Erg tevreden van! Wel weer op "officiële" cups overgeschakeld, al zijn ze dan wat duurder. De alternatieven die ik probeerde kwamen toch niet in de buurt van het echte spul.
Tsjah, hard werken hé, dan verdient ge veel geld...MClaeys schreef:Ik wil ook zo een ezeltje dat geld schijt![]()
Toch wel jammer dat ze voor het topmodel geen optie met 32GB ram voorzien. Imho toch wel een must als je met virtualisatie begint.selder schreef:Macbook pro 15" macbook 11,3 (i7 quadcore 2,5Ghz, 16GB RAM, 512GB SSD)
Tsjah, hard werken hé, dan verdient ge veel geld...MClaeys schreef:Ik wil ook zo een ezeltje dat geld schijt![]()
Twas maar een onnozel mopke ze, ik weet niet hoe hard jij er voor werkt, net zomin als jij dat van mij weetselder schreef:Tsjah, hard werken hé, dan verdient ge veel geld...MClaeys schreef:Ik wil ook zo een ezeltje dat geld schijt![]()
Met ondertitels en dergelijke ? Is er dan transcoding ?solid-killer schreef:En casten via DS video vanop mijn DS415play
Wow ziet er bijna even groot uit als een Mondeo (break).Sparky schreef:Maandag 08/12 had de garage gebeld dat de wagen was toegekomen.Sparky schreef:Van de week een Focus clipper besteld (model 2015).
Wit, 1.6tdci 115pk, Titanium pack met wat extra opties.
Levering is eerste helft van februari 2015.
Maandag 15/12 gaan afhalen. Vroeger dan verwacht.![]()
Hier een kleine foto: (Zijn wintenwielen, daarmee de wieldeksels)
Als ik de basisprijs van titanium zonder opties zie van beide, een kleine 5000 tot 6000 euro.Loeri schreef:Wow ziet er bijna even groot uit als een Mondeo (break).Sparky schreef:Maandag 08/12 had de garage gebeld dat de wagen was toegekomen.Sparky schreef:Van de week een Focus clipper besteld (model 2015).
Wit, 1.6tdci 115pk, Titanium pack met wat extra opties.
Levering is eerste helft van februari 2015.
Maandag 15/12 gaan afhalen. Vroeger dan verwacht.![]()
Hier een kleine foto: (Zijn wintenwielen, daarmee de wieldeksels)
Is er een groot prijs verschil met de nieuwe Mondeo?
Misschien een tip, deze staat nu op 331 euro op dezelfde website.cloink schreef:Een derde TV gekocht, voor op de slaapkamer (en ook een bijhorende Chromecast, uiteraard). M'n eerste Ultra HD al zal ik er op 40" wel niet veel van merken. Maar goed, voor 400€ kunt ge niet sukkelen!
Linkje ? Ik zie die aan 399€ ?bartlimb schreef:Misschien een tip, deze staat nu op 331 euro op dezelfde website.cloink schreef:Een derde TV gekocht, voor op de slaapkamer (en ook een bijhorende Chromecast, uiteraard). M'n eerste Ultra HD al zal ik er op 40" wel niet veel van merken. Maar goed, voor 400€ kunt ge niet sukkelen!
Ben ik het mee eens,-rocK! schreef:Ik probeer wel beetje mijn aankopen te beperken in het buitenland aangezien we beter ons Belgische economie wat steunen
Verdorie, de prijs is inderdaad terug naar 399€ gesprongen! Nu, dat is nog een koopje, kost elders 499€, maar toch...VOiD schreef:Linkje ? Ik zie die aan 399€ ?