Ik ben opzoek naar een IM die meerdere messengers behelst als ICQ, MSN Messenger, Yahoo Messenger. Ik ben al gestoten op allerlei progjes maar die werken bijna altijd niet zoals dat hoort. Weet iemand mij enige suggesties te doen daaromtrent?
Mercikes!
Spock
Werkende multi-messenger voor Mac OS 9 gezocht !
-
- Administrator
- Contacteer:
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Gaim kan je vergeten, dat zijn enkel windows en *nix-builds en OS 9 is nog niet *nix-based.
Ik vrees wel voor ondersteuning voor Mac OS 9 hoor ... je gaat er vrees ik geen vinden die nog ontwikkeld wordt én werkt (want het MSN Messenger-protocol is bvb erg gewijzigd).
Ik vrees wel voor ondersteuning voor Mac OS 9 hoor ... je gaat er vrees ik geen vinden die nog ontwikkeld wordt én werkt (want het MSN Messenger-protocol is bvb erg gewijzigd).
Hi,
dat doet me denken aan m'n oude Tandy Color Computer die onder OS9 draaide van Microware Systems Inc., Des Moines, Iowa, USA
een fastastich OS dat al dingen deed waar nu doodnormaal is
cpu 6809 2Mhz, 128 Mb geheugen, een soort usb: 128 apparaten aan te sluiten enz.
steek daar eens je licht op of by Macintosh zelf
succes
dat doet me denken aan m'n oude Tandy Color Computer die onder OS9 draaide van Microware Systems Inc., Des Moines, Iowa, USA
een fastastich OS dat al dingen deed waar nu doodnormaal is
cpu 6809 2Mhz, 128 Mb geheugen, een soort usb: 128 apparaten aan te sluiten enz.
steek daar eens je licht op of by Macintosh zelf
succes
-
- Administrator
- Contacteer:
gcn zou nogtans voor mac moeten bestaan
en meon, als er een compiler in zit is gaim te compilen maar ja
http://telenet.mac.tucows.com/communica ... fault.html hier ga je je gading vinden denk ik
ik heb Odigo een tijd gebruikt op windows niet de beste client maar hij viel (toen) wel mee
en meon, als er een compiler in zit is gaim te compilen maar ja
http://telenet.mac.tucows.com/communica ... fault.html hier ga je je gading vinden denk ik
ik heb Odigo een tijd gebruikt op windows niet de beste client maar hij viel (toen) wel mee