Ik starte vandaag men pc op en toen ik kwam zien was er een zwart scherm en onderaan stond er
"schijleesfout - druk alt+ctrl+del om opnieuw op te starten"
Ik had dus nog eens opgestart en nu starte hij wel op maar ik vind dit toch zeer raar...
Is er soms iets met men harde schijf ofzo dat die vervangen moet worde?
Heb deze nu ongev. een 16 maanden...
Schijfleesfout
doe es schijfcontrole
ga naar "deze computer">> rmb op een hdd>>kies eigenschappen>>klik op de tab extra>> klikken op nu controleren*.
em gaat mekkeren da et em gaat doen na de volgende reboot
nota:
ik zou niet weten waarom ze schrijven "nu controleren" als je eerst moet rebooten
ga naar "deze computer">> rmb op een hdd>>kies eigenschappen>>klik op de tab extra>> klikken op nu controleren*.
em gaat mekkeren da et em gaat doen na de volgende reboot
nota:
ik zou niet weten waarom ze schrijven "nu controleren" als je eerst moet rebooten
de pispaal <<
-
- Administrator
- Contacteer:
Davy, ik zou zo snel mogelijk backups nemen, want ik vrees inderdaad voor de harde schijf.
Doe ook zeker en vast eens het ard disk check tooltje van de hard disk fabrikant voor meer gegevens (alles doen _NA_ backup, ook die schijfcontrole want elke extra belasting van je disk kan teveel zijn)
Doe ook zeker en vast eens het ard disk check tooltje van de hard disk fabrikant voor meer gegevens (alles doen _NA_ backup, ook die schijfcontrole want elke extra belasting van je disk kan teveel zijn)