Hey allemaal
Ik heb een newbie vraag maar het is toch belangrijk voor mij,
ik zou mijn ADSL2fit abbonement willen opzeggen, maar ik moet dit doen via aangetekende brief...
Nu heb ik daar totaal geen ervaring mee, de stijl en opmaak dat zo'n document al dan niet vereist;..
Heeft er iemand van jullie zijn A2F ook al opgezegd op deze manier ? Zou ik dan jou opzegbrief als template mogen gebruiken aub ?
Alvast bedankt
Hulp gevraagd : opzeggingsbrief
-
- Deel van't meubilair
- Berichten: 29849
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Dit zou voldoende moeten zijn...
Geachte,
Met dit aangetekend schrijven wens ik mijn contract stop te zetten met ingang van dd-mmm-yyyy.
Met vriendelijke groeten,
x
-
- Starter Plus
- Berichten: 42
- Lid geworden op: 28 nov 2003, 13:56
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Ja, dat zal ik zeker doen hoor, maar ik wist gewoon niet of dat zo'n "aangetekende brief" zo meer iets contractachtig moest zijn met veel grote woorden en weet ge wel
maar dus gewoon per brief vermelden dat ik mijn contract wil opzeggen en voldoende gegevens (tel nummer, contract, enz) zou voldoende moeten zijn;..
Thx
En nu nen nieuwe provider zoeken Tiscali denk ik
maar dus gewoon per brief vermelden dat ik mijn contract wil opzeggen en voldoende gegevens (tel nummer, contract, enz) zou voldoende moeten zijn;..
Thx
En nu nen nieuwe provider zoeken Tiscali denk ik
-
- Deel van't meubilair
- Berichten: 29849
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
korlean schreef:En nu nen nieuwe provider zoeken Tiscali denk ik
Lol... die bestaan niet meer, zijn pas overgenomen door Scarlet
-
- Elite Poster
- Berichten: 1676
- Lid geworden op: 23 mei 2003, 23:13
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Euh, niet vergeten die brief écht aangetekend te laten versturen hé (maw. een gewone postzegel voldoet niet)
PS. ik weet dat het voor de hand ligt voor velen, maar je kan maar nooit weten.
PS. ik weet dat het voor de hand ligt voor velen, maar je kan maar nooit weten.
If you can't beat them, confuse them.
Ik dacht dat het beter was direct contact te nemen met de provider van je keuze, deze kunnen dat beter afhandelen.
Zo heb je minder kans dat je lang zonder Internet zit, zij melden je dan af bij je actuele provider, zo kan je dan ook je huidige telefoon nummer behouden. Er zijn topics genoeg op het forum welke daarover handelen.
Die nieuwe provider moet dan wel een geschreven verklaring krijgen van jou dat je dit echt wil.
Zo heb je minder kans dat je lang zonder Internet zit, zij melden je dan af bij je actuele provider, zo kan je dan ook je huidige telefoon nummer behouden. Er zijn topics genoeg op het forum welke daarover handelen.
Die nieuwe provider moet dan wel een geschreven verklaring krijgen van jou dat je dit echt wil.
-
- Administrator
- Berichten: 4143
- Lid geworden op: 15 sep 2002, 09:08
- Locatie: Belgium, Haacht
- Contacteer: