De situatie: Scarlet Trio, Belgacom Decoder V4.
Het probleem: mijn vrouw had een serieopname ingegeven (A). Deze gaf echter conflict met een min of meer gelijktijdige serieopname (B). Dit gaf dagelijks conflictboodschappen, om één serie te kiezen om te behouden.
We hebben serieopname A verwijderd (geplande opnames -> wis alle) om alleen serieopname B te houden. Zo zouden we van de dagelijkse conflictboodschappen verlost moeten zijn, toch?
Serieopname A blijft echter elke week opnieuw opduiken, als er nieuwe afleveringen van serie A in de programmagids komen. Dit zorgt voor conflictboodschappen op tv die er eigenlijk niet zouden mogen zijn: we willen alleen serie B opnemen en hebben de serieopname van A verwijderd.
Kortom: hoe kunnen we serieopname A permanent verwijderen uit de decoder?
Serieopname definitief verwijderen uit decoder
-
- Elite Poster
- Berichten: 1315
- Lid geworden op: 10 jun 2013, 21:23
- Locatie: Oostende
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 66 keer
Dat is geen oplossing, er zijn TV series die enkel op de gewone TV zenders te zien zijn en niet bij Netflix en bovendien lost het probleem van die serie opnames niet op.
De enige oplossing is geen serie opnames doen maar opname per opname want met die serie opnames zijn er altijd problemen meteen ook de reden waarom ik nooit serie opnames doe.
De enige oplossing is geen serie opnames doen maar opname per opname want met die serie opnames zijn er altijd problemen meteen ook de reden waarom ik nooit serie opnames doe.
-
- Elite Poster
- Berichten: 5891
- Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
- Locatie: 'tstad
- Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
- Bedankt: 253 keer
de keuze bij netflix is dusdanig groot dat automatisch laten opnemen overbodig wordt! Heb al maanden geen betaal-abo meer, waardoor enkel de reeks "game of thrones" als een gemis ervaren wordt...
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
-
- Elite Poster
- Berichten: 1584
- Lid geworden op: 23 nov 2008, 20:38
- Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
- Bedankt: 120 keer
vroeger kon ik dat ook niet (belgacom)
sedert de voorlaatste update kan ik wél serieopnames volledig verwijderen
ik heb wel een V5 van belgacom en weet niet of de software versies dezelfde zijn
Welke software versie heb je?
sedert de voorlaatste update kan ik wél serieopnames volledig verwijderen
ik heb wel een V5 van belgacom en weet niet of de software versies dezelfde zijn
Welke software versie heb je?
-
- Premium Member
- Berichten: 535
- Lid geworden op: 18 apr 2009, 02:27
- Uitgedeelde bedankjes: 120 keer
- Bedankt: 69 keer
Fijn voor jou maar niet iedereen heeft dezelfde smaak. Na 2 series en 5 films had ik alles wat me interesseert op Netflix gezien. En dan was ik al niet te kritisch geweest.wied schreef:de keuze bij netflix is dusdanig groot dat automatisch laten opnemen overbodig wordt! Heb al maanden geen betaal-abo meer, waardoor enkel de reeks "game of thrones" als een gemis ervaren wordt...
OT: Als een factory reset niet helpt zit er vermoedelijk iets niet juist bij Scarlet. Dat is vervelend, want mijn ervaring met de helpdesk van Scarlet is dat ze meestal heel vriendelijk zijn, maar (doen alsof ze) snel moeten afhaken omdat ze niet op de hoogte zijn van de technische kant van de zaak.
Misschien nog enkele weken volhouden de foute serieopname telkens te verwijderen, misschien komt het uit zichzelf wel in orde.
EDPnet VDSL XL (Vectoring zone 2 DLM 100/30)
NL Ziet + VTM Go + VRT Nu
Mobile Vikings prepaid 15 (focus: data)
OVH VOIP + EDPnet VOIP
NL Ziet + VTM Go + VRT Nu
Mobile Vikings prepaid 15 (focus: data)
OVH VOIP + EDPnet VOIP
-
- Member
- Berichten: 59
- Lid geworden op: 15 aug 2011, 17:27
- Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
- Bedankt: 7 keer
Probeer eens PVR > Gepland > serie A selecteren > 1 v/d afleveringen selecteren > Serie verwijderen
Edit: dat heb je blijkbaar al geprobeerd, my bad.
Vroeger had ik dit probleem ook, maar nu kan ik het zo oplossen.
Edit: dat heb je blijkbaar al geprobeerd, my bad.
Vroeger had ik dit probleem ook, maar nu kan ik het zo oplossen.