Artikel:
http://www.hln.be/hln/nl/4125/Internet/ ... orer.dhtml
Microsoft trekt de stekker uit Internet Explorer
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
- Bedankt: 717 keer
MacMini M1 - Vu+ Zero - Fritz!Box 6890LTE + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Goh, ik vond Spartan wel een leuke naam...
IE gaat trouwens niet verdwijnen... het zal nog wel een tijdje blijven bestaan.
IE gaat trouwens niet verdwijnen... het zal nog wel een tijdje blijven bestaan.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
- Bedankt: 397 keer
bye bye internet exploiter .... nu ja de nieuwe spartan browser is gewoon de zoveelste poging om u naar het MS ecosysteem te lokken en te houden, dus BING als search en MSN als frontpage
- lacer
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 109 keer
- Bedankt: 133 keer
Als Spartan niet het synoniem is van Spartaans komt het wel goed, maar geef mij maar Firefox met wat leuke Add-ons
EdpNet XL 99/35 Mbps
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2100 black
RPi 2B + 3B +3B+ Kodi
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > PVoutput
Ubuntu Mate 18.04
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2100 black
RPi 2B + 3B +3B+ Kodi
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > PVoutput
Ubuntu Mate 18.04
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 164 keer
- Bedankt: 618 keer
Mij ook. Miserie is dat die addons vaak ram zuipen. Zeker als je wat tabs open hebt. Maar dat is uiteraard de prijs: customization vs efficiency
[ Post made via mobile device ]
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
- Bedankt: 277 keer
Internet Explorer verdwijnt niet volledig, Spartan laadt de IE11-engine waar nodig voor legacy,
zoals de speciaal voor IE ontwikkelde ActiveX-componenten en Browser Helper Objectswebsites,
terwijl het de nieuwe rendering engine gebruikt voor moderne websites
zoals de speciaal voor IE ontwikkelde ActiveX-componenten en Browser Helper Objectswebsites,
terwijl het de nieuwe rendering engine gebruikt voor moderne websites
- selder
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
- Bedankt: 727 keer
Jaja, IE verdwijnen, da's zoals Intel hun Pentium brand ging laten verdwijnen zeker, die bestaan ook nog altijd.
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
- Fallschirmjaeger
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
- Bedankt: 90 keer
Cortana, Spartan, als dit zo verder gaat zal Windows 11 waarschijnlijk Halo worden. Vraag mij alleen nog af wat ze naar Covenant, Forerunner of Promethean kunnen hernoemen.
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 1055 keer
- Bedankt: 317 keer
Ik neig de laatste tijd eigenlijk meer naar internet explorer toe...
-Firefox is al jarelang een gigantische memoryhog, met meer performance en compat issues dan windows ME.
-Chrome is echt irritant aan het doen met het beperking van plugin en extension (npapi) mogelijkheden, tot in die mate dat in de dev versies al geen java support meer aanwezig is
Internet explorer daarentegen, zeker V11 is vlot, ik kom zo goed als geen compact issues tegen, en de meeste dingen "just work", zoals firefox 6 jaar geleden was, en chrome tot een dik jaar geleden.
Times change, en mensen die nu nog met termen als internet exploder enzomeer afkomen, moeten echt wel stoppen met in het verleden te leven.
Dat gezegd zijnde, gaat IE nog een tijd blijven bestaan als branding vooral naar corp platforms toe, maar gaat wel al de nieuwe engine gebruiken, en gaat parrallel bestaan met spartan (whatever the new name may become.)
Het is evolutie, we zien wel waar we eindigen.
-Firefox is al jarelang een gigantische memoryhog, met meer performance en compat issues dan windows ME.
-Chrome is echt irritant aan het doen met het beperking van plugin en extension (npapi) mogelijkheden, tot in die mate dat in de dev versies al geen java support meer aanwezig is
Internet explorer daarentegen, zeker V11 is vlot, ik kom zo goed als geen compact issues tegen, en de meeste dingen "just work", zoals firefox 6 jaar geleden was, en chrome tot een dik jaar geleden.
Times change, en mensen die nu nog met termen als internet exploder enzomeer afkomen, moeten echt wel stoppen met in het verleden te leven.
Dat gezegd zijnde, gaat IE nog een tijd blijven bestaan als branding vooral naar corp platforms toe, maar gaat wel al de nieuwe engine gebruiken, en gaat parrallel bestaan met spartan (whatever the new name may become.)
Het is evolutie, we zien wel waar we eindigen.
© De Morgen: Geachte taalnazi's, deradicaliseer een beetje.