Johan,johan.devos schreef:De Panasonic DMR-HCT230EG heeft inderdaad WiFi, video streaming en een alfanumerisch display. Ik heb hier zijn grote broertje DMR-BCT730 staan met als extra een Blu-ray player/recorder.
Met 1 CI+ kaartje kan deze 2 ge-encrypteerde kanalen tegelijkertijd opnemen. 1 Kanaal wordt tijdens de opname direct gedecodeerd, het andere kanaal wordt later gedecodeerd.
Via DLNA kan ik op gecertifieerde cliënt´s (bv. Panasonic TVs) alles bekijken zowel live als opnames maar met een DLNA cliënt op een PC kan ik enkel naar onbeveiligde kanalen kijken zoals één en canvas.
Wat ik wel jammer vind is dat Panasonic deze toestellen niet in België en Nederland ondersteunt zodat de IOS en Android applicaties in Belgie niet in de APP-stores beschikbaar zijn. Het toestel heeft nochtans een Europese conformiteitsverklaring en is goedgekeurd voor gebruik in België.
Ik heb de user guide van dit toestel eens nagelezen, en blijkbaar bestaat de mogelijkheid om achteraf de opnames op te kuisen t.t.z stukken die teveel opgenomen zijn voor en na het programma weg te knippen (en eventueel reclame eruit te knippen). Ook kan deze recorder opnames van op de harde schijf kopieren/moven naar DVD of Blu-ray. Heb je die zaken al eens uitgeprobeerd? Worden die mogelijkheden toegelaten i.c.m. met de telenet ci+ module en kaart?
Kun je de titels van opgenomen programma's aanpassen? Meestal als ik iets opneem met de USB schijf via mijn TV, dan krijgt de opname de naam van het programma dat bezig was voor het programma dat ik wilde opnemen, en de naam veranderen achteraf kan niet meer.
Kun je trouwens de user interface van dit toestel in het Nederlands instellen of moet je het met Duits of Engels doen?