doen of niet doen????
nu ik eindelijk weg kan bij A2F, moet ik dus op zoek naar een andere provider.
ik ben een zware gebruiker, maar bijbetalen zit ik niets mee in.
bij A2F zat ik rond de 150€/maand, MET goede snelheid steeds
http://www.adslbox.be speed test results:
- Download speed : 3187 kbit/s or 398 kbyte/s
- Upload speed : 423 kbit/s or 53 kbyte/s
Thu Dec 9 2004 at 12:49:57 UTC+0100
nu kan ik via een pc winkel aansluiting krijgen bij EDPnet.
dit zou gaan om 3mbit down, 512Kb upload, VAST ip en onbeperkte trafiek.
dit zou mij maar 83€/maand kosten.
heeft er hier dus iemand ervaring met EDPnet?????
ik ben een zware gebruiker, maar bijbetalen zit ik niets mee in.
bij A2F zat ik rond de 150€/maand, MET goede snelheid steeds
http://www.adslbox.be speed test results:
- Download speed : 3187 kbit/s or 398 kbyte/s
- Upload speed : 423 kbit/s or 53 kbyte/s
Thu Dec 9 2004 at 12:49:57 UTC+0100
nu kan ik via een pc winkel aansluiting krijgen bij EDPnet.
dit zou gaan om 3mbit down, 512Kb upload, VAST ip en onbeperkte trafiek.
dit zou mij maar 83€/maand kosten.
heeft er hier dus iemand ervaring met EDPnet?????
zwart op wit ONBEPERKT, wel via winkel aan te vragen dan.
******* ADSL UNLIMITED €83.49
klik om te vergroten
SNEL ADSL zonder Beperkingen
downloadsnelheid: 3mb
upload: 512kb
GEEN LIMIETEN
en met een VAST ip
te vergelijken met de ADSL oplossing van Belgacom OFFICE XL (prijs Belgacom +- 300 incl BTW)
Neem gerust contact met ons op voor meer info
meer info binnenkort
Beslis NU en krijg 50% korting op uw installatiekosten !!!!!!!!!!!!!
prijs is per maand natuurlijk
******* ADSL UNLIMITED €83.49
klik om te vergroten
SNEL ADSL zonder Beperkingen
downloadsnelheid: 3mb
upload: 512kb
GEEN LIMIETEN
en met een VAST ip
te vergelijken met de ADSL oplossing van Belgacom OFFICE XL (prijs Belgacom +- 300 incl BTW)
Neem gerust contact met ons op voor meer info
meer info binnenkort
Beslis NU en krijg 50% korting op uw installatiekosten !!!!!!!!!!!!!
prijs is per maand natuurlijk
-
- Deel van't meubilair
- Berichten: 29849
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Lijkt me toch bizar... via winkel of niet.
Hun Baryon heeft 3.3 Mbps/384 Kbps, onbeperkt en vast IP... maar dan voor 174 euro per maand. Dit zou dus betekenen dat ze gans hun eigen produktgamma om zeep helpen door zelf meer aan te bieden voor slechts de helft van de prijs.
Hun Baryon heeft 3.3 Mbps/384 Kbps, onbeperkt en vast IP... maar dan voor 174 euro per maand. Dit zou dus betekenen dat ze gans hun eigen produktgamma om zeep helpen door zelf meer aan te bieden voor slechts de helft van de prijs.
-
- Administrator
- Berichten: 4143
- Lid geworden op: 15 sep 2002, 09:08
- Locatie: Belgium, Haacht
- Contacteer:
- spacekiek
- Elite Poster
- Berichten: 1182
- Lid geworden op: 14 jan 2004, 07:44
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 12 keer
Hm en via welke PC-Winkel is dat dan? Kan je daar een linkje van geven ...
Op de website van EDPnet is er idd niets over terug te vinden...
Van EDPnet heb ik trouwens al vele goeie dingen gehoord...
Op de website van EDPnet is er idd niets over terug te vinden...
Van EDPnet heb ik trouwens al vele goeie dingen gehoord...
