Xiaomi Mi Band - 15EUR/20USD fitness tracker
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 301 keer
- Bedankt: 267 keer
Heeft er hier iemand al ervaring met de Mi Band?
http://www.mi.com/sg/miband/#01
No nonsense tracker wel niet de meest feature rijke. Na wat reviews gelezen te hebben heb ik er mij eentje aangeschaft.
Xiaomi maakt meestal wel relatief kwalitatief spul dus ik ben eens benieuwd.
http://www.mi.com/sg/miband/#01
No nonsense tracker wel niet de meest feature rijke. Na wat reviews gelezen te hebben heb ik er mij eentje aangeschaft.
Xiaomi maakt meestal wel relatief kwalitatief spul dus ik ben eens benieuwd.
- thomasv
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 52 keer
Over de fitness band heb ik niets bij te brengen.
Maar ik ben wel erg tevreden van mijn powerbank die ik kocht, goeie kwaliteit voor weinig geld.
Maar ik ben wel erg tevreden van mijn powerbank die ik kocht, goeie kwaliteit voor weinig geld.
iPhone 12 Pro — iPad (9th Gen) — Apple TV 4K (2nd Gen) — MacBook Pro
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
- Bedankt: 260 keer
Ik heb die band al sinds beign Oktober en ben er best tevreden mee...
Mijn grootste probleem is eigenlijk dat de band kapot gegaan is na een maand. Het rubber is van minderwaardige kwaliteit... Wel komen er binnenkort leder varianten enz...
Nu steekt het gewoon in mijn kleine jeanszakje. (die ene boven je rechter voorzak), zo telt die mijn stappen (wat ik best handig vind om toch een idee te krijgen van hoeveel ik beweeg op dag A of B)... Sinds ik de MiBand heb, ga ik toch bewuster om met beweging. Het is stom, maar soms probeer ik toch mijn best te doen om die goal van 6000 stappen te halen. En 4000 stappen op drukkere dagen...
Anyways, da's niet de belangrijkste reden om een MiBand te hebben. Wel dat je Smart Unlock kan gebruiken (4.4 mits Xposed of 5.0 native). En dat is pas erg handig! Zolang het binnen range is, hoef je geen PIN code indrukken. Eens buiten range, wordt PIN gevraagd. En gezien de MiBand op je lichaam is, mag je best zeker zijn dat dit veilig is... Als je je gsm ooit kwijtraakt, zullen de vinders tenminste geen toegang hebben tot je data.
Mijn grootste probleem is eigenlijk dat de band kapot gegaan is na een maand. Het rubber is van minderwaardige kwaliteit... Wel komen er binnenkort leder varianten enz...
Nu steekt het gewoon in mijn kleine jeanszakje. (die ene boven je rechter voorzak), zo telt die mijn stappen (wat ik best handig vind om toch een idee te krijgen van hoeveel ik beweeg op dag A of B)... Sinds ik de MiBand heb, ga ik toch bewuster om met beweging. Het is stom, maar soms probeer ik toch mijn best te doen om die goal van 6000 stappen te halen. En 4000 stappen op drukkere dagen...
Anyways, da's niet de belangrijkste reden om een MiBand te hebben. Wel dat je Smart Unlock kan gebruiken (4.4 mits Xposed of 5.0 native). En dat is pas erg handig! Zolang het binnen range is, hoef je geen PIN code indrukken. Eens buiten range, wordt PIN gevraagd. En gezien de MiBand op je lichaam is, mag je best zeker zijn dat dit veilig is... Als je je gsm ooit kwijtraakt, zullen de vinders tenminste geen toegang hebben tot je data.
-
- Elite Poster
Als je op Taobao graag shopt, kun je via de tmall van Xiaomi dat toe laten komen bij je agent... (of stel dat je ook powerbanks, telefoons enz mee wilt kopen, zal dit een goedkopere optie zijn)
http://xiaomi.tmall.com/
En voor de gewone mens:
BangGood
TinyDeal
IBuyGou
XiaomiWorld
Er zijn nog talloos andere aantal winkels, maar hier toch beste ervaring mee.
Of als je een collega hebt die naar Hong Kong / China gaat. Xiaomi via Tmall levert binnen 3-4 werkdagen. Kun je gewoon op hotel laten toekomen.
PS: koop ook de Xiaomi Pistons v2. Beste in-ears in de sub-100$ categorie voor zo'n 15 USD
Vandaag heeft Banggood een flash deal: http://www.banggood.com/Original-Xiaomi ... 37201.html
http://xiaomi.tmall.com/
En voor de gewone mens:
BangGood
TinyDeal
IBuyGou
XiaomiWorld
Er zijn nog talloos andere aantal winkels, maar hier toch beste ervaring mee.
Of als je een collega hebt die naar Hong Kong / China gaat. Xiaomi via Tmall levert binnen 3-4 werkdagen. Kun je gewoon op hotel laten toekomen.
