Telkens als ik bijvoorbeeld op ctrl, shift,... druk dan komt er zo'n tuut geluid. Het komt niet van de boxen maar van de systeemkast, soms heb ik dit ook als je teveel toetsen in 1 keer drukt. Het is niet bij alle toetsen zo en de toetsen waar er een tuut geluid is werken nog.
Misschien dat er één van je toetsen defect is. Een "tuut" krijg je ook als je een ongeldige combinatie gebruikt, dus kan best zijn dat jij op CTRL of SHIFT drukt waar het niet toegestaan is.
Grtz,
Sasuke
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
misschien de accesibility aangezet in windows.
Configuratiescherm > Toegankelijkheidsopties > Tabblad geluid > Geluidswaarschuwingen uitzetten etc. Misschien heb je nog andere dingen aan gezet zoals plaktoetsen ...
Jammergenoeg werkt dit niet en anderere letters werken nu ook al niet. Daarom gebruik ik nu het visueel toetsenbord van windows. Maar ik denk dat alle tekens van plaats verandert zijn.
Bestaat er niet iets zodat ik mijn toetsenbord kan resetten?
PS/2, USB? Wanneer PS/2, steekt uwen PS/2 kabel eens deftig in, en ja, uwen comp moet daar voor afstaan. PS/2 is niet hot pluggable zoals de meeste mensen wel denken.
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."