Iemand al geprobeerd om de Ubiquiti UVC-Dome te gebruiken in combinatie met Synology Video Surveillance? Indien ja wat zijn de ervaringen?
Volgens Synology is hij compatibel maar mijn vraag is of bewegingsdetector lukt en zo?
https://www.synology.com/nl-nl/compatib ... &alarm=all
Ubiquiti UVC-Dome Video Camera met Synology?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 92 keer
- Bedankt: 62 keer
Internet: edpnet internet vdsl
Telefonie: Weepee + FreeVoipDeal - Fritzbox 7360 V1 06.31
Modem/Router:Fritzbox 7360 V1 06.31
Mobiel: Base PRO Connect, onbeperkt bellen + sms + 5GB data 4G
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 52 keer
- Bedankt: 116 keer
Met die camera heb ik geen ervaring, ik heb/had een eenvoudige d-link cam via wifi aangesloten en ik kon dacht ik kiezen of de bewegingsdetectie door de camera of door synology surveillance station gedaan moest worden. Mijn had ik ingesteld op detectie door surveillance station.
Het was een binnenhuis cam en deze stond nogal regelijk laag opgesteld, achter glas, naar buiten gericht.
Ik had redelijk wat 'valse' bewegings opnames, maar ik denk dat dit kwam door de lage opstelling waardoor er veel lucht in beeld was.
En vermits hier in Belgie nogal wat wolken overvliegen had ik redelijk veel opnames per dag.
Het was een binnenhuis cam en deze stond nogal regelijk laag opgesteld, achter glas, naar buiten gericht.
Ik had redelijk wat 'valse' bewegings opnames, maar ik denk dat dit kwam door de lage opstelling waardoor er veel lucht in beeld was.
En vermits hier in Belgie nogal wat wolken overvliegen had ik redelijk veel opnames per dag.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 92 keer
- Bedankt: 62 keer
Bedankt voor je reactie.
Ja, ik denk niet dat ze alle modellen testen maar wil niet betekenen dat die functies niet beschikbaar zijn?
Ja, ik denk niet dat ze alle modellen testen maar wil niet betekenen dat die functies niet beschikbaar zijn?
Internet: edpnet internet vdsl
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
- Bedankt: 118 keer
Misschien kan je dat beter op het Synology forum vragen. Zou mij verbazen moest niemand dit daar ooit niet geprobeerd hebben.
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 434 keer
- Bedankt: 1972 keer
Zo heb ik ook een goedkoop D-Linkje staan... motion detection is wel door BlueIris en enkel bij plotse wisseling zon-schaduw heb ik eens een false-positive (dat zijn er misschien 5 op een jaar tijd). Alles is dus afhankelijk van de kwaliteit van je motion detection... doe ik dat via de D-Link zelf is het gewoon een ramp.sky schreef:Het was een binnenhuis cam en deze stond nogal regelijk laag opgesteld, achter glas, naar buiten gericht.