PS: koop ook de Xiaomi Pistons v2. Beste in-ears in de sub-100$ categorie voor zo'n 15 USD
Vandaag heeft Banggood een flash deal: http://www.banggood.com/Original-Xiaomi ... 37201.html
- honda4life
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
- Bedankt: 315 keer
Ziet er leuk uit maar eehm... ziet het er niet wat te vrouwelijk uit om daarmee rond de pols te lopen?
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
-
- Elite Poster
Bwa nee... Wel een beetje erg sportief... (laat ons als je niet aan het sporten bent ziet het er raar uit) Eens de lederen band uitkomt, zal het beter zijn.
Daarom dat ik eigenlijk perfect mee blij ben dat het gewoon in mijn jeans apart zit (module & band zijn apart te nemen)
Ik heb een blauwe band bijgekocht en gebruik die enkel als sleep-tracker. Wat eigenlijk ook heel sterk aan te raden is! Als sleeptracker+smart alarm werkt die eigenlijk best goed moet ik zeggen.
Daarom dat ik eigenlijk perfect mee blij ben dat het gewoon in mijn jeans apart zit (module & band zijn apart te nemen)
Ik heb een blauwe band bijgekocht en gebruik die enkel als sleep-tracker. Wat eigenlijk ook heel sterk aan te raden is! Als sleeptracker+smart alarm werkt die eigenlijk best goed moet ik zeggen.
-
- Elite Poster
Dan kun je volgens mij nog steeds de Miband gebruiken, maar niet de smart unlock functie... Dus enkel fitness/sleep tracker...
BTW: de tweaked apk heeft ook custom notifications! (maar vereist ook 4.4+ daarvoor) Echt een aanrader...
Smart Unlock werkt natuurlijk enkel op Android 5.0. Op 4.4 kun je Xposed gebruiken om dat te fixen. Root is dus nodig!
BTW: de tweaked apk heeft ook custom notifications! (maar vereist ook 4.4+ daarvoor) Echt een aanrader...
Smart Unlock werkt natuurlijk enkel op Android 5.0. Op 4.4 kun je Xposed gebruiken om dat te fixen. Root is dus nodig!
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
- Bedankt: 104 keer
Zo'n Mi Band is wel aardig mooi geprijsd. De Jawbone / Fitbit toestanden zijn me iets te duur voor wat het maar is.
Hoe lang gaat de batterij mee?
edit: op amazon.de staan ze ook.
Hoe lang gaat de batterij mee?
edit: op amazon.de staan ze ook.
- lacer
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 109 keer
- Bedankt: 133 keer
De batterij zou het 30 dagen uithouden.
Kwam daarjuist een Youtube filmke tegen en daar werd verteld dat er geen export mogelijkheid is van je gegevens.
Kwam daarjuist een Youtube filmke tegen en daar werd verteld dat er geen export mogelijkheid is van je gegevens.
EdpNet XL 99/35 Mbps
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2100 black
RPi 2B + 3B +3B+ Kodi
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > PVoutput
Ubuntu Mate 18.04
RPi 2B + 3B +3B+ Kodi
Ubuntu Mate 18.04
- Petrikske
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 524 keer
Serieus? dat zou voor mij voldoende zijn, in die smart unlock had ik zowieso geen interesse.Dima_2005 schreef:Dan kun je volgens mij nog steeds de Miband gebruiken, maar niet de smart unlock functie... Dus enkel fitness/sleep tracker...
Update: Besteld bij Banggood, bedankt voor de tip Dima
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
- Bedankt: 3 keer
Iets meer dan 1 maand in gebruik.
Batterij nog maar 1 keer moeten opladen.
Sleep tracker is niet 100%, als je wakker ligt zonder te woelen zegt ie deep sleep.
Enigste echte probleem is dat de app niet volledig vertaald is.
Doch voor 24euro incluis transport klaag ik niet.
Batterij nog maar 1 keer moeten opladen.
Sleep tracker is niet 100%, als je wakker ligt zonder te woelen zegt ie deep sleep.
Enigste echte probleem is dat de app niet volledig vertaald is.
Doch voor 24euro incluis transport klaag ik niet.
- lacer
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 109 keer
- Bedankt: 133 keer
Ik denk dat je alleen met een Adroid app kan verbinding maken.
Correct me if i'm wrong
Correct me if i'm wrong
EdpNet XL 99/35 Mbps
RPi 2B + 3B +3B+ Kodi
Ubuntu Mate 18.04
RPi 2B + 3B +3B+ Kodi
Ubuntu Mate 18.04
- iceke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 226 keer
- Bedankt: 611 keer
Heb "het" nu een paar dagen, het grootste voordeel ? dat ik m'n Huawei G750 moest upgraden naar 4.4
Smartphone kan op stil blijven staan nu, het bandje trilt als ze me bellen, ook alarm werkt goed, stappenteller & sleeptimer zijn gimmicks.
