ZIjn er onder jullie die ervaringen hebben met Sonetel en/of DIDLogic als DID-provider?
En met VoIPTraffic als uitgaande sip?
We willen graag op kantoor overschakelen naar VoIP en beide bieden ze mooie internationale nummers aan.
Bij DIDLogic is het doorsturen naar een SIP account inkomend gratis, wat zeer fijn is.. maar ik vraag me af of de mensen die daar hun nummers verkopen die ook zomaar kunnen intrekken als ze er geen zin meer in hebben. Er zijn wel "trusted did-traders", maar ik blijf toch met die vraag zitten.
Heb daar voorlopig echter wel een 03 nummer met 60 kanalen... ook niet slecht denk ik dan?
Sonetel heeft prachtige Goldnummers, maar rekent 0.01 cent aan per minuut inkomend. Beetje veel denk ik dan... zeker om naar een SIP te forwarden.
Iemand ervaring met het porteren van een Sonetel nummer naar een Belgische VoIP provider? En zo ja, welke?
Ik lees veel mixed ervaringen bij Weepee, aanraders?
En dan uitgaand: VoIPtraffic heeft zeer scherpe tarieven, en zit in Brussel.
Iemand ervaringen met deze "zakelijke" provider? (minimum 100 euro pay-in)?
Alvast bedankt voor jullie antwoorden!
Sonetel, DIDLogic en VoIPTraffic
-
- Moderator
- Twitter: kriskenbe
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
voiptraffic ken ik helemaal niet...
weepee : ik heb er diverse nummers en best tevreden van. Alleen hoor ik nu regelmatig dat hun diensten er uit liggen en ze amper of niet bereikbaar zijn.
Wat Belgische nummers betreft kan ik je misschien helpen (stuur me even een PM).
weepee : ik heb er diverse nummers en best tevreden van. Alleen hoor ik nu regelmatig dat hun diensten er uit liggen en ze amper of niet bereikbaar zijn.
Wat Belgische nummers betreft kan ik je misschien helpen (stuur me even een PM).
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti