had ik ook nog moeten upgraden naar een Mondeo om een 8" scherm te krijgen.
Volgende keer de duurdere GPS nemen
http://www.nl.ford.be/Personenwagens/Fo ... rimaryTabs
Blijkbaar kan je die in de C-Max (nog?) niet krijgen.
Bizar.
In 2012 had ik ook nog moeten upgraden naar een Mondeo om een 8" scherm te krijgen.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
- Bedankt: 150 keer
Ja wel ff moeten zoeken om wired lan prioriteit te geven ipv wifi. Maar gelukkig kon dat in de bios, had'k daar maar direct naar gekeken. Mooi de optie om wifi uit te schakelen als er lan-kabel ingestoken werd, en dat werkt dus ook met docking station.gm123 schreef:Heb dezelfde op het werk, enkel minus de SSD. Heel content van, zo'n docking station werkt ook zeer fijn. Ik ga binnenkort toch eens zagen voor een upgrade naar SSD want de harde schijf die er nu in zit is toch niet dat, rebooten voor updates duurt soms bijna 15 minuten, programma's zoals matlab en visual studio doen er ook meerdere minuten over gewoon om op te starten en de schijf is amper anderhalf jaar oud.
- heist_175
- Elite Poster
De huidige Focus is geen nieuw model, maar een update.wimpie3 schreef:In de huidige bmax, cmax, smax is helaas geen grote gps mogelijk. In de nieuwe modellen wel maar deze zijn nog niet op de markt.
[ Post made via mobile device ]
Het nieuwe model was in 2011 of 2012, de update is quasi constant, oa de motoren om een model met zo laag mogelijke CO2 te hebben.
- Dafke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 181 keer
- Bedankt: 142 keer
- Contacteer:
Dan zulde toch best altijd ook een heel grote bash in de auto leggen, of em zal nie lang proper blijven..
en dan telkens die bash afspoelen...
imho is nen trekhaak met fietsendrager nog altijd het meest praktische.
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 15 keer
Het zijn geen MTB's die er in gaan maar koersfietsen of randonneurs. (foto komt van internet)Dafke schreef:Dan zulde toch best altijd ook een heel grote bash in de auto leggen, of em zal nie lang proper blijven..
- selder
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
- Bedankt: 727 keer
Ik heb de oude getrouwe Knomo Bungo vervangenn door een nieuwe Incase ICON Slim laptop backpack.
Dat draagt wat beter nu dat ik m'n rijbewijs voor de vijfhonderste keer kwijt ben
Product website: https://www.goincase.com/shop/bags/inca ... ack/black/
Van de oude Knomo: https://www.goincase.com/shop/bags/inca ... ack/black/
(mmm, misschien te koop zetten, denk niet dat ik die nog ga gebruiken)
Dat draagt wat beter nu dat ik m'n rijbewijs voor de vijfhonderste keer kwijt ben
Product website: https://www.goincase.com/shop/bags/inca ... ack/black/
Van de oude Knomo: https://www.goincase.com/shop/bags/inca ... ack/black/
(mmm, misschien te koop zetten, denk niet dat ik die nog ga gebruiken)
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
- Bedankt: 56 keer
Had al heel lang een nieuwe portefeuille nodig. Vereisten: geen geldvakje, dun genoeg en toch mogelijkheid om er wat in kwijt te geraken.
Uiteindelijke keuze: Bellroy Hide & Seek.
En het moet gezegd, hij is met moeite half zo dik als de vorige (ik moet wel toegeven dat ik een aantal kaarten er heb uitgelaten wegens ongebruikt).
Uiteindelijke keuze: Bellroy Hide & Seek.
En het moet gezegd, hij is met moeite half zo dik als de vorige (ik moet wel toegeven dat ik een aantal kaarten er heb uitgelaten wegens ongebruikt).
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 483 keer
- Bedankt: 98 keer
- Contacteer:
Gisteren aangekomen:
Anker Astro 2nd Gen E5 16000mAh
Bij Anker terecht gekomen na onder meer het topic over powerbanks hier. Nog net draagbaar genoeg om in de tas mee de nemen. Okay er zijn er kleinere, maar de verhouding prijs/capaciteit vond ik wel redelijk goed.
Anker Astro 2nd Gen E5 16000mAh
Bij Anker terecht gekomen na onder meer het topic over powerbanks hier. Nog net draagbaar genoeg om in de tas mee de nemen. Okay er zijn er kleinere, maar de verhouding prijs/capaciteit vond ik wel redelijk goed.
