Internetprovider Telenet heeft een e-mail de deur uit gedaan waarin het aankondigt adsl-diensten te willen gaan leveren via de Belgische variant van het pc-privéproject. Het was al mogelijk om als pc-privédeelnemer via de Belgische ISP een kabelaansluiting in de vorm van ExpressNet of ExpressNet Plus af te nemen, daar komen nu de abonnementen Home DSL en Home Plus DSL bij.
Lees het persbericht
Telenet breidt uit met ADSL voor PC-Privé
...een maximale downstreamsnelheid van 3 Mbps (eigen aan de DSL-technologie)
Dit doet me echt lachen, alsof Adsl gelimiteerd is tot 3Mbits/s , 8/768 is al beter !
Ze gebruiken dus gewoon een Broba II aansluiting ,ok, maar zeggen dat 3Mbits/s eigen is aan de Dsl technologie...
Dit doet me echt lachen, alsof Adsl gelimiteerd is tot 3Mbits/s , 8/768 is al beter !
Ze gebruiken dus gewoon een Broba II aansluiting ,ok, maar zeggen dat 3Mbits/s eigen is aan de Dsl technologie...
waarschijnlijk voor dat abo niet ? gelijk 3mbit ook het maximum van skynet is, klopt toch
Wie bied er dan 8mbit/768kbit aan als dat volgens jou mogelijk is?xr2i schreef:ja, natuurlijk voor dit abbo, maar hier zeggen ze echt --> (eigen aan de DSL-technologie)crapiecorn. schreef:waarschijnlijk voor dat abo niet ? gelijk 3mbit ook het maximum van skynet is, klopt toch
![]()
Volgens my is het maximale 3mbit...
-
- Pro Member
- Bedankt: 2 keer
Als ze DSL zeggen zitten ze er ferm naast hé. ADSL gaat tot 8 Mb down, 1 MB up. Dan wordt de afstand tot de centrale wel behoorlijk beperkt (een kilometer of 2 of zo). VDSL (voor zover ik weet ook een DSL technologie) gaat een pak verder (tot 52 Mb down, 13 Mb up).
Die mannen moeten toch eens leren rekenen...
Met vriendelijke groeten,
Polleke
Polleke
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
kloptPolleke schreef:Als ze DSL zeggen zitten ze er ferm naast hé. ADSL gaat tot 8 Mb down, 1 MB up. Dan wordt de afstand tot de centrale wel behoorlijk beperkt (een kilometer of 2 of zo). VDSL (voor zover ik weet ook een DSL technologie) gaat een pak verder (tot 52 Mb down, 13 Mb up).
Niet voor iedereen, lees dit maar
Telenet Home DSL en Telenet Home Plus DSL zijn niet beschikbaar voor individuele consumenten, enkel voor deelnemers aan een PC Privé project binnen een bedrijf. De producten worden aangeboden door Telenet Solutions, de business-afdeling van Telenet.
Website Telenet
Voor meer datails:
http://www.telenetsolutions.be/modules/ ... _Plus.html
Telenet Home DSL en Telenet Home Plus DSL zijn niet beschikbaar voor individuele consumenten, enkel voor deelnemers aan een PC Privé project binnen een bedrijf. De producten worden aangeboden door Telenet Solutions, de business-afdeling van Telenet.
Website Telenet
Voor meer datails:
- AnD
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
- Bedankt: 87 keer
Hier (op dit forum) stond maar de helft gepost, in de nieuwsbrief van Netwerk was dit ook te lezen.leeuwke schreef:Niet voor iedereen, lees dit maar
Website Telenet
Voor meer datails:
Ik zit bij Scarlet en zit op een KPN switch. Deze bieden standaard 4/256. Ik woon op 1,3km van de centrale en door de juiste mensen te kennen bij Scarlet is mijn snelheid verhoogt naar 7,5/512 zonder problemen. Enkel wie op een kpn switch zit kan dergelijke sync snelheden halen. Spijtig genoeg zijn er niet veel KPN switchen en zijn zowat alle poorten bezet.
De Broba DSLAMs zijn per poort beperkt tot 4/512 maar staan standaard allemaal op 3,3/384.
Dus die zever dat 3,3 max. eigen is aan ADSL is gewoon Telenet PR die de waarheid verdraait om haar eigen kabelnetwerk niet te ondermijnen door met DSL te gaan werken.
De Broba DSLAMs zijn per poort beperkt tot 4/512 maar staan standaard allemaal op 3,3/384.
Dus die zever dat 3,3 max. eigen is aan ADSL is gewoon Telenet PR die de waarheid verdraait om haar eigen kabelnetwerk niet te ondermijnen door met DSL te gaan werken.
't zal weeral dezelfde zever zijn gelijk met kabel... Ze beloven u een SuperSnelle connectie en 't geen ge krijgt is 80% van den tijd 1/10de van het geen ze belooft hebben.
Ik ben bij Telenet gegaan in 2001, als enige hier in de buurt. Toen haalde ik makkelijk snelheden tot 800kb/s (constant). Sinds een jaar of 2 is mijn normale snelheid van 600kb/s tot 50kb/s gegaan.
Enkel tussen 2u30 en 5u30 bereik ik snelheden tot 350kb/s (wanneer ge slaapt...).
'k zou me van Telenet ADSL niet teveel voorstellen...
Grtz 2 Ya all!!!
Ik ben bij Telenet gegaan in 2001, als enige hier in de buurt. Toen haalde ik makkelijk snelheden tot 800kb/s (constant). Sinds een jaar of 2 is mijn normale snelheid van 600kb/s tot 50kb/s gegaan.
Enkel tussen 2u30 en 5u30 bereik ik snelheden tot 350kb/s (wanneer ge slaapt...).
'k zou me van Telenet ADSL niet teveel voorstellen...
Grtz 2 Ya all!!!