Ben jij Netflix gebruiker?
- Block
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 130 keer
- Bedankt: 76 keer
Heel goeie serie. Was inderdaad gecancelled wegens te lage kijkcijfers. Fans hadden wel een 'NUTS' actie opgezet en toch nog een paar extra afleveringen uit de brand gehaald.
select replace * from userbase.be where topic ('got hostile', 'got friendly and polite');
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
- Bedankt: 60 keer
Ondertussen ook de Serie Survivors bekeken,beide seizoenen,deze serie was mij onbekend,en komt van de BBC(Ik kan niet begrijpen dat deze serie geen vervolg meer gekregen heeft).Bijna niemand kent deze serie,doch kan ik bevestigen dat ze (voor mij) tot de absolute top behoord.Wel minder wapengeweld,t.o.v. Jeriocho bijv. maar zeker de moeite waard.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 301 keer
- Bedankt: 267 keer
Zijn er nog mensen waarbij de kwaliteit van Better Call Saul S01E03 ondermaats zijn? Max stream dat ik kan krijgen is 1750kbps en dat ziet er niet uit. (tov de standaard 5800kbps die is tenminste doenbaar)
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 55 keer
Hier toch geen problemen met de kwaliteit opgemerkt gisteren bij better call saul.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 31 keer
- Bedankt: 100 keer
Hoe kan je zien in welke kwaliteit netflix streamt als je app op een smarttv gebruikt?
Heb een abbo met 2 HD streams.
Via pc zou je naar netwerk status kunnen kijken, maar op tv heb je dat niet, tenzij er een netwerk tool zou bestaan waarop dat je dat kan zien.
Via belgacom mijn verbruik heb ik ongeveer 3.8GB voor een 3-tal uur streamen.
Komt overeen met 2600kbps, is nog minder dan SD kwaliteit volgens netflix.
Zit dus nog een eind af van die 5800 kbps
In mijn profiel staan de playback settings op auto, zou ik dit dan best naar hoog instellen?
abbo bij belgacom is comfort met een 70/6 lijn profiel, zou dus meer als snel genoeg moeten zijn.
edit: even aangepast.
Heb een abbo met 2 HD streams.
Via pc zou je naar netwerk status kunnen kijken, maar op tv heb je dat niet, tenzij er een netwerk tool zou bestaan waarop dat je dat kan zien.
Via belgacom mijn verbruik heb ik ongeveer 3.8GB voor een 3-tal uur streamen.
Komt overeen met 2600kbps, is nog minder dan SD kwaliteit volgens netflix.
Zit dus nog een eind af van die 5800 kbps
In mijn profiel staan de playback settings op auto, zou ik dit dan best naar hoog instellen?
abbo bij belgacom is comfort met een 70/6 lijn profiel, zou dus meer als snel genoeg moeten zijn.
edit: even aangepast.
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Nee, helaas. Hier heb ik ook al naar gekeken om de mogelijkheid te hebben om dit off line te bekijken op de trein bvb. (zoals Spotify dat wel heeft)Teebee schreef:Is er een mogelijkheid om series/films te downloaden van netflix?
Netflix staat daar zeer weigerachtig tegenover, dus dit zal 99% zeker nooit beschikbaar komen. Ik zou je een link willen geven naar die website, maar die vind je zelf wel via Google waar dat op staat (zit nu op Corpo netwerk dat waarschijnlijk die link toch blokkeert...)
- Heronic
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 427 keer
- Bedankt: 210 keer
Broadchurch vonden we zeer goed.
Orphan black viel ook nog mee. Vrouwke was er zot van en ik vond het nog best kijkbaar.
Orphan black viel ook nog mee. Vrouwke was er zot van en ik vond het nog best kijkbaar.
“Insanity is my only means of relaxation "
My excuse? Being dunk. Whats yours?
My excuse? Being dunk. Whats yours?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
- Bedankt: 253 keer
Orphan black startte inderdaad met een biezonder sterk, fascinerend basisidee. Verdere uitwerking ervan werd snel oppervlakkig en voorspelbaar, helaas...
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 646 keer
- Bedankt: 149 keer
Fargo staat hier ook op de wachtlijst, ben benieuwd geworden na een zeer lovende recensie. Net Suits uitgekeken en nu aan het laatste seizoen van Breaking Bad bezig.
Ondertussen ook Better Call Saul aan het kijken en House of Cards 3 mag ook gaan komen
Ondertussen ook Better Call Saul aan het kijken en House of Cards 3 mag ook gaan komen
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
- Bedankt: 60 keer
Geen dank,het is hier ook wel de bedoeling elkaar een beetje op weg te helpen in het aanbod van netflix denk ik.Block schreef:Bedankt voor de survivors suggestie. Deze ben ik nu ook aan het kijken.
Dat is een eerste serie,waarvan ik van plan ben,het nog eens te bekijken.De wijze waarop je in het verhaal meegezogen word,en de story maken er echt iets van die je zelden ziet.
- Zorba
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
- Bedankt: 57 keer
Fargo hier ook 'op goed geluk' beginnen kijken, wat een heerlijke serie! Must see
Orphan Black speciaal maar wel leuk om te kijken. Kon idd wel beter uitgewerkt worden.
Nu nog Sons Of Anarchy uitkijken en dan aan Better Call Saul beginnen
Orphan Black speciaal maar wel leuk om te kijken. Kon idd wel beter uitgewerkt worden.
Nu nog Sons Of Anarchy uitkijken en dan aan Better Call Saul beginnen
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
- Bedankt: 253 keer
ben blijkbaar niet de enige fan hier van de Coen brothers! De Fargo reeks is inderdaad top... De noorse accenten doen me enigszins aan "lilyhammer" denken. Toeval?
