In dat geval weet ik niet wat ze hier bij mij komen doen, dan zijn we uitgepraat.
![Mad :x](./images/smilies/icon_mad.gif)
Dit bevestigd gewoon wat ik enkele weken geleden gepost heb, op pagina 32,post om 11.35h 27 jan..Telenet zal de mensen proberen inpakken met verkoopspraatjes.laroyj schreef:deze mail kreeg ik net van Telenet in mijn mailbox....
We gaan voor de beste prijs/kwaliteit. Elke dag opnieuw.
Beste Mijnheer....,
De laatste tijd was er heel wat te doen over de telecomprijzen. We hebben naar jullie geluisterd en begrijpen dat we onvoldoende hebben toegelicht waarom we bepaalde keuzes maken.
Telenet staat voor vooruitgang en technologische mogelijkheden. Niet voor beperkingen. En dit voor iedereen. We willen instaan voor het beste internet en de beste tv-beleving. En dat met een prijs/kwaliteitsverhouding waar iedereen zich goed bij voelt. Elke dag doen we inspanningen om deze voor iedereen te optimaliseren.
We zetten onze initiatieven even op een rijtje:
1.We helpen onze klanten in een persoonlijk gesprek het beste abonnement te kiezen binnen ons bestaande aanbod, waarbij in sommige gevallen een besparing mogelijk is.
2.We doen er alles aan om al onze klanten optimaal gebruik te laten maken van hun producten en diensten. Sinds september 2014 doen we gratis check-ups van Telenet-installaties bij klanten thuis. We checken het Wifi-bereik, de modem, de decoder voor digitale tv,... Om zoveel mogelijk klanten te kunnen bezoeken zijn we nu volop mensen aan het aanwerven.
3.We bieden je gratis Telenet‑apps aan waarmee je elke dag opnieuw kan besparen:
Wi-Free: surf buitenshuis gratis op internet en bespaar op je aanrekening voor mobiel.
Triiing: bel met je gsm over internet zodat je ook op mobiel bellen bespaart.
Yelo Play: kijk gratis tv op je smartphone, tablet of computer.
Wil je graag meer weten over onze initiatieven of je diensten? Aarzel niet ons te contacteren. We bespreken graag met jou hoe we ons aanbod beter op jouw specifieke noden kunnen afstemmen.
Inge Smidts
Marketingdirecteur
Voor ons en voor een journalist die een goede titel wil is 25000 veel.Slafes schreef:http://www.iklaatmenietpluimen.be/telen ... j-telenet/
Wat moet of mag je nog geloven?
Ik trek geen conclusies,ik weet het bijna zeker,dat er buiten de jaarlijks analoge vertrekkers,klanten zullen bijkomen.Net zoals bij proximus.fluppie schreef:Veel te vroeg om conclusies te trekken.
Maar de prijs gaat ook niet terug omlaag in Nederland... ze gaan wat "service verbeteren"Slafes schreef:Eigenlijk werkt het in andere landen toch beter... Ik lees net een artikel over Ziggo die in Nederland de prijs lichtjes verhoogd had en in één klap verliezen ze 56000 klanten.
http://tweakers.net/nieuws/104594/ziggo ... -06&u=1200
Hier worden we eens boos op een fora en blijven we helaas aan dezelfde monopolist op de kabel hangen.
In Nederland ook niet !Slafes schreef:Hier kan je op de kabel niet overstappen, simpel.
Dat noem ik nu eens betaalbare prijzen. Wat Telenet en Proximus hier bij ons aan de man brengen is pure diefstal.fluppie schreef:Hier een klein voorbeelde v/d nerderlandse providers.
http://www.providercheck.nl/internet-tv ... tAod0s4B2w
Eigenlijk zijn het er nog veel meer,hier bij ons over de grens is Zeelandnet (Nu Delta,geloof ik)zeer populair,maar die staan er nog niet eens bij (wrsl plaatsgebonden)
http://www.zeelandnet.nl/abonnementen/alles-in-1/