ADSL2FIT

Hebt u vragen of opmerkingen over de speedtest? Deze kan u hier plaatsen
Plaats reactie
xrx
Starter
Starter
Berichten: 10
Lid geworden op: 20 okt 2004, 11:32
Contacteer:

Hallo,

Na het zoveelste gevloek op smallband, ben ik skynet beu. Op mijn werk gebruiken ze adsl2fit, en dit met enorme tevredenheid.

Nu ben ik zelf ook aan het overwegen om thuis adsl2fit aan te schaffen. Na wat zoeken op het forum hier heb ik gezien dat er enorm veel problemen zijn ivm downstream.
Ik mailde de helpdesk hiervoor, en die antwoordden mij dat die problemen al een tijdje van de baan zijn, maw zou alles nu deftig moeten werken.

Klopt dit? Of zijn er nog steeds problemen mee?
Laatst gewijzigd door xrx op 20 okt 2004, 13:39, 1 keer totaal gewijzigd.
[ http://www.xrx.be ]
May the source be with you.
benza

geen probs meer bij mijn a2f.. trager maar geen 3k/s meer zoals ooit het geval was
bambipower
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2786
Lid geworden op: 04 sep 2004, 19:37
Locatie: Antwerpen... naast de parking
Uitgedeelde bedankjes: 526 keer
Bedankt: 248 keer

ik ben ook enorm tevreden van men a2f abbo

ik ben nog niet zo heel lang klant, dus ik denk dat ik de problemenperiode juist gemist heb (oef :p )

grz bambi
de koe zegt boe
Sand

ik ken verschillende mensen met een A2F abbo, die het nog steeds hebben, en momenteel zijn ze er tevreden van.
Mijn persoonlijke mening is dat de ergste verbindingsproblemen van de baan zijn.

ik ga niet zeggen dat het perfect is, maar zeker toch veel beter dan dat het gelijk is, en momenteel heb ik meer problemen met mensen met skynet-accounts dan die van andere providers, A2F incluis.
Gebruikersavatar
Snakehit
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 806
Lid geworden op: 05 mei 2004, 15:37
Locatie: Izegem, Belgie
Contacteer:

ik ben een A2F gebruiker en binnenkort verloopt mijn contract. De problemen zijn vermindert maar er zijn nog momenten dat het ECHT traag gaat. Maar niet meer in tegenstelling van vroeger. Ik heb zo zot ervan gekomen, dat ik 100% zeker verander van provider. Mss dat deze probleem nu voorbij zijn, maar ik moet niet meer weten. Eigen visie
A.2.F

Ik raadt je ten zeerste aan die abbonement NIET te nemen. Nu zit de overgrote meerderheid van de gebruikers net in de periode dat ze ofwel gaan hun abbo vernieuwen of opzeggen. Wat denk je dat ze nu in de Oudaan aan het doen zijn? Alles zo goed mogelijk mogelijk laten verlopen natuurlijk. Besef goed dat wanneer je je handtekening zet onder hun contract je gebonden bent voor een jaar en dat het gedaan is met de hoffelijkheid. Dan kan je kennismaken met hun arrogante manieren. Goede raad:lees de nieuwe review erop na en kijk hoeveel mensen opgezegd hebben.

Always 2 f***
Gast

Ik had tot vorige maand a2f en de snelheid bleef ontzettend traag tot het einde van mijn contract.
Sommige mensen klagen niet maar de meerderheid zit toch continu met een trage lijn.
Zeker als ze merken dat je meer dan 10 Gb gebruiken, dan zetten ze eigenlijk gewoon een cap op je lijn zodat je amper nog iets kan afhalen.
Je krijgt misschien 40 Gb maar de laatste tientallen Gb gaan toch weer (toevallig) heel langzaam.
trek er zelf je conclusies uit maar ik vind het een ontzettend slechte en criminele provider.
Misschien nog een interessanter aanbod; kijk eens naar versatel always more. 1Mbit is ruim voldoende om goed te downloaden en vrienden halen tot 200 Gb af per maand. Geen snelheidsproblemen (of toch opgelost binnen de paar werkdagen) en ze helpen je heel goed voort. Ik heb nu terug skynet, maar had eigenlijk beter versatel genomen. Maarja spijt komt altijd later bij mij :?
Tae
Premium Member
Premium Member
Berichten: 520
Lid geworden op: 21 nov 2003, 16:20
Locatie: Antwerpen

Dat is toch volkomen belachelijk om de laatste 10GB aan een absurde snelheid te geven ?

Ze verdien toch geld met de extra GB die je verbruikt dus ik zie niet in waarom ze dan willen cappen :?

Momenteel zit ik nog maar aan 25GB dus we zullen nog wel zien dan ?

Mijn snelheid is altijd goed 250kb s tot 350kb s dl en 40-50kb s upl dus geen klagen over de snelheid

Resultaten van http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Wed Oct 20 2004 om 15:33:52 UTC+0200)

Download : 275.9 KByte/sec
Upload : 48.7 KByte/sec
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Tae schreef:Ze verdien toch geld met de extra GB die je verbruikt dus ik zie niet in waarom ze dan willen cappen :?


Omdat het voor de rest ook nog een beetje werkbaar moet blijven he.

