een heuglijke dag...3.3Mbps upgrade voltooid

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
All Your Base
Plus Member
Plus Member

... de 3 mbps migratie zou vandaag afgerond moeten zijn, en het ganse adsl netwerk lag dezemiddag plat :)
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

en op deze heugelijke dag maakt BGC bekend dat ze het voorbije jaar een recordwinst van 911 miljoen euro geboekt hebben.

@ 28/02/03, HLN schreef:Brussel, Belgacom heeft het voorbije jaar een nettowinst van 911 miljoen euro geboekt. Dat is een absoluut record voor het bedrijf.
De forse stijging is toe te schrijven aan de verkoop van enkele verlieslatende dochterbedrijven maar ook aan de toegenomen inkomsten uit het smsverkeer en adsl-aansluitingen. Vorig jaar werd de helft meer smsjes verstuurd en kozen 517000 mensen voor een snelle internetaansluiting, een verdubbeling tegenover 2001
I love it when a plan comes together!
All Your Base
Plus Member
Plus Member

oh, da wist ik al een tijdje :) da's goed voor onze winstdeelname :)
Weetgraag
Erelid
Erelid
Contacteer:

Zouden wij als klant geen stukje van de taart krijgen???? :twisted:

Greetz
Weetgraag :wink:
Sub Zero
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer
Contacteer:

Ik kan Weetgraag zijn stelling volgen. Zoiets als vb een maand gratis abo of zoiets. Of een paar volumepacks of zo. Het is maar een voorstel he. :D Maar ik denki niet direct dat ze dat van plan zijn.

Cheers

PS : Ik kan nu maar terug inloggen. Een chance, ik had een filmpje om naar te kijken.
Sub Zero
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer
Contacteer:

Ik heb nog iets ontdekt. De selfcare van Skynet ligt ook plat. :lol: Ze zijn er precies in vandaag. Wat volgt er nog? Wie zal het zeggen...

Cheers
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Misschien kunnen ze dat geld gebruiken om te investeren in dingen zodat ze echt een duidelijk verschil maken met Telenet. :lol: Momenteel moeten ze het eigenlijk van een aantal kleine dingen hebben, misschien 1 duidelijk onderscheid maken, ik zeg maar iets, iedereen upload van 256kbit, van 10-20 gb gaan, opmerkelijke prijsverlaging, weet ik veel, ik vermoed dat jullie nog originelere voorstellen kunnen bedenken (ik zei maar een paar dingen die ik graag zag gebeuren 8) )
NuKeM
Content Editor
Content Editor
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 156 keer
Contacteer:

Mooi :) freaking fast 3.3Mbit/s for everybody now*

*behalve enkele spijtige zieltje die te ver van de centrale zaten enzo

The Oddity schreef:en op deze heugelijke dag maakt BGC bekend dat ze het voorbije jaar een recordwinst van 911 miljoen euro geboekt hebben.

@ 28/02/03, HLN schreef:Brussel, Belgacom heeft het voorbije jaar een nettowinst van 911 miljoen euro geboekt. Dat is een absoluut record voor het bedrijf.
De forse stijging is toe te schrijven aan de verkoop van enkele verlieslatende dochterbedrijven maar ook aan de toegenomen inkomsten uit het smsverkeer en adsl-aansluitingen. Vorig jaar werd de helft meer smsjes verstuurd en kozen 517000 mensen voor een snelle internetaansluiting, een verdubbeling tegenover 2001

Ja, het is een redelijk goed resultaat, maar vergeet niet dat de staat ook af en toe eens graag de BC koe komt melken ;)
En ik denk echt niet dat ze dat geld gaan gebruiken om de klanten cadeautjes te geven (toch zeker niet veel ervan)!
NuKeM
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Denk ook niet dat ze het gaan gebruiken om kdotjes uit te delen, ze hebben dit jaar voor hun 10j bestaan al schoon kdo uitgedeeld aan hun personeel ;-)

Mja, wat die investeringen betreft denk ik dat dat wel snor zit zenne, ze zijn aan het testen met VDSL, dus het beginnen leggen van optic fiber zal ook wel niet zo lang meer uit zijn -- vermoedelijk -- (laat ons hopen :D)

Zo'n hogere upload zou wel een mokerslag zijn voor telenet :P
Mja ge weet nooit wat ze van plan zijn eh... een jaar geleden was er niemand die drufde hopen dat ze enkele maanden later met 3.3Mbit/s downstream gingen beginnen. Iedereen was er wel van aan het dromen ;-)

Wie weet wat voert BGC nu al in hun schild voor binnen enkele maanden :P
Blue-Sky
Erelid
Erelid

Hallo,
Deze morgen heb ik vernomen via ons forum over de "Blue" helpdesk".
Heb deze dan direct getest en jawel het probleem waarmee ik reeds lange tijd aan 't sukkelen was is plotseling verdwenen.
Ik had telkens moeilijkheden om via " mijn abonnement " de maandelijkse volumetransfer en verbindingstijden na te zien.
Vanaf nu alles OK en dus voor mij ook een heuglijke dag. :-D
Laatst gewijzigd door Blue-Sky 30 mei 2003, 22:05, in totaal 1 gewijzigd.
Afbeelding
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Mistrall,

om je transfervolume te checken kan je gebruik maken van de skynettool, die door Nukem ontwikkeld werd.

Meer info is te vinden op onze homepage.
Er wordt wel aan een update gewerkt: doordat de portal gewijzigd is, moet het programma ook een beetje bijgeschaafd worden. Dus vanals de download weer actief is, moet je het maar eens testen ;-)
Blue-Sky
Erelid
Erelid

OK zal het in 't oog houden en zal het dan zeker eens testen!
groeten, 8-)
Afbeelding
Blue-Sky
Erelid
Erelid

Bleu-Sky schreef:OK zal het in 't oog houden en zal het dan zeker eens testen!
groeten, 8-)

Is getest, heb NuKeM (de contructeur) al bedankt voor het prima prog.
Hoed af (chapeau) :-D
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”