Speedy schreef:zwart op wit ONBEPERKT, wel via winkel aan te vragen dan.
******* ADSL UNLIMITED €83.49
klik om te vergroten
SNEL ADSL zonder Beperkingen
downloadsnelheid: 3mb
upload: 512kb
GEEN LIMIETEN
en met een VAST ip
te vergelijken met de ADSL oplossing van Belgacom OFFICE XL (prijs Belgacom +- 300 incl BTW)
Neem gerust contact met ons op voor meer info
meer info binnenkort
Beslis NU en krijg 50% korting op uw installatiekosten !!!!!!!!!!!!!
prijs is per maand natuurlijk
- Styno
- Elite Poster
- Berichten: 1440
- Lid geworden op: 06 nov 2003, 17:38
- Locatie: Somewhere over the rainbow....
EDPNet is een schitterende provider, zeer stabiel internet en steeds vriendelijk en correct aan de telefoon.
Als ik van jou was zou ik ze wel eens bellen om die aanbieding te verifieren.
Als ik van jou was zou ik ze wel eens bellen om die aanbieding te verifieren.
echo '[q]sa[ln0=aln256%Pln256/snlbx]sb3135071790101768542287578439snlbxq'|dc
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc
Zitten hier op kot met A2F, maar hun 40 GB limiet gaat deze maand in voege en ik vrees dat we met een serieus probleem gaan zitten. Zijn ze trouwens bij EDPnet ook ontvankelijk wat klachten betreft over p2p netwerken etc. ?
Zo niet, zouden ze een interessant alternatief zijn.
Zo niet, zouden ze een interessant alternatief zijn.
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."
all,
ik ben wat beginnen zoeken op google en heb de winkel gevonden waar dit wordt aangeboden :
http://www.factor.be/catalog/product_in ... ts_id/1012
ziet er idd heel erg interessant uit,
maar waar haal je dat dit via edpnet zou gaan ?
dat zie ik nergens staan ???
als dat zo is bestel ik vandaag nog...
ik ben wat beginnen zoeken op google en heb de winkel gevonden waar dit wordt aangeboden :
http://www.factor.be/catalog/product_in ... ts_id/1012
ziet er idd heel erg interessant uit,
maar waar haal je dat dit via edpnet zou gaan ?
dat zie ik nergens staan ???
als dat zo is bestel ik vandaag nog...
gelieve ons op de hoogte te houden
Ik heb een mailtje ontvangen van FACTOR (de reseller)
Blijkt NIET om edpnet te gaan, maar om TTG.
Deze kan ik niet terugvinden bij de edpnet resellers, maar het is natuurlijk mogelijk dat dit toch via edpnet gaat.
kent iemand deze ISP ?
Hier is de mail van FACTOR:
Beste,
Het gaat hier over een ADSL met een VAST ip
Toegelaten: webserver mailserver ftpserver, …
DL: 3mb/sec upload 512 kb
ISP is TTG. Deze leveren normaal enkel aan KMO en grote bedrijven xDSL oplossingen en telefonie. Nu ook voor particulieren via ons.
Referenties: DHL, FOOTLOCKER, PEPE JEANS, …
Er is volledig GEEN traffic limiet. Deze garantie blijft u behouden.
Contractduur: minimum 1 jaar
Opgepast: u heeft wel een advanced modem nodig +/- 75 euro excl BTW config inbegrepen.
Wachttijd tot aansluiting 4 tot 8 weken (we hebben wat achterstand)
Weldra komt er meer info op de site met meer informatie
Mvg
Tom Leemans
Kan er iemand met een beetje kennis van adsl zijn mening geven over deze isp ? liefst iemand met zicht op via welk netwerk deze isp gaat.
Greetz
Blijkt NIET om edpnet te gaan, maar om TTG.
Deze kan ik niet terugvinden bij de edpnet resellers, maar het is natuurlijk mogelijk dat dit toch via edpnet gaat.
kent iemand deze ISP ?
