Ik adviseerde hem om over te stappen naar Belgacom. (zie ook http://userbase.be/forum/viewtopic.php?f=43&t=43403)
Hij heeft zijn aanvraag op 12/12/2014 ingediend. Er ging ten vroegste op 30/12 iemand in de straat iets doen, zodat internet kon werken. Geen idee wat er moest gebeuren.
Van in het begin was er onduidelijkheid over het adres. Iemand met dezelfde naam, wonende op een totaal ander adres (postcode 2520), werd meteen gelinkt aan zijn profiel (postcode 2100).
Van in het begin heeft hij gezegd dat hij met die persoon niets te maken heeft.
2/1/2015 controleert hij of de modem werkt, wat niet het geval is.
Hij belt met Belgacom en ze zeggen dat het adres wel degelijk geactiveerd is, na navraag het foute adres van die andere persoon.
Er wordt een nieuwe afspraak gemaakt, voor 8/1.
Na navraag is opnieuw het verkeerde adres geactiveerd, maar het zijne nog altijd niet.
Vandaag belt hij opnieuw: eerstvolgende afspraak: 19/1.
Er moet dus gewoon "iets in de kast op straat" gebeuren en daar zit hij dus al 4 weken op te wachten en het zullen er blijkbaar al minstens 6 worden.
Dat is toch niet normaal!
Ze moeten zelfs geen rekening houden met wanneer hij thuis is enzo, want het is op straat.
Kan Belgacom de toevloed (?) van nieuwe (Telenet)klanten niet aan?
Waarom wordt zijn aanvraag gekoppeld aan een ander adres dan hij opgeeft?
En dan vrees ik voor de moment dat de factuur gaat komen: activatie op een verkeerd adres, maar wel activatie. Ik zie het dus al gebeuren dat hij een factuur krijgt nog voor er iets werkend is.