Voordat je naar Lycamobile gaat

Vragen, opmerkingen, klachten over een aanbieder die niet in bovenstaande lijst staat? Plaats ze dan hier.
ikmisje
Starter
Starter
Berichten: 16
Lid geworden op: 22 okt 2013, 09:33
Bedankt: 11 keer

Ik heb MV gehad. Ik ben soms in het buitenland. Toen ik geen roaming cost promo zag van Lycamobile, stapte ik over naar Lycamobile. all in one 15 bundel krijg je : 1gb , 150mins, unlimited sms En kan je deze in eu gebruiken zonder roaming cost. ( en nu promo 3 maand gratis unlimited nationaal data).En voor 5 euro krijg je 5g extra data. ( ben niet zeker of je deze data kan gebruiken zonder roaming cost in Eu) maar ik dacht 1gb roaming data genoeg is. Naar 1 dag, vind ik veel probleem

update:!!!!voorwaarden is veranderd. data bundel van all in one bundel kan niet gebruiken in de 17 ander landen( je moet een andere data add-on kopen, en is duur.) bel/sms kan wel.

ik heb Lyca 2 in 1 België-Nederland geactiveerde. staat on website, "U kan ook de Lycamobile Belgische klantendienst bereiken zoals in België door naar 1976 te bellen." maar veel keer waren ik in rotterdam,1976 werkte niet.

!!! slecht klanten dienst. ze weten niks. een keer was ik in maastricht. ik had bel credit maar ik kan niet in nederland surfen en 1976 werkte niet daar. tone ik in belgie was teruggekomen, had ik naar de 1976 gebeld. zegde ze met lyca kan je niet in het buitenland surfen maken. dan vroeg me af wrm kan mijn vriend wel surfen? ze zegt bla bla, mijn vriend moet 1976 bellen, en controleer wrm kan ze surfen.


Data verbruiken eerst van all in one Dan promo data( als je naar andre land gaat, dan je data volume is minder)
Geen 4G( maar 3g is goed)
Geen internet tethering ( in NL kan Lycamobile gebruiker tethering dankzij consumentenbond)
Geen MMS
Kan geen sms sturen naar special nummer( kort betaal nummer)
Wat website kan niet laden( ik heb geprobeerd veel keer in verschillende steden met WiFi en egen internet. Met Lycamobile kan som website niet laden)

Nu heb ik een Mobistar internet On mobile besteld, zal ik deze kaart proberen. ( Nederland is niet mijn modertaal )

nu met mobistar, bij elke 15 euro top-up, krijg je 4g data (4g) en 4000 sms.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Plaats reactie

Terug naar “Andere, MVNO, kleine virtuele aanbieders”