Het antwoordapparaat, de nieuwe melkkoe...

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
SvenV
Member
Member
Berichten: 70
Lid geworden op: 28 aug 2009, 11:04
Locatie: Wambeek
Bedankt: 7 keer

Goztow schreef:
"Vele klanten vinden dat het te lang duurt om doorgeschakeld te worden naar de voicemail."
Bron????
Sorry, vergeten vermelden.

Bron is Intranet site van Proximus (Customer Service gedeelte)
0486125002
Starter
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 sep 2013, 10:18

Ik ben een petitie begonnen " voicemail JA / NEEN " met de bedoeling als men een nieuwe simkaart krijg dat de voicemail NIET automatisch avtief zou staan
http://www.petities24.com/signatures/vo ... a_of_neen/
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Moh, één van de oude medewerkers van Wire-Less? :-)

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
MarkDM
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1872
Lid geworden op: 25 sep 2007, 20:14
Locatie: Berlare (O-Vl)
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 119 keer

Het verhaal die de auteur van de petitie aanhaalt klopt. Ik ken iemand die bij Wire-less was. Ik had vorig jaar voor hem zijn voicemail uitgeschakeld met een eenvoudige code, te vinden op hun website.
Wire-Less is ermee gestopt, die klant is automatisch overgezet op Base. Maar heeft ook automatisch terug zijn voicemail geactiveerd gezien. Vervelend.
Op de website van Base ook een code om alles uit te schakelen. Maar die werkt niet. Je moet eerst de klantendienst bellen om dat te activeren ! Dan kan je pas die code gebruiken. Een echte pesterij.
Voip: Edpnet/Voiptiger met Linksys SPA3102
Internet: Edpnet Vdsl XL met Fritzbox 7360
TV: Telenet CI+/Digicorder en Astra op Xtrend met Open-Pli
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13615
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Bij Proximus kan je het nu ook volledig automatisch uitschakelen via de toetsen bij het opbellen van de helpdesk. Dus zonder dat er een medewerker in tussen komt.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
leohein
Plus Member
Plus Member
Berichten: 140
Lid geworden op: 13 mei 2013, 19:33
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 11 keer

MarkDM schreef:...Op de website van Base ook een code om alles uit te schakelen. Maar die werkt niet. Je moet eerst de klantendienst bellen om dat te activeren ! Dan kan je pas die code gebruiken. Een echte pesterij.
Thanks. Was me al weken aan het afvragen waarom ik die voicemail niet uitkreeg bij BASE.
Nu eens gebeld, en ja hoor. Ze moeten dat eerst aanzetten dat je het mag uitschakelen. Daarna kan je zelf nog via #002# uitschakelen.
downset04
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 33
Lid geworden op: 15 jun 2007, 01:37

verdorie,

ben net overgestapt van 'generation connect' van proximus naar de nieuwe 'internet on mobile van' mobistar deze is goedkoper voor meer data en werkt beter op de plaatsen waar ik woon/werk

maar nu blijkt dat ik de voicemail niet kan uitzetten of zelf wijzigen

is hier ergens een oplossing voor? of moet ik opnieuw naar generation connect en men nummer weer overzetten?

de klantendienst zegt dat dit niet kan om technische redenen, dit gaat enkel bij abonnement.
de gsm codes voor het wijzigen of deactiveren van voicemail doen niks, ik kan zelf de tijd niet langer zetten.

wat een flauwekul, ik begrijp niet dat ze een klant zo moeten pesten zou dit echt zoveel geld opbrengen?
lirec
Premium Member
Premium Member
Berichten: 524
Lid geworden op: 03 aug 2010, 14:43
Uitgedeelde bedankjes: 60 keer
Bedankt: 82 keer

Bekend probleem idd dat mobi* prepaid klanten (als enige provider!) niet toelaat voicemail uit te schakelen. Het brengt mobistar zelf thans geen (direct) geld op: het is immers niet per definitie en klant van mobistar die jou belt en op je voicemail terecht komt.

Oplossing: geen klant blijven bij mobi*

offtopic: In mijn ervaring (enkele jaren terug) dan ook het meest arrogante telecom bedrijf dat er was inzake niet naleven promoties/eisen van vaak onterechte opzegvergoedingen/klantvriendelijkheid in het algemeen. Mogelijk is er al veel veranderd intussen (ze moeten wel met de nieuwe telecomwet en leegloop aan klanten, uitgezonderd de indirecte van telenet)
pauwelyn
Member
Member
Berichten: 61
Lid geworden op: 24 jun 2011, 10:44
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer

Het levert hen wel direct geld op, ze krijgen immers een terminatie vergoeding voor elke oproep. Vandaar die onzinnige regel.
nickz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1513
Lid geworden op: 09 dec 2011, 17:55
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 217 keer

downset04 schreef:is hier ergens een oplossing voor? of moet ik opnieuw naar generation connect en men nummer weer overzetten?

de klantendienst zegt dat dit niet kan om technische redenen, dit gaat enkel bij abonnement.
de gsm codes voor het wijzigen of deactiveren van voicemail doen niks, ik kan zelf de tijd niet langer zetten.
Terugkeren naar Generation Connect is helaas niet mogelijk, dit tariefplan wordt niet meer gecommercialiseerd.

Zie https://www.mobistar.be/nl/forum/hoe-ka ... tschakelen
"Indien deze code niet werkt, kan je best contact opnemen met onze klantendienst.
Deze dienst heeft de mogelijkheid om dit voor jou aan te passen :-) ."


Dit doet me vermoeden dat het wel degelijk mogelijk is om die voicemail uitgeschakeld te krijgen via de klantendienst. Het zal alleen een kwestie zijn van de juiste persoon te pakken te krijgen...
downset04
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 33
Lid geworden op: 15 jun 2007, 01:37

pffffffff, dan zit ik vast met mobistar, ik zat dolgraag bij mobile vikings vroeger, maar base heeft kwasi geen dekking op men nieuwe werkplek, proximus heeft niets intressant zonder generation connect

ik heb reeds 2x geprobeerd via de mobistar klantendienst en via twitter, maar er is geen enkele mogelijkheid omdat het technisch niet kan volgens hen,
ik geloof er niks van.

ik ga een klacht invullen bij de ombudsdienst telecom, de mobistar website vermeld nergens dat je een antwoordapparaat krijgt laat staan dat je het niet kan afzetten
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Als je reeds jouw internet hebt bij Proximus, kan je Smart+ 25 voor 20 euro per maand hebben: 300 minuten, 2 GB, onbeperkt sms. FYI.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”