Fonera kortings Code

Hier horen vragen over google, irc, nieuwsgroepen, e-mail enz....
bambipower
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 526 keer
Bedankt: 248 keer

ge kunt proberen centjes verdienen met fon
en met de verdiende centjes, die centjes te gebruiken, als je fon nodig hebt en geen fon uitzend
Bijlagen
centjesfon.jpg
de koe zegt boe
Fluppeke
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 18 keer

iemand nog een kortingscode?
VoIP: OVH (vaste nummers geporteerd), Scarlet , betamaxen.
Provider: Scarlet Trio (50/4 mbps down/up cap, sync 100/20).
Modem/Router: Fritz!Box 7360
GSM: tempo giga , dommel freedom
TV: 2X V4 decoder
dirkr07
Plus Member
Plus Member
Twitter: DirkRonsmans
Uitgedeelde bedankjes: 24 keer
Bedankt: 5 keer

bambipower schreef:
Wat mij ook niet duidelijk is is hoelang je mag inloggen op andere fon hotspots nadat je eigen fon unit offline gaat. Als ik op vakantie ga trek ik nl mijn toestellen uit, voor de veiligheid. Als mijn eigen toegang wegvalt op het exacte moment dat ik mijn toestel afzet, heeft fon dus geen enkele zin. Dit is een issue voor zowel de prive als de business versie.
Ongeveer een uur dacht ik, maar het is kort. Op reis gaan, en uw fonera uittrekken, is geen oplossing.
Weet niet of dit veranderd is met nieuwe accounts maar klopt volgens mij toch niet 100%.
Zelf heb ik thuis een fonera online staan waarvan ik de gegevens sporadisch gebruik, nu heb ik in het verleden nog een andere fon gehad onder een andere account.

Die fonera staat echter al +- 8jaar niet meer online (maar wel nog gekoppeld aan mijn fon account), die account blijkt me toch nog steeds toegang te geven tot het hele fon netwerk :) Ik deel dus nog wel op men nieuwe account maar een 2de accountje is soms toch handig :)
Robk
Starter
Starter

mgo72 schreef:Ik kan je wel helpen aan zo'n fon business. Particulieren kunnen ook denk ik. Er zijn 3 Fons onderweg naar mij. 43 euro.
Kan ik één business versie van u overnemen?
Of heeft iemand anders er één voor mij ter overname?
Ik kan het in Nederland niet bestellen.

Alvast bedankt voor de reactie!

[Afbeelding Post made via mobile device ]
mgo72
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 37 keer
Contacteer:

Ja hoor. Je krijgt een PM.
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 343 keer

Ik snap het systeem toch nog niet volledig. Ik heb nu zo een businessfon, handig omdat ik misschien buiten mijn uren thuis ook wat bijles ga geven enzo... Ik registreerde deze op men outlook adres, daar wat instellingen aangepast dat er 2 uur mag gesurft worden en ik zie hem online komen.
Inloggen met die account waarop de fon geregistreerd is lukte niet. Daarvoor moest ik blijkbaar nog eens een fon-account registreren met mijn outlook adres. Als ik op men fon-spot ga zie ik gewoon 30 minuten, als ik inlog van t zelfde: 30 minuten surfen. Als ik op mijn fon-profiel kijk zie ik ook nergens dat ik een fon-spot heb en dus gratis op fonspots mag surfen :? Wat zie ik over het hoofd?
Robk
Starter
Starter

Bedankt voor je toezegging mgo72, ik stuurde je mijn reactie via PM

bambipower
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 526 keer
Bedankt: 248 keer

50% korting :
Thank you for being a loyal Fonero!

Since the launch of Fon in 2006 our mission has been to cover the world with WiFi, offering access and connectivity to a WiFi global network. Today we have over 13 million hotspots worldwide and we’re growing fast. At the same time, we do not stop innovating. This year we launched: the new social Fonera with Facebook login; the Gramofon, a WiFi device that turns your speakers into a WiFi music player; and our brand new solution for establishments, Fon WiFi for Business.