Hier is de mail van FACTOR:
Beste,
Het gaat hier over een ADSL met een VAST ip
Toegelaten: webserver mailserver ftpserver, …
DL: 3mb/sec upload 512 kb
ISP is TTG. Deze leveren normaal enkel aan KMO en grote bedrijven xDSL oplossingen en telefonie. Nu ook voor particulieren via ons.
Referenties: DHL, FOOTLOCKER, PEPE JEANS, …
Er is volledig GEEN traffic limiet. Deze garantie blijft u behouden.
Contractduur: minimum 1 jaar
Opgepast: u heeft wel een advanced modem nodig +/- 75 euro excl BTW config inbegrepen.
Wachttijd tot aansluiting 4 tot 8 weken (we hebben wat achterstand)
Weldra komt er meer info op de site met meer informatie
Mvg
Tom Leemans
Kan er iemand met een beetje kennis van adsl zijn mening geven over deze isp ? liefst iemand met zicht op via welk netwerk deze isp gaat.
Greetz
codenet is overgenomen door Telenet maar heeft niks te maken met de kabel
codenet werkt enkel met de big clients.
codenet werkt enkel met de big clients.
sorry voor de overkill aan messages,
maar dit vond ik het vermelden waard:
codenet.be is een automatic redirect naar.......
http://www.telenetsolutions.be/modules/home/
dus i'm guessing: netwerk = telenet
maar dan MET open poorten !!
(in ieder geval 21/25/80 toch,
ben nog aan het wachten op antwoord over port 22)
maar dit vond ik het vermelden waard:
codenet.be is een automatic redirect naar.......
http://www.telenetsolutions.be/modules/home/
dus i'm guessing: netwerk = telenet
maar dan MET open poorten !!
(in ieder geval 21/25/80 toch,
ben nog aan het wachten op antwoord over port 22)
-
- Elite Poster
- Berichten: 1636
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 14:40
- Locatie: N.O.Limburg
- Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
- Bedankt: 4 keer
Dat zou dus dit moeten zijn:
http://www.telenetsolutions.be/modules/ ... neDSL.html
met name 'Network', dit is de enige die unlimited is.
Helaas zie ik geen prijs.
Dat Telenet Gigavreters op hun netwerk toelaat voor een redelijke prijs zou me verbazen.
Maar misschien streven ze naar een snelle klantengroei om het dsl netwerk snel rendabel te maken.
http://www.telenetsolutions.be/modules/ ... neDSL.html
met name 'Network', dit is de enige die unlimited is.
Helaas zie ik geen prijs.
Dat Telenet Gigavreters op hun netwerk toelaat voor een redelijke prijs zou me verbazen.
Maar misschien streven ze naar een snelle klantengroei om het dsl netwerk snel rendabel te maken.
dat is de DSL oplossing van telenet.
het is niet dat telenet de enigste is op codenet. DL limieten heeft hier niets mee te maken.
ik kan u een 10 tal ISP's opnoemen die werken met codenet en natuurlijk allemaal goedkoper dan telenet.
maar ja telenet is dan ook pokke duur en zullen zeker hun producten niet ondermijnen van cable.
het is niet dat telenet de enigste is op codenet. DL limieten heeft hier niets mee te maken.
ik kan u een 10 tal ISP's opnoemen die werken met codenet en natuurlijk allemaal goedkoper dan telenet.
maar ja telenet is dan ook pokke duur en zullen zeker hun producten niet ondermijnen van cable.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1636
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 14:40
- Locatie: N.O.Limburg
- Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
- Bedankt: 4 keer
Maar inmiddels is Codenet=Telenet!
( ga maar eens naar codenet.be )
Kan me nauwelijks voorstellen dat codenet komt met formules die sterk concurerend zijn met Telenet en de Belgische markt op z'n kop zetten.
(misschien was dit een reden om ze op te kopen .)
toevoeging 11/12: Telenet FAQ over Codenet
http://www.telenetsolutions.be/modules/ ... oryid=1829
( ga maar eens naar codenet.be )
Kan me nauwelijks voorstellen dat codenet komt met formules die sterk concurerend zijn met Telenet en de Belgische markt op z'n kop zetten.
