Must have programma voor pc's op te kuisen

Windows, Android, iOS, Linux, Chrome OS, ...
Plaats reactie
Sensei Zeon
Administrator
Administrator
Contacteer:

Daarjuist kwam ik deze link tegen: http://www.hitmanpro.nl/ het leek mij een goed programma, dus heb ik het even (gratis!) gedownload. Het laat automatisch:
* Ad-Aware SE 6.2 (versie 1.05)
* Webroot SpySweeper 3
* Spybot Search & Destroy 1.3
* SpywareBlaster 3.2
* McAfee Stinger

lopen zonder dat je ernaar hoeft te kijken, ook download het automatisch de nieuwste updates.

Ik kon het niet laten om dat even te melden, aangezien ik het veel ge gebruiken voor pc's te desinfecteren :). Het enige nadeel is dat Spy sweeper een trial is.
Your Sensei sends his greetz, SeNsEi Ze0n

Afbeelding
Blue-Sky
Erelid
Erelid

Sinds geruime tijd heb ik Webroot SpySweeper 3.2.0 in gebruik. (betalende Nederlandstalige versie)

Deze welke SeNsEi Ze0n beschreef is dus een trial.

Bij de eerste ingebruikname van de versie 3.2.0 werden er meerdere spyware gevonden en verwijdert, sindsdien komt er zelfs geen spyware meer op mijn PC terecht.
Eerst had ik de Engelstalige versie van Webroot 2.0 en kon deze later gratis up-graden naar de huidige versie.
(aan te bevelen indien je niet op de jaarlijkse bijdrage ziet)
Afbeelding
Sensei Zeon
Administrator
Administrator
Contacteer:

Blue-Sky, het speciale aan die hitman pro is dat het al die programma's na elkaar laat lopen op een pc, wat heel handig is als je zo een paar pc's moet desinfecteren, niettemin is webroot zo te zien het aanschaffen waard, maar ja, het gaat ook (met een stuk meer moeite) met spybot s&d en met adaware.
Your Sensei sends his greetz, SeNsEi Ze0n

Afbeelding
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

wij raden op onze helpdesk deze hitmanpro ook aan, aan klanten ... gewoon omwille van de gebruiksvriendelijkheid .... met 1 knop word alles eigenlijk gedaan ipv eerst installaties te moeten doorlopen van al die programma's ... enkel spijtig dat het enkel nog maar voor XP is
anoniem
Plus Member
Plus Member

hi, :-D

wij gebruiken dit al "jaren".... :wink:

en regclean natuurlijk...... 8)
Plaats reactie

Terug naar “Software en apps”