In order to keep growing and innovating, we are continuously upgrading our service infrastructure and aiming to keep our user profile types harmonised. As such, starting on December 9th, all our current profiles will merge into a single user type, including those with a revenue sharing profile. As before, everyone who shares will continue to enjoy full access to our global Fon Spots, but we will no longer support the revenue collection feature. We will be sending out an email to those members who have credit remaining in their accounts to explain how they should proceed. In any case, your router will continue to work as it did until now, and you will continue to enjoy the benefits of being a member of the Fon community.

We would like to reward your loyalty by offering you a special discount on two of our latest products. You can go now to the Fon Shop and use the promocode “NEWFONERA50” to get a 50% discount on the latest Fonera* or “WIFIFORBUSINESS” to obtain the Fonera for Business* at half price.

If you have any questions, please do not hesitate to contact us by clicking here.

The Fon Team
de koe zegt boe
ITnetadmin
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 164 keer
Bedankt: 618 keer

Ths, ben dit uit het oog verloren en klinkt alvast leuk om alsnog een fon te plaatsen, business of consumer.

skynetbbs
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 23 keer

momenteel is de code : NEWFONERA50 of WIFIFORBUSINESS
de Fonera simpl is dan 19,50 euro
de Fonera Business of de Fonera Gramafon is 24,95 euro incl verzending &btw
als je een btw nummer hebt, krijg je dus nog extra korting door dat in te geven...

de Fonera 2100 en de Linksys FON (fonbasic code die ook in januari 2014 nog naar raspberry pi is geport) zou niet meer ondersteund worden.

de "login" pagina toont nu "inloggen met FON of Facebook"; deze laatste geeft je 30 min gratis toegang (iedereen met facebook...niet alleen jouw vrienden) per dag... vervangt de Fon Ads toegang imho

Mensen met Telenet kunnen hierdoor ook een FON_FREE_WIFI uitzenden;
en een account aanmaken waarmee ze op iedere BELGACOM_FON terecht kunnen... onbeperkt...gaat niet van je limiet (bij Belgacom)

Ondertussen zouden meer en meer KPN_FON operationeel aan het komen zijn...dus de 13 miljoen FONspots stijgt dagelijks...
in België al meer dan 600.000 Belgacom FON spots...

ook de Fonera 2.0g/n worden nog gesupporteerd.

de "family&friends" systeem en het "skype connect" lijkt niet meer gesupporteerd... prepaid krediet terugeisen dus!
(je kon met je skype belkrediet ook betalen voor (betaalde) wifi accesspoints)
AndRo555
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 301 keer
Bedankt: 267 keer

Dat maakt de Fon voor business het goedkoopste 5GHz accespoint op het moment? Een steal... 5GHz FTW 8)
ITnetadmin
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 164 keer
Bedankt: 618 keer

OPGELET:

De FON for business account geeft geen roaming rechten; het is zwaar misleidend.
De helpdesk liet me weten "The Fon for Business does not give you roaming rights, like most of our other products do.
This means the account you created is simply for the EMP, the dashboard for the Fonera for Business."

De business license die je gratis krijgt in beta is ook maar voor 1 jaar.
Dat kan je enkel in een begraven faq lezen, de lettertjes bij aankoop beweren "One time payment. You won't ever be charged again", maar in de faq staat "If you get it now (in beta), you will pay only a reduced hardware fee and get a 1-year license free of cost! After that year, Fon will ask for your explicit consent to continue with the service".

Kat in een zak dus, ik ga me beroepen op mijn terugzendrecht.

EDIT: ik denk dat ze het zelf niet meer weten. Dezelfde helpdesker heeft nu al 2 tegenstrijdige dingen gezegd: dat het idd om een 1-year license gaat, EN dat het om een levenslang gratis aanbod gaat. Buyer beware...
Het blijft wel zeer duidelijk dat je, wil je roaming rechten hebben, niks bent met een fon for business; ook al staat het nergens op de site, een fon for business unit creeert een account die GEEN roaming rechten heeft.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Internet-Gebruik”