recent vulde ik online hun formulier in voor een zichtrekening. Mijn gsm nummer gaf ik als volgt op 0486XXXXXX (dus niet met +32)
Gisteren ontving ik hun enverlop met de bankkaart en een uitleg om de pincode op te vragen dmv een sms. Er stond ook dat ik al eerder een sms had ontvangen met de mededeling dat de kaart onderweg was. Deze sms heb ik nooit ontvangen. Nadat ik dan een sms had uiitgestuurd om de pincode te krijgen, ontving ik volgend antwoord: Your mobile number is not recognised. The PIN can only be requested via the number of our earlier messages". Ik heb geen ander gsm nummer. Zou het kunnen dat dit komt omdat ik in het aanvraagformulier geen +32 heb vermeld?
ik heb een nexus 5 android 5.0.1 en ik gebruik Hangouts. Ligt het daaraan. bij de instellingen in Hangouts staat wel als telefoonnummer bevestigd + 32 486 xx xx xx
in de instellingen van de telefoon zelf bi "over deze telefoon" -> Status ->Mijn telefoonnummer: onbekend
pincode KBC aanvraag per SMS
-
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
- Bedankt: 8 keer
De oorzaak kan ik je zo niet zeggen, maar de oplossing wel. Terug naar uw kantoor gaan. Daar zullen ze uw kaart activeren en kun je een pincode kiezen aan de KBCmatic.
Ik kreeg overigens ook geen sms van KBC toen ik een nieuwe bankpas kreeg. Not sure why.
[ Post made via mobile device ]
Ik kreeg overigens ook geen sms van KBC toen ik een nieuwe bankpas kreeg. Not sure why.
[ Post made via mobile device ]