(misschien was dit een reden om ze op te kopen .)
toevoeging 11/12: Telenet FAQ over Codenet
http://www.telenetsolutions.be/modules/ ... oryid=1829
Laatst gewijzigd door Limburg 11 dec 2004, 15:03, in totaal 1 gewijzigd.
Codenet heeft geen formules..
vergelijking met bv telefonie:
provider X biedt goedkoop telefoneren aan.
X koopt belminuten bij oa Belgacom
op dit punt is Belgacom duurder dan X
Voila
en tja die amerikanen van telenet kopen ook alles he
vergelijking met bv telefonie:
provider X biedt goedkoop telefoneren aan.
X koopt belminuten bij oa Belgacom
op dit punt is Belgacom duurder dan X
Voila
en tja die amerikanen van telenet kopen ook alles he
-
- Elite Poster
- Berichten: 3868
- Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 48 keer
Primo schreef:en tja die amerikanen van telenet kopen ook alles he
tot nader order is mijn werkgever nog steeds "nen hollander"
ditCh schreef:Primo schreef:en tja die amerikanen van telenet kopen ook alles he
tot nader order is mijn werkgever nog steeds "nen hollander"
Tis eraan te zien , als je naar de limieten kijkt , als t nen Amerikaan was dan zagen die alles in tgroot en was de limiet mss ruimer
-
- Elite Poster
- Berichten: 3868
- Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 48 keer
tja kan ik ook nix aan doen eh (ik ben dan ook zelf geen telenet klant )
ditCh schreef:Primo schreef:en tja die amerikanen van telenet kopen ook alles he
tot nader order is mijn werkgever nog steeds "nen hollander"
uwe baas is ne hollander (bestuurder)
das ook alles
ditCh schreef:tja kan ik ook nix aan doen eh (ik ben dan ook zelf geen telenet klant )
Zit een gratis Telenet abonnement dan niet bij de extra-legale voordelen?
-
- Elite Poster
- Berichten: 3868
- Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 48 keer
nops ... omdat ik eigenlijk onrechtstreeks voor telenet werk, hun helpdesk word uitbesteed aan externe bedrijven (zoals hetgene waar ik voor werk) ... dus onrechstreeks zijn ze wel mijn baas aangezien ik der qualitycontrol van krijg
-
- Deel van't meubilair
- Berichten: 29849
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
ditCh schreef:nops ... omdat ik eigenlijk onrechtstreeks voor telenet werk, hun helpdesk word uitbesteed aan externe bedrijven
Kan je ons vertellen welk... kwestie van nooit de vergissing te maken daar helpdesk services te nemen
-
- Elite Poster
- Berichten: 3868
- Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 48 keer
r2504 schreef:Kan je ons vertellen welk... kwestie van nooit de vergissing te maken daar helpdesk services te nemen
your point being ? het is altijd makkelijk commentaar te geven op helpdeskers terwijl je niet eens weet hoeveel richtlijnen dat wij hier mee krijgen omtrent support en no-support regels, de tijd waarin een call moet afgewerkt werken ... enzoverder ! Trouwens het bedrijf waar ik voor werk is in .be wel marktleider qua callcenters (doen hier ook skynet, mobistar, tele2, proximus, sherpa, ...)
www.ipglobalnet.com
-
- Deel van't meubilair
- Berichten: 29849
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
ditCh schreef:your point being ? het is altijd makkelijk commentaar te geven op helpdeskers terwijl je niet eens weet hoeveel richtlijnen dat wij hier mee krijgen omtrent support en no-support regels, de tijd waarin een call moet afgewerkt werken ... enzoverder !
Daar ben ik mee akkoord... maar de standaard replies over Spyware (zelfs nadat een user expliciet heeft aangegeven reeds een grondige scan gedaan te hebben), en dan het laten dood bloeien van het probleem (hopelijk wetende dat er waarschijnlijk iets fout is met de kabel) gaat mij in sommige gevallen wat te ver.
