![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Liefst voor de zaterdag.
Een zotte "tweedehands" prijs betaal ik er niet voor, dan blijf ik wel thuis.
Op zich vind ik dat nog het schandaligst... al de extra kosten.Tim.Bracquez schreef:Owja en dan nog de payment costs van een 10 tal euro
Bij Rock Werchter is dat van het jaar niet meer en dat is maar een goeie zaak ook. Nu is het ten minste transparant, de prijs vermeld is de te betalen prijs, simpeler kan niet.r2504 schreef:Op zich vind ik dat nog het schandaligst... al de extra kosten.
Ik heb toch heimwee naar enkele jaren geleden ... ik ging toen enkel de zondag.. en op laatste moment nog ticketje aan de dag kassa voor 60 euro ...Heronic schreef:Vorig jaar wast zo'n 106€ per kaart alle kosten incl.
En dat zijn dan de jongeren die van hun snot maken omdat het inschrijvingsgeld omhoog gaat .... kom kom kom zeg efkes serieus hé ..... als de jongeren deze prijzen kunnen ophoesten, mag het inschrijvingsgeld van mijn part verdubbelen of zelfs maal vijf gebracht worden.Kitt schreef:is echt niet meer leuk ..
Werkt dat eigenlijk en hoe doe je datTim.Bracquez schreef:nee, de auto refresh van de JS code wel op 1 sec gezet
Ben ook benieuwd naar die JS code.. Kan je dit eens uitleggen Tim ?shevchenko schreef:Werkt dat eigenlijk en hoe doe je datTim.Bracquez schreef:nee, de auto refresh van de JS code wel op 1 sec gezet![]()
Dacht dat er vorig jaar ook iets was met die response time maar dat dit veranderd zou worden.
Ach ja niet geschoten is altijd mis dus zaternog nog eens proberen zeker
Veel donkere koten zijn er niet meer, ze sluiten ze allemaal. CDA ja das nog eens de moeite. larocca ook nog altijd.Dafke schreef: Raar om te zien, als ge vroeger in een donker kot stak, met soms enkel een strobomaar waar 100x meer genoten werd van de muziek.