B-Box3 Technicolor problemen

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
Kenniey
Premium Member
Premium Member
Berichten: 494
Lid geworden op: 15 apr 2011, 22:57
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 59 keer
Provider

Sinds enige tijd heb ik enkele problemen met mijn Technicolor B-box3.

Veranderen van namen van apparaten lukt niet meer. Behalve als ik de router herstart, dan is het enkele minuten mogelijk en daarna weer niet meer.
Ook toevoegen van portforwards willen soms niet lukken. Het veranderen van de taal naar engels wil soms helpen maar ook niet altijd.

Zou Proximus een ruil naar een Sagem toestaan?
Of heeft die meer/andere problemen.
Aan de positieve kant weet ik dat uitlezen van lijnwaardes mogelijk is met een Sagem, maar zijn er nog andere voordelen t.o.v. een Technicolor?

(Ik heb een nieuw topic geopend omdat ik het bbox3-ervaringen topic nogal onoverzichtelijk vind.
Als de mods het hier mee oneens zijn mogen ze dit topic ook als post in dat topic zetten.)


[Afbeelding Post made via mobile device ]
jackho
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4330
Lid geworden op: 05 jun 2011, 21:00
Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
Bedankt: 279 keer

Werd hier door andere personen ook al gemeld dat veranderen van namen van apparaten alsook toevoegen van portforwards niet meer lukt.
Proximus heeft al technicolor modems omgeruild voor Sagems bij sommige mensen, al luidt de regel alleen bij defect, maar dit kan som breed bekeken worden!
Het uitlezen van lijnwaardes met een Sagem werkte met de laatste software update ook niet meer, maar er is hoop aangezien een forumlid er in geslaagd is om met een zelf ontworpen "bbox3 sagem Tool", bij zijn Sagem modem, deze waardes terug uit te lezen, hij is dit tool verder aan het uitbouwen, en hopelijk valt dit dan ook weer niet in het water bij een volgende software update op de bbox3 van Sagem, maar dat zien we dan wel als het zo ver is.
jackho
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4330
Lid geworden op: 05 jun 2011, 21:00
Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
Bedankt: 279 keer

Sorry, nu zie ik het pas dat jij dezelfde persoon was van deze post hier : Re: Bbox3 Sagem Tool
dus weet je al hoe ver het staat met het "bbox3 sagem tool".

' is gelijk altijd, je moet eerst de kleine lettertjes lezen :-D
Kenniey
Premium Member
Premium Member
Berichten: 494
Lid geworden op: 15 apr 2011, 22:57
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 59 keer
Provider

Ben inderdaad dezelfde ;)

Ik ga maandag dan eens op goed geluk naar de shop in Hasselt. Als ik daar de juiste persoon kan vastkrijgen zou een ruil moeten lukken.
Dan nog hopen dat ze Sagem's in stock hebben.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
jackho
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4330
Lid geworden op: 05 jun 2011, 21:00
Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
Bedankt: 279 keer

Mensen die problemen hadden i.v.m. NAT type met hun PS4 en bbox3 van Technicolor, hebben die mogen omruilen met een sagem om die reden en dan werkte hun PS4 zonder probleem.
genksta
Member
Member
Berichten: 74
Lid geworden op: 16 mei 2006, 20:38
Bedankt: 6 keer

Kenniey schreef:Ben inderdaad dezelfde ;)

Ik ga maandag dan eens op goed geluk naar de shop in Hasselt. Als ik daar de juiste persoon kan vastkrijgen zou een ruil moeten lukken.
Dan nog hopen dat ze Sagem's in stock hebben.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
De shop in Hasselt is tijdelijk gesloten wegens verbouwingswerken. Tis maar dat je het weet. :wink:
Kenniey
Premium Member
Premium Member
Berichten: 494
Lid geworden op: 15 apr 2011, 22:57
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 59 keer
Provider

Serieus? Dan zal het Genk worden, want de Proximus-partners (Essec) zullen niet kunnen helpen vermoed ik?

[Afbeelding Post made via mobile device ]
jackho
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4330
Lid geworden op: 05 jun 2011, 21:00
Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
Bedankt: 279 keer

Proximus Center Hasselt
Demerstraat 65, 3500 Hasselt
Shop gesloten wegens renovaties van 14/01/2015 tot 12/02/2015
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Proximus Center Genk
Sint-Martinusplein 25, 3600 Genk
Openingsuren:
•Maandag : 09:00-17:30
•Dinsdag : 10:00-17:30
•Woensdag - Vrijdag: 09:00-17:30
•Zaterdag: 09:30-17:00
Diensten:
•Configuratie van GSM’s en tablets
•Demo toestellen
•Herlaadkiosk voor Pay&Go
•Bizz Expert
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”