Geen recht op promo bij Fluo Home

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
A-star
Starter
Starter
Berichten: 6
Lid geworden op: 11 maa 2004, 06:17
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Ik heb een probleem met bepaalde promoties die ik niet heb gekregen bij mijn Fluo Home abonnement.
Ik ben van een Whop naar een Fluo Home gegaan en zou dan gedurende 12 maanden een korting krijgen (7,19€) + een eenmalige korting (16,53€) omdat ik via internet besteld had.
Volgens de telefoniste krijg ik dat nu niet omdat dat een upgrade is en geen nieuwe dienst.

Ik ben hiermee niet akkoord, aangezien het toch 2 verschillende producten zijn.
  • Het Internet abbonement is compleet verschillend.
  • Andere opties op de telefonie die ik vroeger niet had.
Welke stappen kan ik nu nog ondernemen?
Gebruikersavatar
Garpenlov
Premium Member
Premium Member
Berichten: 703
Lid geworden op: 24 okt 2014, 22:17
Uitgedeelde bedankjes: 61 keer
Bedankt: 50 keer

Helaas, een bekend probleempje bij telenet, de oude klanten krijgen niks.
ISP: Telenet 1000/40 (CV8560E -> Unifi UDM-B)
Mobiel: PX Mobilus M (Iphone 13)
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Ombudsman voor Telecom en JEP.
A-star
Starter
Starter
Berichten: 6
Lid geworden op: 11 maa 2004, 06:17
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Garpenlov schreef:Helaas, een bekend probleempje bij telenet, de oude klanten krijgen niks.
Stond nochtans duidelijk bij hun promotie: Voor nieuwe en bestaande klanten.
Heb zelf screenshots van gemaakt voor het geval ze dat aanpassen online.
Gebruikersavatar
Garpenlov
Premium Member
Premium Member
Berichten: 703
Lid geworden op: 24 okt 2014, 22:17
Uitgedeelde bedankjes: 61 keer
Bedankt: 50 keer

Zeker delen met de ombudsman.
ISP: Telenet 1000/40 (CV8560E -> Unifi UDM-B)
Mobiel: PX Mobilus M (Iphone 13)
Flying
Pro Member
Pro Member
Berichten: 236
Lid geworden op: 22 apr 2014, 16:31
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 19 keer

De korting was van toepassing op nieuwe en bestaande klanten op voorwaarde dat er minstens twee nieuwe producten waren. Dat stond ook zo in de voorwaarden.

Onder producten verstaan we niet eenzelfde dienst met een andere naam. De argumentatie dat het internet een andere dienst/product is klopt dus niet. Van Whop naar Fluo Home heb je geen nieuwe diensten. De basis blijft hetzelfde en daarop werd de korting berekend.

Je kunt natuurlijk altijd proberen om via de ombudsman je gelijk te halen, maar volgens mij vang je gewoon bot.
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3515
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

Als je bereid bent om effectief op te stappen, kan je het hard spelen. De "retentiedienst" van Telenet doet af en toe wel eens een gebaar.
ooh. shiny.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Flying schreef:Onder producten verstaan we niet eenzelfde dienst met een andere naam.
Je hebt inderdaad maar vier producten... internet, telefonie, TV en mobiel.
A-star
Starter
Starter
Berichten: 6
Lid geworden op: 11 maa 2004, 06:17
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

r2504 schreef:
Flying schreef:Onder producten verstaan we niet eenzelfde dienst met een andere naam.
Je hebt inderdaad maar vier producten... internet, telefonie, TV en mobiel.
Zo is het wel gemakkellijk en kan je iedereen afpoeieren.
Dan vraag ik me af, waarom ze erbij zetten dat het ook voor bestaanden klanten is.

Onder nieuwe diensten verstaan de meeste mensen dus een ander abonnement of ander type internet abonnement.
Upgrade is meer hetzelfde abonnement met dus dezelfde naam maar met een paar extra opties.

Ik heb momenteel al reactie via Twitter en Facebook gehad.
We zullen zien wat dat gaat geven.
Gebruikersavatar
Fallschirmjaeger
Premium Member
Premium Member
Berichten: 724
Lid geworden op: 07 mei 2011, 14:46
Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
Bedankt: 90 keer

A-star schreef: Zo is het wel gemakkellijk en kan je iedereen afpoeieren.
Dan vraag ik me af, waarom ze erbij zetten dat het ook voor bestaanden klanten is
Omdat je als bestaande tv of internet klant er gerust van kan genieten als je er een vaste lijn/tv/internet of gsm bijneemt.
Onder nieuwe diensten verstaan de meeste mensen dus een ander abonnement of ander type internet abonnement.
Upgrade is meer hetzelfde abonnement met dus dezelfde naam maar met een paar extra opties.
Internet is internet, dus het maakt niet hoe het noemt. Al de rest zijn opties (snelheid, volume, slg,...) op een internet abonnement die je kan nemen. Opties tellen nooit voor promoties.
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Base, Chello, UPC)”