- seagull
- Elite Poster
- Twitter: WimVerlinden
- Uitgedeelde bedankjes: 51 keer
- Bedankt: 91 keer
- Contacteer:
Business Fibernet 300 plus met Speedboost 1G Business- Proximus Internet Maxi fixed IP (failover)
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 39 keer
Een RMA voor mijn Harmony 895 werd vandaag geleverd :
Nu wil ik wel een pluim geven aan de klantenservice bij Logitech. Mijn vroegere Harmony 895, sorry 900, had het twee maanden na de garantieperiode begeven. Heb een mail gestuurd naar Logitech en na de bewijzen geleverd te hebben van de defecte hardware werd mij een vervangtoestel toegezegd.
Maar jammer genoeg zonder RF-functie, wat een absolute must is voor mij. Al mijn AV-apparatuur staat in een kast, vandaar. Ik had nog gehoopt op een kortingscode voor een ander toestel, maar Logitech nam terug contact en ik kreeg zowaar de Ultimate als RMA !!
Chapeau, Logitech.
Nu wil ik wel een pluim geven aan de klantenservice bij Logitech. Mijn vroegere Harmony 895, sorry 900, had het twee maanden na de garantieperiode begeven. Heb een mail gestuurd naar Logitech en na de bewijzen geleverd te hebben van de defecte hardware werd mij een vervangtoestel toegezegd.
Maar jammer genoeg zonder RF-functie, wat een absolute must is voor mij. Al mijn AV-apparatuur staat in een kast, vandaar. Ik had nog gehoopt op een kortingscode voor een ander toestel, maar Logitech nam terug contact en ik kreeg zowaar de Ultimate als RMA !!
Chapeau, Logitech.
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
- Bedankt: 69 keer
DIT is kabel managementthomasv schreef:Ook al is het maar een kleine setup: punten voor kabel management in ieder geval
http://9gag.com/gag/aKPOb0Q
-
- Moderator
- Twitter: kriskenbe
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Daar heb je dit véél te duur tooltje voor :
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
- selder
- Moderator
Nieuw, Ten-1 Design "mountie" ... Eens zien of dat m'n productiviteit verhoogd of verlaagd
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
- Bedankt: 74 keer
- Contacteer:
Euh... dan weet ik niet wat ik in mijn S-Max (1 jaar oud) heb zitten maar voor mij is dat groot genoeg hoorwimpie3 schreef:In de huidige bmax, cmax, smax is helaas geen grote gps mogelijk. In de nieuwe modellen wel maar deze zijn nog niet op de markt.
Mijn vrouw heeft overigens een New Focus sinds 2 maanden en heeft ook een mooi multimediasysteem.
(niet mijn eigen foto's overigens)
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
- Bedankt: 74 keer
- Contacteer:
De resolutie is hoger denk ik, de fysieke grootte is ongeveer even groot volgens mij, maar dan moet ik de meetlat er naast leggen Het ging mij om de bewering dat er geen groot scherm is voor de S-Max maar dat is niet waar.
Ik gebruik overigens de GPS zelden, meestal Waze op GSM.
Ik gebruik overigens de GPS zelden, meestal Waze op GSM.
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
- Bedankt: 53 keer
Mijn fout. S-max heeft idd niet dezelfde basis als de Kuga, de C-max en de Grand C-max. Gps scherm van de S-max is groter, maar de resolutie is bedroevend laag... In de zomer komen de nieuwe maxen uit in België.
-
- Moderator
- Twitter: kriskenbe
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
720?
420?
'k Volg ni
420?
'k Volg ni
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
- heist_175
- Elite Poster
Ik veronderstel dat hij "KEN" noemt en
dat hij 72 jaar is, of
de som van de leeftijd van zijn kinderen "72" is, of
dat zijn huisnummer "72" is
of dat hij al überhaupt blij is dat het een "KEN" plaat is en dat de nummer er niet toe doet
dat hij 72 jaar is, of
de som van de leeftijd van zijn kinderen "72" is, of
dat zijn huisnummer "72" is
of dat hij al überhaupt blij is dat het een "KEN" plaat is en dat de nummer er niet toe doet
- selder
- Moderator
Haha, niemand die 420 begrijpt dan?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 48 keer
Tuurlijk wel ... *gooit handdoek over schouder*selder schreef:Haha, niemand die 420 begrijpt dan?
- selder
- Moderator
Logitech master mouse race!
- lacer
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 109 keer
- Bedankt: 133 keer
Wat doe je meer met zo'n een futuristische muis en ligt dat nog goed in de hand ?
EdpNet XL 99/35 Mbps
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2100 black
RPi 2B + 3B +3B+ Kodi
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > PVoutput
Ubuntu Mate 18.04
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2100 black
RPi 2B + 3B +3B+ Kodi
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > PVoutput
Ubuntu Mate 18.04
- honda4life
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
- Bedankt: 315 keer
Apple met een niet-Apple muis...
Muisknop te weinig of gene purist
Muisknop te weinig of gene purist
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
- selder
- Moderator
Macbook + Logitech muis ... perfect voor Steam