Iedere Belg voor 20 euro per maand op het net

Hier horen vragen over google, irc, nieuwsgroepen, e-mail enz....
Plaats reactie
Spock
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Vanvelthoven heeft plannen met het internet. Hij wil dat zo veel mogelijk landgenoten zo goedkoop mogelijk op het net kunnen.

Hij wil dat er een manier wordt gevonden om een goede en goedkope computer te bouwen die voor 20 euro per maand kan aangesloten worden op het internet.

Daar moet een team van netwerkbeheerders, computerbouwers en software-ontwikkelaars voor zorgen.

Bron: Belga, VRT
hologic
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 3 keer

Onze vriend Vanvelthoven heeft misschien goede idëeen maar leeft volgens mij toch in Lala-land.

Maarja het zijn toch maar onze belastingscenten die ervoor worden gebruikt.

Hij wilt nu ook ook ID-kaarten invoeren voor beveiligde chat-sites op te zetten :roll:
Blue-Sky
Erelid
Erelid

De staatssecretaris voor informatisering van de staat, Peter Vanvelthoven heeft wel degelijk goede plannen, dat deze plannen inderdaad centen gaan kosten is duidelijk.
De vooruitgang kan men niet tegenwerken, dus GO zo kan de dienstverlening alleen maar verbeteren en...komen plaatsen vacant voor onze afgestudeerden in de Informatica.
Dit kon je al op het forum lezen 8)
Afbeelding
che
Plus Member
Plus Member
Contacteer:

ideaal aangezien ik normaal afstudeer half januari 8)
The_Borg
Elite Poster
Elite Poster

Wat een zeveraar, typisch paarse beloften. Veel geblaat weinig boemboem. Dacht hij nu echt even dit projectje uit de grond te stampen? IK zie me al naar een chatroom surfen (enkel Belgische sites vallen dan onder de beschermde of wat???) en even mijn paspoort gebruiken om toegang te krijgen. Waar zijn ze met bezig??? Btw, om eerlijk te zijn, hoeveel doorsnee tieners zitten er nog in chatrooms? Op MSN ja, dat is een ware plaag, maar chatrooms, dat lijkt me enkel nog iets voor de geeks :p.
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."
Sub Zero
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer
Contacteer:

The_Borg schreef:...maar chatrooms, dat lijkt me enkel nog iets voor de geeks :p.

Of voor de mensen die echt heel hopeloos zijn ;)
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Internet-Gebruik”