Het is duidelijk dat er nog altijd deftige problemen zijn... en dat die niet worden opgelost.
Buster
Pro Member
Pro Member
Berichten: 234
Lid geworden op: 23 jul 2004, 13:47
Locatie: Tessenderlo
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 7 keer
Contacteer:

Omdat het voor de rest ook nog een beetje werkbaar moet blijven he.


Lijkt hun dan toch nie goed te lukken.. en dieje helpdesk geeez, 15min bellen en dan weet ge uiteindelijk nog niets. Gelukkig dat het maar backup abbo is, meeste van de tijd valt er niets mee aan te vangen. :p
Mr AntiA2F

En ondertussen ben je al meer dan 15€ kwijt voor dat telefoontje. Goedkoop abbonement? Vergeet het. Ze zoeken wel via andere maniere hun inkomsten. Zie adsl2fit en dieven.
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5263
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

Snakehit schreef:ik ben een A2F gebruiker en binnenkort verloopt mijn contract. De problemen zijn vermindert maar er zijn nog momenten dat het ECHT traag gaat. Maar niet meer in tegenstelling van vroeger. Ik heb zo zot ervan gekomen, dat ik 100% zeker verander van provider. Mss dat deze probleem nu voorbij zijn, maar ik moet niet meer weten. Eigen visie


ja juist maar hangt ook van de route af ik heb momenten gehad dat ik downloade tegen 2kb/s en dat ik een proxy nam zodat de route veranderde van de zelfde locatie was het dan 100kb/s ik zou zo zeggen dat ze een slechte verbinding hebben naar sommige providers toe
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5263
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

Buster schreef:
Omdat het voor de rest ook nog een beetje werkbaar moet blijven he.


Lijkt hun dan toch nie goed te lukken.. en dieje helpdesk geeez, 15min bellen en dan weet ge uiteindelijk nog niets. Gelukkig dat het maar backup abbo is, meeste van de tijd valt er niets mee aan te vangen. :p
yep maand of zo geleden = > 30 euro gekost, ze sluiten u gewoon af voor alles .. dat ze kunnen verzinnen
BiTNoisE
Member
Member
Berichten: 51
Lid geworden op: 09 nov 2003, 22:01
Locatie: Deurne
Contacteer:

xrx schreef:Hallo,

Na het zoveelste gevloek op smallband, ben ik skynet beu. Op mijn werk gebruiken ze adsl2fit, en dit met enorme tevredenheid.

Nu ben ik zelf ook aan het overwegen om thuis adsl2fit aan te schaffen. Na wat zoeken op het forum hier heb ik gezien dat er enorm veel problemen zijn ivm downstream.
Ik mailde de helpdesk hiervoor, en die antwoordden mij dat die problemen al een tijdje van de baan zijn, maw zou alles nu deftig moeten werken.

Klopt dit? Of zijn er nog steeds problemen mee?

Hallo,

bekijk eerst tegoei het A2F Problemen Forum eerst ns.. dan zal je wel ns 2 keer nadenken...
Misschien dat ze op KMO gebied goed zijn.. maar op end-userbase...

Grtz
NTS

skynet by by en naar adsl2fit gekomen.
nog geen seconde beklaagd.
download gaat sneller
uploud stuuuuuuuuuuuken sneller
en 40 gig data
wreed content van
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

NTS schreef:skynet by by en naar adsl2fit gekomen.
nog geen seconde beklaagd.


Dat komt nog wel :lol: We zullen binnen een half jaartje nog eens spreken.
Toeriest

Is er ook toegang tot nieuwsgroepen zoals bij skynet? Of niet?
Ik denk er misschien ook aan om te veranderen maar na verschillende forums/reviews gelezen te hebben twijfel ik want skynet is precies wel stabieler qua snelheid. Want haalt adsl2fit wel degelijk die 4mbit downstream? Volgens speedtests precies niet en is het ook redelijk variabel :s.

greetz
Lukse
Premium Member
Premium Member
Berichten: 662
Lid geworden op: 28 okt 2003, 20:51

Toeriest schreef:Is er ook toegang tot nieuwsgroepen zoals bij skynet? Of niet?

text-only
Sensei Zeon
Administrator
Administrator
Berichten: 4143
Lid geworden op: 15 sep 2002, 09:08
Locatie: Belgium, Haacht
Contacteer:

bij Skynet is er meer dan tekst alleen :)

edit: ik moet leren lezen :)
Laatst gewijzigd door Sensei Zeon op 30 nov 2004, 22:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Your Sensei sends his greetz, SeNsEi Ze0n

Afbeelding
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Toeriest schreef:Is er ook toegang tot nieuwsgroepen zoals bij skynet? Of niet?
Ik denk er misschien ook aan om te veranderen maar na verschillende forums/reviews gelezen te hebben twijfel ik want skynet is precies wel stabieler qua snelheid. Want haalt adsl2fit wel degelijk die 4mbit downstream? Volgens speedtests precies niet en is het ook redelijk variabel :s.


A2F sluit je af voor de minste klacht die zij ontvangen... ik denk dus niet dat zij op één of andere manier zullen riskeren binary newsserver aan te bieden (die in 99% toch voor illegale dingen worden gebruikt).

A2F is een jo-jo... echter meer down dan up... en 4 Mbit is daar een natte droom.
Plaats reactie

Terug naar “Speedtest”