wachtwoord????????

Windows, Android, iOS, Linux, Chrome OS, ...
Plaats reactie
andrevranken
Starter Plus
Starter Plus

wanner ikmijn pc opstart kom ik op het welkomstscherm. wanneer ik klik op de account wordt ik direct weer afgemeld. tweemaal na elkaar ctrl alt Delete en hij vraagt dan het wachtwoord. ik heb nog nooit een wachtwoord moeten ingeven. ik werk met xp home edition sp1. Wat is er eigenlijk gaande?
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Virusbeestje?

Als je 2x op CTRL+ALT+DEL drukt in het friendly logon screen krijg je het traditionele logonscreen waar je dan als user Administrator kan inloggen. Tijdens de install heb je daarnormaal gezien een wachtwoord voor opgegeven, of open gelaten. Probeer eens met gebruiker "Administrator" en geen wachtwoord? In elk geval is je normale account een beetje om zeep zo te merken. Scan eens op beestjes, spyware, ... de normale troep die op je pc kan terecht komen.
che
Plus Member
Plus Member
Contacteer:

ge kunt in u advanced opstart menu ook ergens kiezen om het passwoord te wissen
andrevranken
Starter Plus
Starter Plus

heb dat al geprobeerd. het probleem is dat ik niet verder geraak zo niet kan scannen op allerhande. toch bedankt voor de reactie
andrevranken
Starter Plus
Starter Plus

che schreef:ge kunt in u advanced opstart menu ook ergens kiezen om het passwoord te wissen
graag zou ik eens willen wetenhoe je dat doet.heb daar nog niet veel kaas van gegeten
Plaats reactie

Terug naar “Software en apps”