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
- lacer
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 109 keer
- Bedankt: 133 keer
Yep, maar dat was niet via Netflix, maar via andere kanalen bijna een jaar geledenHeronic schreef:De karikaturale personages terzijde
Iemand de serie fargo al gezien?
EdpNet XL 99/35 Mbps
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2100 black
RPi 2B + 3B +3B+ Kodi
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > PVoutput
Ubuntu Mate 18.04
RPi 2B + 3B +3B+ Kodi
Ubuntu Mate 18.04
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 314 keer
- Bedankt: 143 keer
- Contacteer:
Ik vond de film toch veel geslaagder. De hoofdrolspeler vond ik in de serie niet echt leuk. Scenario van film vond ik ook beter vooral de climax op het einde.
Zelf nu momenteel aan het kijken naar de serie Peaky Blinders (Brits, maar staat (enkel) in de US bib). Ze noemen deze serie de Britse variant van Boardwalk Empire
Zelf nu momenteel aan het kijken naar de serie Peaky Blinders (Brits, maar staat (enkel) in de US bib). Ze noemen deze serie de Britse variant van Boardwalk Empire
EDPNET VDSL XS' - Fritzbox 7360v1 - Voip EDPNET in en Megavoip uit - One+ - Roku3 - PS4Pro
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 314 keer
- Bedankt: 143 keer
- Contacteer:
tja, ze zijn naar mijn mening verantwoordelijk voor de beste films van de laatste 20 jaren. Het zal moeilijk zijn om nog een betere zwarte komedie te maken dan Fargo.
En eveneens moeilijk om een betere 'normale' komedie te maken dan The big Lebowski.
Hun laatste film viel me dan toch wat tegen: als liefhebber van hun films en van muziek van Dylan en van T-Bone Burnett, mijn verwachtingen waren waarschijnlijk te hoog gespannen
En eveneens moeilijk om een betere 'normale' komedie te maken dan The big Lebowski.
Hun laatste film viel me dan toch wat tegen: als liefhebber van hun films en van muziek van Dylan en van T-Bone Burnett, mijn verwachtingen waren waarschijnlijk te hoog gespannen
EDPNET VDSL XS' - Fritzbox 7360v1 - Voip EDPNET in en Megavoip uit - One+ - Roku3 - PS4Pro
- lacer
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 109 keer
- Bedankt: 133 keer
Ik heb ook die gele ondertitels op de Samsung en daarbij lukt het niet om de lettergrootte aan te passen.
Via de Netflix account kan men dit aanpassen, maar de smart TV accepteert deze misschien niet ?
Via de Netflix account kan men dit aanpassen, maar de smart TV accepteert deze misschien niet ?
EdpNet XL 99/35 Mbps
RPi 2B + 3B +3B+ Kodi
Ubuntu Mate 18.04
RPi 2B + 3B +3B+ Kodi
Ubuntu Mate 18.04
-
- Moderator
- Twitter: kriskenbe
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Op de Panasonic hier is dat identiek hetzelfde. Op de PC en op de iPad zijn ze mooi in het wit (maar wie kijkt er nu Netflix met de vriendin op zo schermpjes als je een TV hebt staan? ) maar op de TV blijft het geel. Ik moet zeggen : het went wel (al volg ik ondertitels amper tot niet)bombas schreef:Waarom blijven mijn ondertitels geel op mijn samsung smart TV terwijl ik deze wit heb geplaatst onder mijn account?
Vind het niet zo aangenaam kijken.
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 646 keer
- Bedankt: 149 keer
Hier geen probleem op Samsung Smart TV (H6400 en H700).
Eens ze in account aangepast zijn naar wit, worden ze ook wit getoond.
Ik heb een 2e account voor mijn kinderen gemaakt en daar stonden ze ook eerst geel. Na aanpassing via de website staan ze ook in het wit.
Heb je al eens afgemeld en weer aangemeld?
Eens ze in account aangepast zijn naar wit, worden ze ook wit getoond.
Ik heb een 2e account voor mijn kinderen gemaakt en daar stonden ze ook eerst geel. Na aanpassing via de website staan ze ook in het wit.
Heb je al eens afgemeld en weer aangemeld?
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 37 keer
Met mijn Philips Bluray speler ook gele subs, volgens mij is dit omdat het een vrij oude versie van de app is (2012). Het is aan de fabrikant om de app te updaten, maar ik vrees dat we dan nog lang kunnen wachten.
Tip: indien je gebruik maakt van Unblock-Us of een andere regio unlocker, kan je die instellen op Nederland. Om één of andere reden zijn de subs daar wit, terwijl ze voor andere regio's geel zijn.
Tip: indien je gebruik maakt van Unblock-Us of een andere regio unlocker, kan je die instellen op Nederland. Om één of andere reden zijn de subs daar wit, terwijl ze voor andere regio's geel zijn.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 66 keer
Ik kijk Netflix via mijn Apple TV en ik heb die ondertitels gewoon in het wit zoals ik dat heb ingesteld.
Ik heb echter wel een ander probleem en dat is als ik een film bekijk via iTunes dat die ondertitels bovenaan het beeld staan in plaats van onderaan, dat is echt vervelend en in de instellingen vind ik niks van terug om dat veranderen.
Ik heb echter wel een ander probleem en dat is als ik een film bekijk via iTunes dat die ondertitels bovenaan het beeld staan in plaats van onderaan, dat is echt vervelend en in de instellingen vind ik niks van terug om dat veranderen.
-
- Starter Plus
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Je kan de kleur van de ondertiteling instellen bij je Netflix settings in een browser.Electribe schreef:Met mijn Philips Bluray speler ook gele subs, volgens mij is dit omdat het een vrij oude versie van de app is (2012). Het is aan de fabrikant om de app te updaten, maar ik vrees dat we dan nog lang kunnen wachten.