Sleutelkastje

Heb je problemen met het instellen van je netwerk, bedraad of draadloos, dan kan je hier altijd terecht!
Plaats reactie
ygeffens
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
Bedankt: 69 keer
Provider

Hi

't is ook security, maar dan niet wat er in dit subforum bedoeld wordt, maar toch:

Ik zoek een klein kastje waarin ik enkele (1 of 2) sleutels kan hangen. Het kastje moet een beetje zoals een kluis kunnen bevestigd worden, zodat je het niet kan meenemen.
Tot hier niks speciaals denk ik, maar ik wil het kastje kunnen vergrendelen, neen niet met een sleutel :-) maar met een codeklavier bvb iets zoals je op personeelsdoorgangen in winkels ziet (klavier met 2 kolommen, cijfers van 0 tot 9 - of iets gelijkaardigs). Code moet makkelijk aanpasbaar zijn, indien dat remote zou kunnen, nice, maar moet niet.

Enig idee?
I'm a bilingual. I'm a bilingual illiterate. I can't read in two languages.
serialchiller
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 29 keer
Bedankt: 61 keer
Provider

ja hoor: hierzo

enneuh, ik ben niet getrouwd met die webwinkel he. Zoek even op "sleutelkluis" en je zal nog alternatieven vinden.
Laatst gewijzigd door serialchiller 13 maa 2015, 10:27, in totaal 1 gewijzigd.
thomasv
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 52 keer
Provider

Wij hebben thuis zoiets hangen.

Dus dat hangt aan een muur en kan worden geopend met een 4-cijferige code.

Ik zal eens het merk gaan bekijken straks en hier doorgeven.
 iPhone 12 Pro —  iPad (9th Gen) —  Apple TV 4K (2nd Gen) —  MacBook Pro
boran_blok
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 70 keer
Provider

wel een beetje oppassen met die dingen. Als je een beetje een veilige wilt ga je toch wel moeten betalen. De goedkopere kan je meestal bypassen met een goede hamer.
TiTanium
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
Bedankt: 469 keer
Provider

serialchiller schreef:ja hoor: hierzo

enneuh, ik ben niet getrouwd met die webwinkel he. Zoek even op "sleutelkluis" en je zal nog alternatieven vinden.
Veilig zijn die dingen niet echt, ik heb er al veel van de die open gekregen zonder dat ik de code wist. Ik zou echt wel investeren in iets degelijk.

http://www.sleutelkluis.nu/welke-sleute ... iptoetsen/
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet
OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
ITnetadmin
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 164 keer
Bedankt: 618 keer
Provider

Je hebt ook sleutelkasten met cijfercode met een geuf vanboven, waar je de sleutel in kan droppen na gebruik zonder de kast te moeten openen of de code te kennen. Kan handig zijn als je bepaalde sleutels wil uitlenen zonder de code van de kast te geven, zodat ze na gebruik de sleutel terug kunnen dumpen. Hangt af van je use case natuurlijk, maar is een optie.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
petzl
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 94 keer
Contacteer:
Provider

ik heb er eentje van het merk " supra " met bijhorend rubber omhulsel , en deze valt amper op hierdoor
Afbeelding
FlashBlue
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 1055 keer
Bedankt: 317 keer
Provider

Hou er rekening mee dat veel verzekeringen zich eens in het haar gaan krabben als je een inbraak gaat aangeven en er ter sprake gaat komen dat er sleutels rondslingeren in sleutelkastjes rondom het huis enz enz...
Zeker die end-user opbouw of aanhang toestanden met klaviertjes enz enz zijn vaak totaal niet stevig ontworpen en zeker niet vandaalbestendig.

De enige modellen waarvan ik durf te zeggen dat ze "iets" waard zijn, zijn de modellen die je moet ingieten of inmetselen in de muur zelf, de "echte" brandweersleutelkluizen dus.
Plaats reactie

Terug naar “Netwerken en Security”