Dat je het goedkoop moet doen van TN tot daaraan toe... maar hopelijk staat er ook niet in dat je moet liegen tegen hun klanten.
-
- Elite Poster
- Berichten: 3868
- Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 48 keer
r2504 schreef:Daar ben ik mee akkoord... maar de standaard replies over Spyware (zelfs nadat een user expliciet heeft aangegeven reeds een grondige scan gedaan te hebben), en dan het laten dood bloeien van het probleem (hopelijk wetende dat er waarschijnlijk iets fout is met de kabel) gaat mij in sommige gevallen wat te ver.
Dat je het goedkoop moet doen van TN tot daaraan toe... maar hopelijk staat er ook niet in dat je moet liegen tegen hun klanten.
Spyware hoort ihmo al no support, pro-actief word er naar de telenet paginas verwezen voor info daaromtrent! Nu als uit de modemtest blijkt dat die modem perfect werkt kunnen wij enkel nog wa basis instellingen nakijken, dat users ne fubar pc hebben is NIET de schuld van telenet ! Of wel soms ?
-
- Deel van't meubilair
- Berichten: 29849
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
ditCh schreef:Spyware hoort ihmo al no support, pro-actief word er naar de telenet paginas verwezen voor info daaromtrent! Nu als uit de modemtest blijkt dat die modem perfect werkt kunnen wij enkel nog wa basis instellingen nakijken, dat users ne fubar pc hebben is NIET de schuld van telenet ! Of wel soms ?
Pro-actief... ? Nadat een user al duidelijk te kennen heeft gegeven een volledige scan heeft gedaan ? Ik ken helpdesks maar al te goed... pro actief de klant met een kluitje in het riet sturen... en case closed (want daar gaat het hem toch om bij jullie performance metingen he ?)
En dat de modemtest niet werkt zou ondertussen ook al duidelijk moeten zijn. Volgens mij is die modemtest tevreden als hij er 1 bit doorkrijgt... maar tegen welke snelheid, en welk signaal/ruis niveau laat hem wat mij betreft koud.
Trouwens vat dit niet persoonlijk op... je kan er waarschijnlijk ook niets aan doen. Slechte helpdesks zijn nu eenmaal een gevolg van al die SLA's, en performance metingen. Een goede helpdesk meet je aan de kwaliteit van de oplossing... al is dit zelden een criteria.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2472
- Lid geworden op: 29 jan 2004, 10:15
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 208 keer
ditCh schreef:r2504 schreef:Kan je ons vertellen welk... kwestie van nooit de vergissing te maken daar helpdesk services te nemen
your point being ? het is altijd makkelijk commentaar te geven op helpdeskers terwijl je niet eens weet hoeveel richtlijnen dat wij hier mee krijgen omtrent support en no-support regels, de tijd waarin een call moet afgewerkt werken ... enzoverder ! Trouwens het bedrijf waar ik voor werk is in .be wel marktleider qua callcenters (doen hier ook skynet, mobistar, tele2, proximus, sherpa, ...)
www.ipglobalnet.com
Ow is dat helpdesk.
Ofwel staat het niet in het boekje, ofwel hebben jullie de rechten niet tsja, helldesk is misschien van toepassing.
En ja ik weet hoe een zooitje het daar is, ik ken ex-werknemers.
-
- Elite Poster
- Berichten: 3868
- Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 48 keer
Tomsworld schreef:
Ow is dat helpdesk.
Ofwel staat het niet in het boekje, ofwel hebben jullie de rechten niet tsja, helldesk is misschien van toepassing.
En ja ik weet hoe een zooitje het daar is, ik ken ex-werknemers.
