bestanden binnenhalen via msn6.2
-
- Starter Plus
wanneer mijn dochter bestanden wil binnenhalen via msn krijgt eerst altijd de melding overdracht mislukt. daarna frijg ik de melding datwe die bestanden kunnen bekijken via mijn ontvangen bestanden; Maar dat staat niks in . werk met windows xp sp2.Norton antivirus 2003(via betalend abonnement). Norton personal firewall 2004. wat zou er aan kunnen schelen ?verbinding gebuurt via alcatel speedtouch connection.
hi,
zet eens die Norton's af, en als je SP2 geinstalleerd hebt, krijg je de vraag hoelang je die uit wilt laten staan, een kwartier, een uur etc.
je bent beter af met een gateway ipv een modem alleen, bijv. de USR9106, van robotics zie www.usr.com
dan krijg je een firewall, router, hub en adsl modem etc. in één apparaat...
kan je geruster slapen op 2 oren![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Very Happy :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Idea :idea:](./images/smilies/icon_idea.gif)
![Idea :idea:](./images/smilies/icon_idea.gif)
dan krijg je een firewall, router, hub en adsl modem etc. in één apparaat...
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
kan je geruster slapen op 2 oren
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
werkt die ook op een isdn lijn op moet ik overschaklen op een gewone adsln lijn?amj2001 schreef:hi,![]()
zet eens die Norton's af, en als je SP2 geinstalleerd hebt, krijg je de vraag hoelang je die uit wilt laten staan, een kwartier, een uur etc.
je bent beter af met een gateway ipv een modem alleen, bijv. de USR9106, van robotics zie www.usr.com
dan krijg je een firewall, router, hub en adsl modem etc. in één apparaat...![]()
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
amj2001 schreef:je bent beter af met een gateway ipv een modem alleen, bijv. de USR9106, van robotics zie www.usr.com
dan krijg je een firewall, router, hub en adsl modem etc. in één apparaat...![]()
En wat denk je dat je hebt als je bv. een Speedtouch 510 hebt ? Da's ook een firewall, router, hub en adsl modem in één.
Feit is wel dat ik het ook niet zo begrepen heb op al die software firewalls en andere beveiligings toestanden op de PC zelf. Een router met ingebouwde NAT (zoals een SPT510) lost hier het merendeel van op (en zo blijft je PC clean van al die software).
Trouwens ik denk dat de persoon ISDN heeft voor een wel bepaalde reden, en dus misschien moeilijk kan. De USR heeft hier trouwens geen ondersteuning voor... van de SPT510 is er wel een ISDN versie voor zover ik weet.
Gelieve on-topic te blijven... anders heeft de persoon er ook weinig aan.
bedankt voor al je reacties.r2504 schreef:amj2001 schreef:je bent beter af met een gateway ipv een modem alleen, bijv. de USR9106, van robotics zie www.usr.com
En wat denk je dat je hebt als je bv. een Speedtouch 510 hebt ? Da's ook een firewall, router, hub en adsl modem in één.
Feit is wel dat ik het ook niet zo begrepen heb op al die software firewalls en andere beveiligings toestanden op de PC zelf. Een router met ingebouwde NAT (zoals een SPT510) lost hier het merendeel van op (en zo blijft je PC clean van al die software).
Trouwens ik denk dat de persoon ISDN heeft voor een wel bepaalde reden, en dus misschien moeilijk kan. De USR heeft hier trouwens geen ondersteuning voor... van de SPT510 is er wel een ISDN versie voor zover ik weet.
Gelieve on-topic te blijven... anders heeft de persoon er ook weinig aan.