Smartphone kan op stil blijven staan nu, het bandje trilt als ze me bellen, ook alarm werkt goed, stappenteller & sleeptimer zijn gimmicks.
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
Ik heb hem ook bij Banggood besteld. Ik hoop hem deze week te kunnen uittesten.Besteld bij Banggood, bedankt voor de tip Dima
Code: Selecteer alles
Shipped Date:2015-01-29 13:56:07
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
- Bedankt: 3 keer
App is sinds gisteren ook correct vertaald blijkbaar.
band heeft ook firmware update gehad.
Batterij ging 51d mee na laadbeurt. (ja ik beweeg niet genoeg,weet het )
moto 360 besteld bij ibood gisteren.
band heeft ook firmware update gehad.
Batterij ging 51d mee na laadbeurt. (ja ik beweeg niet genoeg,weet het )
moto 360 besteld bij ibood gisteren.
- seagull
- Elite Poster
- Twitter: WimVerlinden
- Uitgedeelde bedankjes: 51 keer
- Bedankt: 91 keer
- Contacteer:
Ik heb er eentje sinds gisteren. Nog niet veel ervaring mee dus.
Besteld op honorbuy.com en geleverd op een week.
De bandjes mochten wel wat groter zijn. In het laatste gaatje past hij nog net.
Unlock feature is wel handig, ook trilfunctie bij oproepen, en alarmen.
Besteld op honorbuy.com en geleverd op een week.
De bandjes mochten wel wat groter zijn. In het laatste gaatje past hij nog net.
Unlock feature is wel handig, ook trilfunctie bij oproepen, en alarmen.
Business Fibernet 300 plus met Speedboost 1G Business- Proximus Internet Maxi fixed IP (failover)
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV
-
- Moderator
- Twitter: kriskenbe
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Tja brede polsen hebben ook niet veel te zien met lichaamsgewicht hé
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Elite Poster
En je kan 90kg wegen en 1m20 zijn of 90kg wegen en 2m20 zijn. Verschillende "breedtes" van persoon dan.
Het vetlaagje speelt natuurlijk ook een grote rol, dat wel.
Maar ook gewoon de breedte van de pols.
Ben zelf 1m93 en ook 90kg (geen aanzienlijk vetlaagje dus). Maar heb redelijk smalle polsen (grote horloges bv. zien er gigantisch uit op mijn handen - ik moet ook vaak een aanzienlijk aantal stukjes uithalen bij metalen horloges). Maar gebruik 3de gaatje tellend van het uiteinde. Dus kan me wel voorstellen dat het te klein is bij sommige mensen.
iceke heeft zo te zien NOG smallere polsen dan ik
Het vetlaagje speelt natuurlijk ook een grote rol, dat wel.
Maar ook gewoon de breedte van de pols.
Ben zelf 1m93 en ook 90kg (geen aanzienlijk vetlaagje dus). Maar heb redelijk smalle polsen (grote horloges bv. zien er gigantisch uit op mijn handen - ik moet ook vaak een aanzienlijk aantal stukjes uithalen bij metalen horloges). Maar gebruik 3de gaatje tellend van het uiteinde. Dus kan me wel voorstellen dat het te klein is bij sommige mensen.
iceke heeft zo te zien NOG smallere polsen dan ik
- seagull
- Elite Poster
- Contacteer:
Bij mij zijn da allemaal spieren, en ik draag hem dan nog linksseagull schreef:De bandjes mochten wel wat groter zijn. In het laatste gaatje past hij nog net.
Business Fibernet 300 plus met Speedboost 1G Business- Proximus Internet Maxi fixed IP (failover)
- seagull
- Elite Poster
- Contacteer:
Vandaag een lederen Mi-band armband ontvangen.
Zit veel comfortabeler. Nog afwachten hoe duurzaam het is.
Je hebt wel een klein schroevendraaiertje nodig (meegeleverd) om de Mi-band op te laden.
Maar ik moet hem maar 5 à 6 maal opladen per jaar. Er worden ook reserverschroefjes meegeleverd.
Zit veel comfortabeler. Nog afwachten hoe duurzaam het is.
Je hebt wel een klein schroevendraaiertje nodig (meegeleverd) om de Mi-band op te laden.
Maar ik moet hem maar 5 à 6 maal opladen per jaar. Er worden ook reserverschroefjes meegeleverd.
-
- Elite Poster
Heb je linkje? Zit al lang te wachten op lederen variant
Ik zie op ibuygou voor 40€, maar da's echt te veel naar mijn zin... Dat geef ik niet aan een bandje voor de MiBand en wacht ik liever tot de Huawei Watch.
Ik zie op ibuygou voor 40€, maar da's echt te veel naar mijn zin... Dat geef ik niet aan een bandje voor de MiBand en wacht ik liever tot de Huawei Watch.