*yawn* veel blabla ... tot jezelf klanten moet verder helpen en dan niet weten wa doen. Die uitleg ofwel staat niet in het boekje is trouwens onzin ... ihmo technische kennis is niet alles (hoewel der inderdaad collegas bij zijn die DAAR zelfs tekort op komen), maar klantvriendelijk en andere zaken zijn wel belangrijk. Maar helpdeskers allemaal over dezelfde kam scheren is wel laag ... ach ik mij der nie druk om ... maar ik heb wel recht op antwoord want ik ben tot nader nog wel tevreden met mijn job en doe het nog wel graag (en ja ik heb in het verleden ook zelf gevloekt op de skynet helpdesk ... tot ik het zelf moet doen en je dan pas ziet welke beperkingen een helpdesker eigenlijk heeft, uitgeschreven van hogerhand )
r2504 schreef:En dat de modemtest niet werkt zou ondertussen ook al duidelijk moeten zijn. Volgens mij is die modemtest tevreden als hij er 1 bit doorkrijgt... maar tegen welke snelheid, en welk signaal/ruis niveau laat hem wat mij betreft koud.
ooit al een modem test gezien van telenet ? denk het ihmo niet he ? als een user al een volledige scan heeft gedaan en zijn instellingen correct staan is het ihmo een probleem van de klant (als alles correct werkt tot aan de modem, de rest is de verantwoordelijkheid van de klant) ... trouwens als je elke klant uitgebreid wilt gaan helpen (dus een lange call doen) gaan we hier 1. mensen voor te kort hebben (dus lange wachttijden voor bestaande klanten) of 2. gaat telenet (of elke andere isp) moeten investeren in meer helpdeskers (en ook in hun opleiding)
-
- Elite Poster
- Berichten: 3868
- Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 48 keer
Mr.Cide schreef:3. Daarom is UB er
of in het geval telenet ... telenet PUB
-
- Elite Poster
- Berichten: 2472
- Lid geworden op: 29 jan 2004, 10:15
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 208 keer
ditCh schreef:Tomsworld schreef:
Ow is dat helpdesk.
Ofwel staat het niet in het boekje, ofwel hebben jullie de rechten niet tsja, helldesk is misschien van toepassing.
En ja ik weet hoe een zooitje het daar is, ik ken ex-werknemers.
*yawn* veel blabla ... tot jezelf klanten moet verder helpen en dan niet weten wa doen. Die uitleg ofwel staat niet in het boekje is trouwens onzin ... ihmo technische kennis is niet alles (hoewel der inderdaad collegas bij zijn die DAAR zelfs tekort op komen), maar klantvriendelijk en andere zaken zijn wel belangrijk. Maar helpdeskers allemaal over dezelfde kam scheren is wel laag ... ach ik mij der nie druk om ... maar ik heb wel recht op antwoord want ik ben tot nader nog wel tevreden met mijn job en doe het nog wel graag (en ja ik heb in het verleden ook zelf gevloekt op de skynet helpdesk ... tot ik het zelf moet doen en je dan pas ziet welke beperkingen een helpdesker eigenlijk heeft, uitgeschreven van hogerhand )
Als ik vragen heb over een routering issue, of over de newsserver die geen feed meer heeft verwacht ik op zijn minst dat de mensen niet uit de lucht vallen.
Eigenlijk verwacht ik op zijn minst evenveel technische kennis.
Ik heb zowel contact met isps en telco's met de business helpdesks als met de residentiele helpdesks.
En een ding weet ik een complex probleem oplossen via business gaat vaak veel vlotter dan een simpel met de residentiele. Ow ja ik zal wel altijd de verkeerde vastgehad hebben.
Een paar oepsjes:
* Bel vanuit winkel naar telenet helpdesk, mijnheer de modemtest op uw nummer faalt, euhm ik bel niet vanop de klant zijn lijn.
* Bellen voor wachtwoord probleem van klant. Klant x weet zijn wachtwoord voor zijn mailbox niet meer en voor mijn telenet ook niet.
Geen probleem mijnheer het wachtwoord van de mailbox kan via mijn telenet gewijzigd worden.
* De nieuwsserver lijkt zijn headers niet meer te updaten, nieuwsserver wat doet dat ?
Eigenlijk zou ik die moeten opnemen